de 7de ronde...wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kikkert, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Als het deze maand niet raak is dan ga ik ook naar ronde 7 :(:(
    Ben in Augustus gestopt met de pil, maar heb tot nu toe nog geen regelmatige cyclussen gehad:(
    maar we hopen dat het gauw raak is ! :D

succes allemaal !

Liefs rissie

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb al zo vaak op deze site de reacties zitten lezen maar nu had ik ook echt de behoefte om mijn verhaal te doen, nu ook ik in de 7e ronde zit is het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Wachten duurt lang zeggen ze maar het is in dit geval ook zo. Maar....ik ga komende donderdag lekker op vakantie en hoop daar dus niet ongesteld te worden, zou erg leuk zijn op vakantie te ontdekken dat ik zwanger ben.
    Voor iedereen hier succes en ik duim voor iedereen mee.

liefs citroentje
    nog even een vraagje: een aantal van jullie hebben onder je berichtje staan pendel... wat houd dat in? is het een soort van voorspelling?

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hoi citroentje, pendelen is idd een soort voorspelling. er zijn een aantal mensen op dit forum die dit doen. maar een pendel is wel geen 100% zekerheid het is maar een voorspelling. maar ik moet je wel erbij zeggen dat ik er persoonlijk wel in geloof(ook al is het niet 100%)

liefs kikkert

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ook ik ben vadaag ronde 7 ingegaan als ik de ronde met MK meetel...
    Hoop dat het nu toch snel raak is! Heb gelukkig wel mooie regelmatige cyclussen, 1 troost.

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hoi Kikkert, Bedankt voor je reactie. klinkt interresant zo'n pendel, ik ben wel zo nuchter om me er niet op vast te pinnen dus lijkt me leuk om ook te laten doen. Hoe kan ik dat doen? Als het uit komt zou het dus deze maand raak kunnen zijn voor je? Ik duim met je mee...en wat betreft je vriend..een lekkere massage is nooit weg, zo komt ie zeker wel in de stemming en blijft het ook nog spannend en leuk om te klussen

6. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Ik ben ook in september gestopt. Kan nu testen, maar heb geen testen in huis. Weet ook nog niet zeker of ik wel ga testen, want afgelopen donderdag en vrijdag had ik wat bruinverlies gehad. Daarna niet meer. Wel spannend dus...

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey ikkie ik zie dat je zwanger bent van harte proficiat en geniet er maar lekker van

liefs kikkert

8. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hallo

als ik in deze ronde ongi word,ga ik ook naar ronde 7..
    maar hoop het toch niet :oops:
    sorry maar ik vind het best lang duren voor dat het es een keer raak is :oops:
    ik heb het gevoel dat we al veel langer bezig zijn dan 6 maanden.

liefs love31

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey love31, dat gevoel ken ik idd. ik wou dat het allemaal wat sneller ging maar ja moeder natuur werkt helaas niet altijd mee.

10. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik ben in november gestopt, maar heb erg lange cyclussen.... Dus ben nog maar in de 3e ronde terwijl het eigenlijk al wat meer rondes hadden kunnen zijn.. :cry:

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey anneke82, pff vervelend zeg. maar ik zie trouwens dan je overtijd bent? ik hoop voor je dan de pendel klopt liefs kikkert

ik zal voor je duimen

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    7e ronde brengt geluk hoor! :D

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey lintje ik hoop dat het idd geluk brengt.

14. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ben wel overtijd, maar daar schrik ik niet meer van... Want mn vorige cyclus duurde over de 80 dagen dus ben wel wat gewend.. Word wel een beetje moe van het wachten! :(

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    jah ik kan me helemaal verplaatsen in je hihihi, en de rest van de meiden ook(denk ik)

liefs

16. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Hallo allemaal,

Ook ik ben met ingang van oktober 2006 pilloos. Tot nu een redelijk regelmatige cyclus gehad, variërend van 29 tot 35 dagen.

Mijn onderstaande banner is op basis van 34 dagen (dacht ik). Maar ik heb het idee dat ik deze maand mijn eisprong een week eerder gevoeld heb. Dus in dat geval zou ik nu iets overtijd zijn.

Maar voorzichtigheidshalve hou ik toch maar even onderstaande banner aan en er wordt pas getest als ik over ruim een week nog steeds niet ongesteld ben....... Spannend, hoor !

Maar wat gaat de tijd toch snel, ik bedacht mij gisteren opeens dat we nu al weer 7 maanden bezig zijn met zwanger worden (inclusief ontpillen). Het is nog niet iets om me zorgen over te maken, maar voor je het weet is er zo een jaar voorbij...... en dan wordt het misschien wel een beetje eng.

Succes allemaal,
    Kenja

17. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Wij zitten nu al in ronde 10... iedereen om me heen wordt maar zwanger...tenminste zo lijkt het. Er wordt ons vrouwen altijd ingeprent dat je NOOIT je pil moet vergeten want dan raak je zwanger... Het is natuurlijk wel goed maar zo krijg je wel de verwachting dat het ook snel gebeurd als je stopt... Anyway...succes allemaal! Het helpt mij om positief te blijven denken wetende dat je niet alleen staat.

18. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja, inderdaad, het is niet te geloven. Sommige meiden worden inderdaad direct zwanger als ze éénmaal de pil vergeten. En nu het mag, nu duurt het opeens veel langer...... Best wel een beetje frustrerend, maar we moeten toch proberen positief te blijven denken.

Groeten,
    Kenja

19. illydv

illydv Lid

10 apr 2007
    20
    0
    0
    Lerares Engels
    Dit is ook mijn eerste berichtje hier. Heb alleen maar meegelezen tot nu toe. Wij zitten ook in ronde 7 maar het duurde bij mij een half jaar tot ik normaal ongi werd en de pil wat uitgewerkt was. Heb nu wel gelukkig een hele regelmatige cyclus.

20. illydv

illydv Lid

10 apr 2007
    20
    0
    0
    Lerares Engels
    Zie idd ook meiden om me heen zwanger worden. Soms ook terwijl het niet de bedoeling was. Heel frustrerend.

Deel Deze Pagina