afwachten op de volgende menstruatie

Discussie in 'Miskraam' gestart door dieni, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Hey, ik ben net terug van de gyn. ik heb vorige week, nadat ik de tabletten had ingenomen, het vruchtje verloren.
    Ik heb net een echo gehad. Hij zei dat er nog een resterend stolsel/weefsel zat maar dat was erg klein zo'n 5 mm ongeveer. Hij zegt er zeker van te zijn dat dit bij de volgende menstruatie naar buiten zal komen.
    Verder zag het er goed uit ook mijn eierstokken lagen er goed bij.

Ik heb geen pijn meer en wacht nu dus af tot de volgende menstruatie (zal 1 - 6wkn kunnen duren). Daarna mochten we weer lekker verder met onze kinderwens zei die.

Ik ben blij als alles achter de rug is!

Zijn er ook genoeg mensen die na een miskraam zwanger geworden zijn, en dan "goed" zwanger?

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Dieni, fijn voor je dat het achter de rug is. Er zijn zeker ook mensen die goed zwanger worden na miskramen, maar die vind je niet 1, 2, 3 in dit topic ;)

Volgens mij is er ergens een topic dat 'zwanger na miskramen' heet, of zoiets.

Suus

3. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Hoi,

Wat fijn dat je nu 'schoon' bent en je straks weer verder mag.
    Wij mochten ook meteen weer verder na onze miskramen, helaas kan ik je geen positief nieuws vertellen want, we zijn helaas nog niet opnieuw zwanger!

Maar dat is bij iedereen anders en het kan ook maar zo direct weer raak zijn.

Hoop dat het bij jullie zo mag zijn en je snel een goede zwangerschap mag hebben!
    Succes met alles, ook met het verwerken van je miskraam.

Deel Deze Pagina