Ow leuk, ik zal even om mij heen zwaaien als ik bij Assen ben of zo. Geen idee wat er in Delfzijl te doen is. Das vast heel druk. Ik denk dat wij het rustig houden. Even de 2 OVERgrootmoeders van Noor bezoeken en dat soort dingen. Geloof dat we zondag gaan bbq-en. Ook leuk hihi. @Boefjesmama, je hebt gelijk. Loont niet. We doen het wel met verjaardagen of zo hoor. Dan rijden we heen en terug, maar dan rijdt ook vaak mijn moeder mee en die wil wel dan naar huis hihi.
Oh, hoe schattig zeg. een zwaaiende Aaron, alsof hij de koning is. Dat laatste herken ik. Noor doet dat op de kinderboerderij om bij de dieren de aandacht te trekken
Aaron doet het inderdaad vooral bij dieren. Ook bij de huisdieren thuis. Zo lief Hij zag gister een vlinder en dat vond hij toch fascinerend. Heerlijk hoe ze zo onder de indruk kunnen zijn van zoiets
@boefjesmama Oh wat superleuk!! Hahahaha, ik zie het al voor me! Ik ben ook zo benieuwd wat Zoe ervan vindt (en ik met minstens 10 kilo aan mijn stuur )!! Ik ga zeker foto's maken! Zoe met haar zonnehoedje en 8), hoe cool is dat?! @Daan Is goed, ik zwaai wel even terug! Het is ook niet echt een kinderfeestje daar in Delfzijl. Ben 2 keer meegeweest maar niet mijn ding...
Zoe begint als ze de hond of 1 van de katten ziet heel hoog en meisjesachtig te gillen icm een big smile! Schatje...
@boefjesmama, dus aaron bijna weer de "oude", dat is wel fijn!! @lisszy,ja alles ligt op bed, zelfs de kleine van mijn zusje slaapt, die heeft er thuis nogal problemen mee, maar hier(tot nu) nog niet!lekker morgen fietsen, knap dat je dat zelf hebt gefixed!8) @daan, 200 km...dan had ik ook een nachtje gebleven! danique zit op de fiets de hele tijd te bellen, iedereen kijken,is wel grappig!
@Suze: Wat schattig!!! Aaron probeert het wel, maar lukt niet. Fijn dat alles ligt en rustig is. @Lisszy: Het valt best mee. Ik vond het in ieder geval niet erg raar fietsen.
Ik zit net hele schattige babyfilmpjes te kijken van een andere aug. mama en realiseer me dat ik dat ook meer moet doen. Dus die moet op het lijstje van wat morgen mee moet. *note to self
@boefjesmama, ik heb zo'n hele makkelijke bel, ze hoeft alleen het "klepeltje" maar te bewegen en hij belt, dus ze hoeft er verder geen moeite voor te doen
@Suze Fijn dat alles lekker in slaap is! Zoe slaapt ook nog steeds, denk eigenlijk stiekem of alles wel goed is maar wil d'r niet wakker maken... Hyves, hoef ik niet te proberen op deze laptop, houdt ie er gelijk mee op! Rotding!
@daan, ik maak ook veel te weinig filmpjes, vooral in het begin niet veel gedaan nu wel iets meer, het tijgeren, het gaan staan etc, korte filmpjes maar wel leuk om terug te zien, zet die korte meestal ook op de hyves, even trots zijn
@lisszy, lekker laten liggenmaar kan me voorstellen dat je even wilt kijken, maar je zult altijd zien
Ik maak er ook echt heel weinig. En wat ik film is vaak niet boeiend omdat hij spontaan niet meer doet wat ik wil filmen lol.
Pffff, laatste keer hier was toen we net begonnen met hapjes en ze het vrolijk uitspuugde of deftig haar lippen op elkaar hield. (maar das dus 3 maanden geleden)
Whahaha, ja hier ook. Heb ik alles zo goed als aan, wordt ze chagie of gaat ze wat anders doen! Lekker eigenwijs ding! Of zoals tegenwoordig wil ze de camera opeten...
Ow ja ... je wil niet weten hoeveel foto's ik heb van een close up van Aaron met zijn mond wagenwijd open whahahaha. @Daan: TV kantine is soms zo droog he? 8)