De 6e ronde!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Magnolia83, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Goedemorgen dames,

Wij zitten inmiddels in de 6e ronde. Afgelopen maand ben ik een weekje zwanger geweest maar helaas is het vroeg al mis gegaan.
    De twee maanden ervoor ook steeds positieve testen gehad maar helaas toch ongesteld geworden.

Zwanger worden lijkt bij ons dus geen probleem te zijn. Zwanger blijven helaas wel. Dit keer moet ik erbij zeggen want we hebben een dochtertje waarvan in de derde maand al zwanger was.

Wie zit er ook in ronde 6? Hoe ben je eronder?

2. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slik je al tarwekiemolie? Dat kan helpen bij de innesteling, want misschien gaat het daar wel fout omdat je baarmoederslijmvlies te dun is. Granaatappelsap schijnt ook te kunnen helpen.

3. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi Vlinder!
    Ja, sinds ronde 5. En toen ben ik langer zwanger geweest dan de ronden ervoor dus wie weet!

4. shelke

shelke Lid

4 jul 2014
    59
    0
    6
    didfenspeciaalzaak
    Nu ook in ronde zes. Tweede ronde met clomid ivm pco. Slik sinds deze ronde ook tarwekiemolie erbij.
    Maandag echo om te kijken of er een eitje(s) gegroeid is/zijn. Best spannend allemaal dus.

5. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Wij zitten ook in ronde 6. Wisselt hier. Vriendin is eerder zwanger geraakt terwijl ze later met de pil is gestopt. Toen had ik het wel even zwaar....maar dat ging snel over. Heb geen ervaring met mk dus is ook anders natuurlijk.

Succes allemaal!!

6. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Shelke wat spannend joh! Ik duim voor goed nieuws voor je!

missaniet ik kwam je in een ander topic al tegen, zag aan je onderschrift dat we in dezelfde maand begonnen zijn.
    Bij mij hetzelfde, vriendin in juni gestopt, juli positieve test. Tja dat is even slikken. Vooral omdat we pas in april begonnen zijn ivm met mijn werk situatie en die van mijn man. De wens was er een jaar geleden al.

7. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Herkenbaar allemaal. In september 2013 de knoop door gehakt wanneer we zouden stoppen met de pil. Net voor onze trouwdag in april.
    Mijn nicht en haar partner hebben het er in maart dit jaar over gehad en hebben meteen de pil de deur uit gedaan en 4 weken later heeft ze positief getest. (Waren nog maar kort bij elkaar)
    Hoe meer rondes wij hebben hoe zwaarder ik het heb dat zij zwanger is (en ik dus niet). En prónken met die buik, je wilt niet weten. Bij verjaardagen gaat het alleen maar over haar, de baby, kwaaltjes en richting ons 'en nu zijn jullie aan de beurt he'.
    Gun ik het haar? Ja, absoluut. Vind ik het persoonlijk leuk? Nee, als ik eerlijk ben niet. :)

Afgelopen maand een licht positieve test gehad 10dpo. Een test gedaan omdat ik normaliter op 8dpo al ongesteld werd. Ondanks dat ik al spotting had op dag 5 toch getest. Een dag later zette het echt door helaas. Mogelijk toch zwanger geweest, of een vals positieve test...

8. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja frustrerend he. Mijn vriendin is een paar weken na mij gestopt en augustus poitief getest. Ben heel blij voor hun, maar vind het op bepaalde momenten nog wel moeilijk. Helemaal als ze dan verteld dat ze geshopt heeft voor t ukje en haar buik al mooi groeit.
    Maar ieder lichaam is anders.... voor ons komt die tijd ook wel :).

Ik begin ook met tarwekiemolie na mijn ovulatie en drink al granaatappelsap, hopelijk helpt het!

9. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi dames,

Hoe is het nu met iedereen?

