De 8,5-maanden sprong...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjanienu1, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Nou af en toe denk ik wel eens: hoe krijg ik hem in godsnaam weer in zijn oude ritme, maar het zal wel vanzelf gaan denk ik (hoop ik).
    Ben dat geëmmer met slapen en eten wel lichtelijk zat nu. Nog maximaal twee weken als de weken van Oei ik Groei echt kloppen.

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb hem net nog een flesje gegeven ipv zijn tussendoortje.
    Dit omdat hij vanmorgen geen fles heeft gehad (vannacht wel een halve). Hij werd pas om 09.30uur wakker dus dan is het al tijd voor fruit. Ach zo kan het ook een keertje.

@ Boefjesmama: Als ik goed tel is Aaron van 14 augustus, klopt dat?
    Dan is hij precies 1 week ouder als Ryan. :) Ik was de 14e uitgeteld trouwens...

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Go with the flow. Noor is nu momenteel (papa geeft eten) in alle staten. Dus nu maar weer een fles. Ik weet het ook niet. Ze is helemaal overstuur. Ik doe maar wat mij het beste lijkt.

dus ik snap je wel

4. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ach jee :(. Vraag haar anders gewoon wat ze heeft dan? ;)

5. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Hier gaat dat ook vaak met avond eten en nu ook met brood. Dus dan maar een fles inderdaad. Komt vast ooit wel goed, maar vind het zo frustrerend af en toe.

@Sjanienu: Aaron is inderdaad van de 14e, maar ik was de 28e uitgerekend ;).

6. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @Daan

Ik kreeg van t cb de tip toen smurf hier ook geen avond eten wilde (ja alleen de potjes worteltjes met rijst van t kruidvat) om t avondeten iets extra te blenderen en t dan in de melkfles te doen..zodat t een soort soep werd zodat ze wel de smaken leerde kennen
    ( te goor voor woorden btw..rijst met zalm en melk uit de fles ieuw.. maar sindsdien eet ze wel beter ws omdat ze bang is dat ze weer zo een fles krijgt :) grin )

maar wat frustrerend als ze niet willen eten he.. kon der soms echt tegen op zien om avond eten te geven...

7. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Bedenk me net: de bevalling duurde bijna 79 uur dus had eigenlijk wel kunnen weten dat Aaron niet de vlotste zou zijn hahahaha.

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Heb ik gedaan, er komt niets anders uit dan kchchchchggggggg, dada en whoeaaaaaaaaaaaa (huil). Wat zou dat betekenen denk je?

9. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Als je het weet mag je het mij ook vertellen :D

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    ..................................:$ 79 uur!!!!

Arme jij!

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Dames, ik ga maar eens beginnen met pannekoeken bakken. (I hate it). Dat wordt ons avondeten.
    Ryan krijgt bami van de chinees (restje van gister). Heb net nog even een tomaatje gekookt en gepureerd als saus zeg maar.

12. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
  13. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Oh ik ben zo'n held he, zit ik hier vrolijk te typen kom ik tot de conclusie dat er een pannekoek in de pan zit...die nu is aangebrand. Zucht.

Mijn weeën begonnen s'avonds om 22.00uur en de volgende dag om 16.36uur is Ryan geboren.

14. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Mijn vliezen braken dinsdagmiddag en Aaron werd vrijdagavond d.m.v. inleiden geboren. Had gelukkig niet de hele tijd heftige weeën (wel weeën, maar nog te doen).

15. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Ow zonde van je pannenkoek!
    Heb spontaan trek in pannenkoeken. Misschien van de week maken en voor Aaron dan met opvolgmelk.

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ja dat wil ik ook altijd nog een keer doen. :)

17. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    mijn water brak op zondag ochtend om 4.30 ,,,meteen weeeen om de 2 minuten... s avonds om 23.51 is ze gehaald met een spoed ks

vond mezelf al zielig met mn weeen om de 2 minuten meteen.. en dan 19 uur door moeten of zo... maar omg 79 uur:$

ik heb haar de vorige x gewone pannekoek gegeven..zonder opvolgmelk.. om te laten proeven.... idem wentelteefjes daar ben ik misschien weer te makkelijk in..:)

18. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Als ze verder geen allergieën heeft waarom niet?
    Maar Aaron heeft KMA dus ik wacht liever wat langer om iets met echte melk te geven.

Om de 2 minuten weeën is ook niet leuk. Mijn persweeën kwamen ook zo snel (als niet sneller). Heb mijn echte ontsluitingsweeën godzijdank niet gevoeld (ruggenprik).
    Vanaf dinsdag begin van de avond tot het infuus vrijdag aan de begin van de middag had ik om de 4a5 minuten weeën die te doen waren (niet prettig maar kon wel nog helder denken ;)).

19. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik heb geen persweeen gehad... de onrsluiting wilde niet verder dan 7 cm...ondanks pethedine... ruggeprik en opwekkers...:(
    half 5 begon t dus.... 12.00 had ik 4 cm.. en om 2200.. pas 7 cm inc opwekkers... toen besloten ze te gaan snijden...:)

20. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Oh jeetje... respect hoor een bevalling van 79 uur.
    Schaam me haast voor mijn bevalling van 8 uurtjes (van eerste wee, om de 10 minuten, tot baby op mijn buik).

Hier zijn de soepstengels ook favoriet, zowel bij mijn meis als bij mij en mijn vriend ;)

Over ontaarde moeders gesproken, hier nog een. Geef potjes omdat ze vers niet blieft. Verder probeer ik met suiker op te letten en krijgt ze weinig zoets. Ook vanaf 3 maanden kv gegeven.

Meis zit nu lekker naast me een folder te verscheuren (terwijl ik typ... weer zoiets). Verder een rustige middag gehad. En ben haar ook vergeten in te smeren toen we om 9 uur gingen fietsen.. schaam schaam.

Deel Deze Pagina