Net schreef ik nog dat er niks te zien was nu toch wat roze slijm. Dus we gaan weer door naar de 6de ronde. Ben deze keer niet echt teleurgesteld dacht eigenlijk vanaf dag 12 (dit is dag 30) dat ik de eisprong had gemist dus dat het een verloren ronde was. we hebben wel door geklust hoor, maar het heeft niet mogen baten. Ik ga denk ik geen ovulatie testen meer gebruiken... ik zit telkens toch rond die 30 dagen en ik heb duidelijke tekeken van een eisprong dus vind het niet nodig meer. Heb nu ineens flink pijn in mijn buik.. dus het zal wel lekker doorzetten straks... zo mag ik even weer lekker ongegeneerd een reep chocolade weg werken deze week. hahahahaha Nou meiden bedankt weer voor het duimen! Knuffel Natasja
Ach...je gaat in elk geval niet alleen naar de volgende ronde! Positief blijven en misschien helpt het je juist wel als je stopt met die ovu-testen. Kop op! Zet hem op! De volgende keer is het wel Bingo! Elmo
Jammer natasja , gewoon weer een rondje mee. komt vanzelf goed. en inderdaad je cyclus lijkt aardig regelmatig te worden toch. dus weg ovu testen. liek.. pss ook tijd voor een banner hahaha.
Jammer Natasja, ik had ook bij jou goed hoop, maar helaas. Eerst maar eens aan de chocolade en dan op naar de volgende ronde.
Jammer Natasje, iedereen had hoop voor je, maar zoals je al leest, je bent inderdaad niet de enige naar de volgende ronde.. Ik ga met je mee.. Groetjes Juut
He shit Natas! Heel veel suc6 in ronde 6. (rijmt ook nog hihihi) We spreken ons wel weer (ben er na vandaag ffies tussenuit hier. Denk dat dat beter voor me is.) Die chocolade heb ik ook al gesnaaid......heerlijk! (milka met yoghurt..bijna heel pak op ) Dikke knuf Elvira
Jammer joh, maar inderdaad, op naar de volgende ronde, en ik duim mezelf een rsi-poot voor je!!!!! Enne....eet smakelijk....
Succes in de volgende ronde he! En je mag jezelf heerlijk verwennen hoor de eerste dagen van je ongi. Dat doe ik ook!! Pim
heeeeeey dat was niet afgesproken Ik had gehoopt dat die stomme duivels weg zouden blijven grrr Ik vind het erg jammer voor je natas. Heel veel succes in de volgende ronde !!! Knuffel van mij, liefs
HE shit jho Nou er zijn genoeg meiden die met je mee gaan naar de volgende ronden hoor Dus kom op meiden we gaan er voor liefs manon.