Hier inmiddels midden in de eisprong of net achter de rug. Ik moet de ovulatietest van vanavond even afwachten. Heel veel krampen gehad, vanaf maandag last van veel buikpijn. Ik hoop maar dat er een super ei aan het rijpen is geweest. :)

10. Rdas

Rdas Niet meer actief

Hoi dames
    Mag ik mij hier aansluiten?
    Wij gaan ook ronde 6 in... Tenminste als het goed is want ben al 1 week overtijd :( testen blijven negatief! Heb al de hele week erge last van krampjes en steekjes. Dit zou dan de eerste keer in mijn leven worden dat ik zolang overtijd ben. Sinds mei gestopt de pil.

Ook een vriendin van mij later gestopt en nu al 2 maanden zwanger :( heel leuk voor haar maar maakt me soms verdrietig.

Ook deze maand begonnen met tarwekiemolie... Misschien dat die capsules er mee te maken hebben dat ik overtijd ben.

Liefs

11. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ik heb gisteren wat bruin bloedverlies gehad. Verder veel steken in onderbuik, pukkels en vanmorgen misselijk. Dus afwachten in spanning! Als het goed is, zondag mijn NOD.

12. Rdas

Rdas Niet meer actief

Dat klinkt erg hoopvol!!

13. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi Rdas!

He bah, dat is ook niet fijn! hoe lang is je cyclus normaal?
    Het kan helaas een uitschieter zijn, laat je eisprong gehad of zo.

Tarwekiemolie zou geen invloed op je cyclus moeten hebben maar ik heb het hier wel vaker gelezen. Ik slik het sinds afgelopen maand, toen was ik zwanger maar al vroeg (rond NOD) mis gegaan. Ik blijf het dus trouw slikken. :)

Tja, ik zag net ook weer een buikfoto van een vriendin op FB die twee maanden na mij begonnen is en gelijk na één ronde zwanger was. Ik gun het haar enorm hoor! Maar mezelf ook zo.

14. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Oh dat klinkt zeker hoopvol Missaniet!
    Zo begon het bij mij afgelopen maand ook!

15. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Vertel mij wat! Hihi....:D
    Wel afwachten natuurlijk, kan nog alle kanten opgaan. Heb vroege zw.testen boven liggen, maar voorgenomen nog niet te testen om teleurstelling te voorkomen. Wil wachten tot m'n NOD tenzij de symptomen toenemen.
    Nog meer die in spanning wachten? :)

16. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hee, wat vervelend. Heb je een regelmatige cyclus?

17. Rdas

Rdas Niet meer actief

Hoi dames
    Mijn cyclus is sinds mei 28-27-27-30-30 (pas vanaf juni aan het proberen) wie weet kan het nog met ontpillen te maken hebben maar vind het erg vreemd dat ik al een dikke week met kramp rondloop. Ook sinds gisteren steekjes net boven mijn schaambot mja vanochtend nog negatief getest helaas. Had ergens hoop maar nu niet meer. Het mag nu doorbreken zodat we weer ervoor kunnen gaan. Dit is allemaal verloren tijd :( ik duim voor jullie allemaal mee!!!

18. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Het kan idd met ontpillen te maken hebben. Vervelend zeg. Als je het niet vertrouwd misschien even huisarts bellen? Stel dat het nog erg lang duurt...

19. Rdas

Rdas Niet meer actief

Ja vanochtend even de assistente gebeld maar zij zegt oh de menstruatie zal er wel aankomen. Wacht maar af. Mja ik weer dus niet hoelang ik nog moet wachten :( ik heb wel veel last van witte afscheiding, last van m'n darmen, hoofdpijn, puistjes, brandend maagzuur, pijn aan de bovenbenen en meer bultjes rondom tepel. Alleen geen pijn aan m'n borsten mja zoveel heb ik ook niet (alleen te zien met een verrekijker) haha

Dus ik weet het niet meer.. Ik kan alleen maar afwachten Pff

20. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hmm daar heb je dus ook noks aan...lastig!!
    Wat voor testen heb je gedaan? Sorry als je dit al ergens hebt gezegd.

Deel Deze Pagina