Nou hij ligt weer op bed en hij is stil. Denk dat hij zich nou heeft overgegeven aan zijn moeheid. Wat er allemaal niet in die koppies omgaat he.... Morgen lekker een dagje voor mezelf. Weetje toen ik nog geen mama was toen kon ik er gewoon niet bij dat een vriendin van mij haar zoontje naar het kdv deed als ze toch vrij was. Dan had ik zoiets van dat doe je toch niet als je vrij bent, is toch leuk met zo'n kleine! Maar nu snap ik het heeeeeeeel goed . Ben er strontgek mee met die kleine maar het zuipt zoveel energie van je, dat het gewoon af en toe echt even moet een dagje voor mezelf. Breng Ryan morgenochtend gelijk al om 07.30uur naar het kdv en dan duik ik er nog ff in en dan s'middags ff de stad in...kleren kopen voor Ryan . Als er dames zijn die hun kind ook even willen 'lozen', er is nog wel een plekkie bij Ryan in de luiertas, zien ze vast niet...
Oh, nou dan gaan wij dat ook oefenen! Vandaag in de speelgoedwinkel geweest voor zo'n ring maar die verkochten ze niet. Maar misschien is ie ook wel niet nodig dan! Jij begrijpt mij... Als zo huilt dan ligt ze ook vaak helemaal boven in haar bedje, horizontaal! Dan valt ze toch nooit meer in slaap, lijkt mij! Inderdaad, moeilijk! Maar Topic is geopend, ben benieuwd!
Hij heeft gister pas voor het eerst los in bad gezeten en dat gaat goed. D'r drijven wel 10 baddiertjes om hem heen dus alles binnen handbereik.
Zou eigenlijk niet weten wat . Moet een beetje kalm aan doen de komende 3 maanden, heb ff geen werk nu. Vanaf augustus wel weer.
Boefjesmama, lekker knuffelen. Ik sta ook zo vaak in twijfel he op zo'n moment, maar dan wint toch mijn moederhart en dat vind ik dan helemaal niet erg. Zo'n snikkend kindje in je armen. En ik vind ook niets fijner dan dat Noor langzaamaan dan tot rust komt in mijn armen. @Sjanienu, ik hoop dat Ryan zich wil overgeven nu en dat hij lekker gaat slapen. Ik geef het plekkie in de luiertas graag aan iemand anders. Ik krijg morgen hulptroepen Dwz, man is tot 3 uur thuis en mijn moeder komt morgen. En morgenavond is mama avond. Dan ben ik lekker aan het dansen (zit bij een musicalvereniging). Oh, en iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleins mag je wel voor jezelf kopen toch?
@ Daan78, jij hebt dus morgenavond ook lekker voor jezelf . Ik weet nooit wat ik voor mezelf moet kopen, vind voor Ryan veel leuker om te shoppen. Heb mezelf laatst nog een peperdure horloge kado gedaan . Deze wilde ik nog even laten zien, vandaag gemaakt tussen de huilbuien door... View attachment 72823
Oh wat een prachtige foto *smelt* Hoef ik Noor nog niet op te zetten hihi, maar die is ook maar 69,5cm. Ze zit overigens wel stevig.
Ryan was met 7,5 maand (toen was ik voor t laatst bij het cb) 77 cm, dus ja wat zal t nu zijn... 80? Heeft 'ie van z'n vader, die is ook lang.
Heerlijk ventje! En wat zit ie al stoer op die auto! Zoals Daan al zei, Zoë lukt dat ook nog niet. Mede omdat ze gelijk wil proeven hoe het stuur smaakt! Edit: Wat een lange!!! Zoë was vanmiddag 71,5 cm en 9,8 kg
Hihi Noor zou d'r ook aan gaan likken. Zij was overigens afgelopen maandag 69,5cm en 9580gr. Wel een lange papa (1,98) maar ik ben maar 1,66
Gewoon vies smaakje aan het stuurtje smeren . Zeg dames, ik zit wel met mijn kind te pronken maar hebben jullie ook nog leuke foto's?
@ Daan dan gaat Noor daar mooi tussenin zitten( 1,75 ofzo?)! Ik ga even opzoek naarn og een leuke pic!
Deze wil ik jullie ook niet onthouden... Samen met papa en zijn bedrijf in 'licht en geluidsverhuur'. View attachment 72835 Leuke foto's Lisszy!!
Wat een stoere foto van Ryan! Bijna al baby af zeg. Zoe is een scheetje! Hier één van Aaron in pyjama in zijn loopstoel: