Net een leuk projectje met zoonlief. Doe drie eetlepels in een plastic zak voeg er anderhalve lepel cremespoeling bij en een kleurstof ... goed kneden en je hebt erg lekker ruikende klei. Weer een paar uurtjes zoet voor 4 euro in totaal. Misschien een ideetje voor deze vakantie!
ik persoonlijk vind cremespoeling toevoegen aan iets waar kleine kinderen meespelen niet zon goed idee
3 eettepels mais meel. Euhhh sorry ik heb hier een 4,5 jarige die ik dat toe vertrouw. Kan me voorstellen dat de allerkleinste niet zo heel verstandig is!
Ik heb ook ergens een volledig 'eetbaar' kleirecept gezien, volgens mij moest er iets van bloem en suiker en nog wat dingen in.
Easy, Affordable, Play Dough! Dit recept gebruik ik, is niet zo erg als ze dat in hun mond steken Dit is ook een leuke https://www.youtube.com/watch?v=C2ytbSa3mPg
Die laatste ga ik volgende keer gebruiken. Ik vond het nu in het begin een kliederzooi was blij dat ik het in zakjes had gedaan. Maar dit is een perfecte link met ook een methode! In ieder geval vond uk het hier super om te doen! Gaan we toveren vroeg hij