Lieve Dames, Wie kan me helpen een beetje?.... Ik heb vanochtend een bloeding gehad, ik heb om 15.10 uur vanmiddag een afspraak bij de gynecoloog voor echo en bloedprikken maar zit nu nog in onzekerheid..... het was een bloeding met echt bloed dus geen ongesteldheidsbloed. Ook geen stolsels of slijm.... het was echt normaal bloed... wie heeft dit ook meegemaakt of kan me ff helpen gerust teworden.... Ik ben zwanger maar weet niet waar het van zou kunnen komen.....
Ik heb dat ook gehad. Hoeft niets te zijn hoor! Echt niet... Was het veel bloed? En hoe lang ben je zwanger? Kan gewoon innestelbloed zijn of een adertje dat gesprongen is. Fijn dat je meteen vanmiddag naar de gyn kan..kan hij/zij je meteen geruststellen! Succes!
@Karel1978 nou het was niet echt veel bloed. Ik durfde daarna niet meer naar wc te gaan maar toch gedaan en bleef beetje bloeden... Ik heb al eerder een abortus/miskraam gehad en daarvoor een miskraam.... daarom dat ik dus geschrokken ben....ik heb ook steken rechts boven m'n lies....
Tja ik weet het natuurlijk niet zeker, maar die pijn kunnen je banden zijn. En dat er gewoon een adertje geknapt is... Even in de gaten houden of het bloeden gestopt is en dan meteen aan de gyn vragen... Maak je nog maar niet al teveel zorgen hoor!!! Succes
@Karel1978 Dank je voor je advies... Ik probeer me rustig te houden en ff af te wachten wat de gyn gaat zeggen... maar voel me er niet gerust op. Maar in ieder geval nog bedankt
Ik heb het ook gehad deze zwangerschap met 8 weken ong begon het weekelijks een bloeding. Helaas kun je niet meer dan afwachten. Hiervoor heb ik 3 mas gehad en die zijn nooit met bloeden begonnen dus het zeg niks meid mijn duimpjes draaien voor je
@ alle dames... Slecht nieuws... tis een miskraam geworden... vanavond heeft het embryo los gelaten... ik ben er kapot van..... ik weet nu ook niet wat ik moet zeggen.... in ieder geval bedankt voor jullie steun en advies...