Laat ik eerst maar eens zeggen dat ik eigenlijk niet zwanger probeer te worden, maar ik post hier omdat ik weet dat er veel vrouwen met ervaring hier zijn. Na 8 maanden wou mn zoontje geen borstvoeding meer dus ben ik gestopt. Tijdens mn vorige ongesteldheid heb ik besloten dat ik weer wou beginnen met de pil maar ik moest wachten tot de eerste dag van mn volgende ongesteldheid. Nu dacht ik eergister avond dat mn ongesteldheid begonnen was want ik had bij het afvegen fel rood bloed. Dus maandverband je in gedaan en gaan slapen. Volgende dag geen bloed en in de avond had ik erge menstruatie krampen dus ik dacht nou zal het er wel aankomen.. Maar nu vandaag nog steeds niks Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn cyclus niet bijgehouden heb dus ik weet ook niet of ik nu ongeveer op het tijdstip zit dat ik ongesteld moet worden. Voor de eisprong is het in ieder geval al te laat. Dus na dit lange intro verhaal de vraag.. Heeft iemand dit wel eens gehad zonder zwanger te zijn?
Ik had dit ook na de borstvoeding. Mijn cyclus was totaal in de war en m'n hormonen schoten de pan uit. Omdat de ongi niet wilde doorzetten en ik zeker was niet zwanger te zijn, ben ik toen gewoon weer begonnen met de pil.
Ik heb na de borstvoeding al 1 normale cyclus en menstruatie gehad, maar het is dus normaal dat het opeens helemaal gek wordt? edit: ohja en natuurlijk tijdens de borstvoeding ook normale cyclussen
Ik had ook een normale cyclus de eerste keer. Daarna totaal ontregeld. Had na drie maanden nog geen 'echte' menstruatie gehad. Het zette maar niet door.