Wij zijn 7 jaar samen afgelopen maandag. Nog steeds stapelverliefd. Ik mis hem altijd als hij niet komt. Hij komt ook een paar dagen in de week niet thuis ivm werk,misschien scheelt dat
hier gestemd op wel wat sleur maar meer ook niet. wij zijn nog steeds erg gek op elkaar, nu 7 jaar samen en in okt 5 jaar getrouwd.. al lijkt het aan de ene kant veel korter en aan de andere kant juist lang we hebben ook wel het een en ander meegemaakt met elkaar maar er moet wel heeuul wat gebeuren wil er hier sprake zijn van een 'dip', gelukkig maar!
er is er nog een bij 21 maar je hebt de 12 idd ook overleefd maar 21 is een grote geloof ik, dan scheiden er weer een hoop...
Na 5 jaar is er geen verliefdheid meer, maar houden van. En bij dat houden van kan ik toch steeds weer opnieuw verliefd zijn op mijn man. Ik ken het overigens niet als de 5 jaars dip, maar als de 7 jaars dip. Hier zeggen ze als je na 7 jaar nog samen bent dan zit het wel goed hahaha. LAten we het hopen, want wij zijn inmiddels al 10 jaar gelukkig samen. Wij hebben nooit een dip gekent, wel meningsverschillen, maar dat loopt nooit zo uit de hand dat het eindigt in een dip ofzo.
5 jaars dip heb ik nog nooit van gehoord. wel eens van de 7 years ich. stapel verliefd op elkaar kan ik niet zeggen,verliefdheid maakt plaats voor houden van,en af en toe heb je nog door bepaalde momenten de wel bekende vlinders. we zijn nog wel heel gek op elkaar en houden van elkaar. maar iedere relatie heeft zijn ups en downs. het gaat erom hoe je deze oplost
Hier ook de 5 (of 7) jaar al overleefd. We zijn nu zo'n 11 jaar bij elkaar en nog steeds super gelukkig!!!
Of het aan de 5 jaar lag geen idee maar een sleur kwam er wel in ja. Nog steeds wel al noem ik het geen sleur maar routine in huis hahaha.
Wij hebben wel eens dipjes gehad, maar dat was de tijd van de ivf jaren en toen de laatste2 kids geboren zijn. Maar dat is meer door het slaapgebrek Zijn dit jaar 6 jaar getrouwd en 11 jaar samen.
Voor ons niet herkenbaar. We zijn na 10 jaar nog steeds gek met elkaar en merk dat juist de relatie steeds beter wordt!
Ik heb gekozen voor: waren wij nog stapel verliefd op elkaar... Maar we hadden wel een hele moeilijke periode door vriendlief die niet lekker in zijn vel zat en echt een klote tijd had bij zijn werk!
Bijna 7 jaar bij elkaar en altijd zijn er ups en downs...+ een moment in je relatie dat je denkt van, is dit het dan? Maar het gevoel is er nog steeds, hij is nog steeds de leukste, liefste, mooiste en dan ben je zo weer over zo'n dip heen.
Ik heb anders gestemd. Na 5 jaar was de verliefdheid er allang af en was het heel veel houden van geworden. Omdat inmiddels kinderen hadden en onregelmatig werkten heb je minder tijd voor elkaar omdat je met veel zaken rekening moet houden. We zijn nu 13 jaar samen, 9 jaar getrouwd en nog steeds gek op elkaar. Geen vlinders of zo maar echt houden van, mijn maatje mijn soulmate. En tuurlijk hebben we onze ruzietjes en meningsverschillen maar gelukkig komt dat maar heel weinig voor.
Heel toevallig heb ik na bijna 5 jaar (op 1 maand na) een punt gezet achter een relatie. Dit kwam echter niet door de sleur of de punten die je noemde in je beginpost. Dit kwam omdat meneer een leugenachtige, smerige, ranzige, kwal was. Dit werd pas zichtbaar na verloop van tijd Hij had zich aangemeld op wat sex-date-sites inclusief leuke foto'tjes en bleef ontkennen + nog een hele waslijst aan onzin tafarelen.... Dus ja, wel na 5 jaar relatie stuk, maar niet door een sleur.
Hier bijna 10 jaar samen. Zo nu en dan hevig verliefd en af en toe elkaar even zat. Maar we houden ontzettend veel van elkaar. En doordat we twee kleine kinderen hebben, is de tijd voor ons samen er iets minder. Maar juist als we iets met zijn tweetjes doen, dan weten we het echt zeker, wij zijn stapelgek op elkaar Ik hoop nog heel lang met dezelfde man mijn leven te mogen delen en ik denk dat hij er hetzelfde over denkt.