pfffffffffff zeg wat een geduld moeten we hebben bij jou zeg. het is en blijft spannend hoor toch maar een testje wagen ?
Nou ik had gelijk.... Ben vanmorgen ongesteld geworden.... Het enige wat ik jammer vind is dat mijn cyclus telkens langer word en mijn lijf er telkens langer over doet om ongesteld te worden.. nu bijna 5 dagen bezig en dan ook nog overtijd. Heel irritant. Maar we gaan er voor! hopen dat mijn ongi heeeeel snel weer weg is... ben het nu al zat (maar dat komt foor 5 dagen voormenstrueren hahahah nieuw woord) Bedankt voor het duimen meiden! Vandaag werken, morgen lekker vrij... Groetjes Natasja
Jammer natasja, maar inderdaad hopen dat je snel er vanaf bent en je door kunt gaan met de volgende ronde klussen. Ik hoop dat die je meer geluk zal brengen!! Liefs Angela.
Jammer Natasja. Vervelend dat jouw cyclus steeds langer wordt. Wordt het alleen maar moeilijker om je vruchtbare dagen te berekenen. Ik gebruik nu ovulatietesten en die werken wel goed; geeft mij toch wat zekerheid. Nou nog zwanger worden haha. Succes in de volgende ronde. Silly
Jammer Natasja, maar nu kun je eindelijk weer beginnen met de nieuwe cyclus. Ik wens je deze maand hƩƩl veel succes!
Jammer meid en inderdaad irritant dat voormenstrueren daar heb ik geen last van gelukkig. ik zit al weer in mijn eisprong fase... ook weer spannend. maar goed was jouw topic ahahah anders gaan we over in eisprongen niet handig toch.
balen meid!!! ik had zo gehoopt voor je dat het raak mocht zijn! ga er de volgende ronde weer tegenaan en uiteraard ga ik weer voor je duimen dat het raak zal zijn! enne...verwen je maar lekker met lekker snoep en koekjes en thee
Jammer voor je.. Dan is het toch maar weer goed dat je je niet gek laat praten. voor jezelf had je al het gevoel dat het niet raak was, maar dat je toch niet op je NOD ongi werd. Komt het toch net even iets minder hard aan (denk ik zo) Ik hoop dat het in de volgende ronden beter mag gaan, ik wens je veel succes! Groetjes Kalush
Precies! ik ben wel wat gewend na 6 maanden! je moet je inderdaad nooooit gek laten praten. En alles wat je voelt aan een zwangerschap verbinden.. beide beentjes op de grond blijven, dan ben je lang niet zo teleurgesteld. Vind het wel jammer hoor, maar had nooit het idee dat ik zwanger was. Volgende keer gewoon weer ons best doeƱ!
Balen Natjasja, vooral die lange cyclussen. Ik hoop dat de duivels snel weer weg zijn, je cyclus weer korter wordt en dat het raak mag zijn in de volgende ronde. Groetjes Noralien
baal baal met je mee hoor! Heel erg jammer. Ik herken het wel, dan denk je regelmatig te zijn en dan komt er weer zo'n lange cyclus (had ik ook). Ook schreef iemand een keer dat hoe minder bloedverlies hoe meer kans je had op zwangerschap. Misschien is dit voor een volgende keer nog een tip (voor mij dan in ieder geval). Want ik heb ook steeds de voormenstrueren (leuk woord trouwens) en eigenlijk weet je dan al dat de gaan komen.. Nou ja we gaan er gewoon weer voor!! En onze tijd komt gewoon wat later!!
He ships wat balen zeg... Ik dacht echt die is zwanger!!!! Ik las je berichtje net en ik zei heel hard: he shit!!!! Mijn vriend vroeg zich af wat er aan de hand was. Zo hard zei ik het.. Nou meis ik had het je zo gegunt (ik gun het uiteraard iedereen) Ik duim weer voor je bij de volgende ronde en dat je cyclus weer een beetje normaal gaat doen...