Geweldig leuke serie. Heb alles gelezen en wacht op deel 8. Voor wie wil is er ook een site waar je makkelijk aan e boeken kunt komen (zonder reclame en in alle talen).
Ik heb het eerste boek gereserveerd in de bieb maar duurt nog wel even denk ik. Wil het eerste boek eerst eens proberen voordat ik de volgende delen ga kopen via kobo plus. Weet nl nog steeds niet of ik het leuk ga vinden. Is het makkelijk te lezen?
Deel 8 zal er niet komen. Lees net op nos.nl dat Lucinda Riley is overleden. Ze bleek al 4 jaar kanker te hebben.
Dat idee had ik ook, dat boek gaat mijn laatste boek van haar worden. Ik heb ze verder allemaal gelezen! Maar een vreselijk bericht voor haar en haar nabestaanden.
Ik las in een artikel dat haar uitgever had gezegd dat ze bij pagina 60 of 70 was. Dus verre van klaar!
Maar waarschijnlijk wel in hoofdlijnen al beschreven. Vaak zie je dan dat een andere schrijver het afmaakt. Is vaker gebeurd met series. Maar buiten dat: war vreselijk zo jong echt!!
Het is te hopen dat deel 8 toch op de een of andere manier af komt zodat we nog te weten komen hoe het nu in elkaar zat. Ik had ook begrepen dat ze er nog maar net aan begonnen was. Maar bovenal is het erg triest dat ze op zo'n jonge leeftijd nog is overleden.
Wat een afschuwelijk nieuws. Op die leeftijd... Ik las wel dat ze al 4 jaar kanker had. Wellicht heeft ze zich enigzins kunnen voorbereiden en de verhaallijnen op papier gezet. De schrijver van Harry Potter had bijvoorbeeld het laatste hoofdstuk en wat informatie jarenlang in een kluis opgeslagen. Daarnaast is ze al wel begonnen met het laatste boek. Dus de opzet is er zeg maar. Ik denk dat haar familie samen met de uitgever haar levenswerk tot een goed einde zullen brengen. Ze leefde voor haar schrijven.
Er komt toch een achtste deel van de Zeven Zussen-serie, in 2023 https://www.ad.nl/show/er-komt-toch-een-achtste-deel-van-de-zeven-zussen-serie-in-2023~ae8a5494/
Ja, zag het ook net. Het duurt alleen wel een jaar langer dan oorspronkelijk gepland. Net nadat deel 7 was uitgekomen, hadden ze aangegeven dat deel 8 in het voorjaar van 2022 zou komen. Dat wordt nu 2023. Dus nog wel een poos wachten, maar we zullen in elk geval het verhaal achter Pa Salt te weten komen.