Ik lees ook echt vooral in bad. Met normaal 5 kids om me heen is dat echt het moment dat ik tot rust kom om te lezen. Maarja dan is het boek echt te zwaar. Maar gelukkig inmiddels in het bezit van de ebooks dus kan ik toch heerlijk lezen
Ja dat klopt. De laatste heb ik voor Moederdag in paperback gekregen en dat was me ook te zwaar in bad haha. Die op mijn ereader lezen dan beter!
Oooo, heerlijke serie. Ik lees ze ook op de ereader maar heb helaas alleen de eerste 4 delen. De andere moet ik nog eens aan zien te komen.
Klinkt wel echt heel leuk! Sta ook op de enorme wachtlijst bij de bieb.. hoop dat het voor de vakantie nog lukt, maar als ik het zo lees ben je wel direct verslaafd ☺️
Ja daar ben ik nu ook. Moet zeggen dat dat me minder aanspreekt. Ik wil juist wel de boeken fysiek hebben. Heb de eerste voor moederdag gekregen. De rest wil ik liever van iemand lenen ofzo... maar dat zie ik dan wel. Leuke serie!
Ik heb een mooie plank besteld die mij hiermee gaat helpen https://looox.nl/nl/wood-collection/wooden-bath-shelf/
Dit inderdaad. Ik had deel 7 in een paar dagen uit en nu moeten we weer heel lang wachten op deel 8. Ik ontdekte de serie twee jaar geleden pas en had toen het geluk dat ik een aantal delen achter elkaar kon lezen in de vakantie. Dat was wel heel fijn Maar voor de laatste delen was het wachten geblazen
Volgens mij heb ik daarvan ook nog wat boeken op mijn huidige laptop staan. Had er heel veel op mijn oude staan, maar die heeft het helaas begeven.
Ja, deel 8 gaat het verhaal van Pa Salt vertellen. Daar was in deel 7 geen plek voor (die is al meer dan 700 bladzijden ). Ik ben wel heel benieuwd naar dat verhaal moet ik zeggen.