Heb 1 en 2, maar wist niet dat bleke huid tot 1 vd schoonheden behoorde.. Ik dacht dat het altijd gave huid was; dus geen pukkels, geen puisten, geen verwijde porieen ed (pukkeltjes heb ik wel dus dan blijft er maar 1 schoonheid over) Amandelvormige ogen vind ik altijd maar vaag.
2, 4, 5, 6. En ik heb een heel licht kuiltje in mijn kin. Helaas maakt het bovenstaande lijstje me nog geen schoonheid
Ik heb 1, 2, 4 en 5 en zomers 6, maar ben helaas ook echt geen schoonheid . Ik vind deze kenmerken ook een beetje willekeurig, iedereen kent wel knappe en minder knappe mensen met en zonder deze kenmerken. Zelfde baalde ik altijd als en stekker van 1 (ik heb hele lichte ogen, maar vind donkere ogen meestal mooier) en 2.
Ik heb 2, redelijk bleke huid van mezelf 3, licht vlekje (of n sproet haha) 5 heb ik ook n beetje, sommige mensen denken dat ik niet helemaal nederlands ben en iets indisch heb. En jup, nummer 6! In de zomer worden ze duidelijk! Ik vind niet dat ik 1 echt heb (ik ben donkerblond), maar kan wel met trots zeggen dat ik vind dat ik erg mooie blauwe ogen heb ze kleuren altijd mooi mee met het licht en in de zomer heb ik vaak hele heldere blauwe ogen. Tsja, de ene kan alles van het rijtje hebben en toch niet zo knap zijn.. de ander heeft niets en kan juist wel knap zijn. Vind zoiets eigenlijk maar raar... Dacht trouwens ook dat er meer andere dingen in het rijtje stonden zoals spleetje tussen de tanden?
1. Donker haar en lichte ogen of licht haar en donkere ogen.heb ik 2. Bleke huid. 3. Moedervlek boven de lip. De schoonheidsvlek. 4. Lange gekrulde wimpers heb ik 5. Amandelvormige ogen. 6. Sproeten. 7. Kuiltjes in de wangen.heb ik
1 3 4 en 5 heb ik maar ik vind dat échte schoonheid van binnen zit je kan al die kenmerken wel hebben maar als je een rotkarakter heb ben je voor mij écht geen schoonheid
Klopt, als je op wikipedia kijkt zie je dat in de loop van de eeuwen, ook wel spleetje tussen de tanden, kuiltje in de kin en zelfs de ene teen langer dan de ander ofzo Het lijstje schijnt dus nogal eens te variëren..
Deze variatie is al leuker! Deze 2 zijn van mij op toepassing .. en die eerste, heel grappig, ik ben ook nog eens Grieks! Volgens het lijstje van TS ben ik oerlelijk! Of telt mijn geverfde donkere haar met lichtgroene ogen ook mee?
hahaha Die zou ik ook gewoon mee tellen hoor. ik heb ook die van die teen. kids hebben dat ook, maar heel veel vrouwen in de fam. dacht altijd dat t iets aziatisch was. Nooit geweten dat t iets grieks was (toch ff mijn voorouders checken ) verder ook een spleet tussen mijn voortanden (en ook die hebben de kids) en van t andere lijstje heb ik de moedervlek.