0... Had heel graag sproeten en kuiltjes willen hebben! Mijn man is gezegend met kuiltjes in zijn wangen. Mijn dochter voor zover ik nu kan zien aan 1 kant. Vroeger zei ik altijd.. Wil een man met kuiltjes, dan krijg ik kinderen met kuiltjes hahahah!
Nou zo`n schoonheid ben ik dan toch niet. Whahahahaaha. Alleen de eerste is van toepassing. Heb bruin haar en blauwe ogen.
Ik dacht dat ik ook een van de zeven schoonheden bezat....tenminste dat is mij altijd verteld.... Ik heb twee verschillende kleuren ogen. Ene is bruin ander is groen. Wat een desillusie pfffff
O lieve help, geen eentje! Nou ja, op de verkeerde plekken Sproeten en moedervlekken op mijn handen Kuiltjes in mijn kuiten
wie heeft 1 van de andere 7 schoonheden, aangezien er meerdere varianten van zijn Door de jaren heen - en mode gevoelig - zijn er veel variaties op de genoemde schoonheden: 1. De tweede teen langer dan de grote teen zou een Griekse schoonheid zijn 2. Mollig lijf 3. Spleetje tussen de tanden 4. Kuiltje in de kin 5. Onderkin. Echter alleen voor de adel in de 16e eeuw omdat zij goed en veel voedsel konden veroorloven 6. Haviksneus 7. Kaalheid Zeven schoonheden - Wikipedia zo komen we met zijn allen, denk ik, toch op nog meer schoonheden
Voel me ineens nog lelijker... Oh nee, ik heb een bleke huid, maar persoonlijk vind ik dat geen positief ding... Mijn man heeft lange wimpers en donker haar en blauwe ogen, gelukkig lijkt de oudste op hem, hahaha....
Donker haar en licht bruine ogen met groen. Amandel vormige ogen. Lange gekrulde wimpers. Maar om nou te zeggen dat ik een schoonheid ben