Meiden, slaap lekker. Dat het maar weer een rustig en vredig nachtje mag worden! Positief blijven Positief blijven Positief blijven Positief blijven Positief blijven Positief blijven Positief blijven Positief blijven Positief blijven
Goedemorgen meiden!!! Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw!! Zit op mannetje te wachten tot hij thuis komt van zijn werk hihi, dan kan ik douchen. (vind ik lastig met die kleine erbij haha)
goedensmorgens... ff snel reageren hoor..voor ik hier huishuidmuts kan spelen met smurf en vriend een ks was ik niet bang voor.. ik heb een buikwandcorrectie gehad dus al een litteken van een meter.. nah kan die ks er ook nog wel bij..ze hebben ook heel netjes t oude litteken opengemaakt en die gebruikt... herstel ging prima., ik heb een redelijke hoge pijngrens..en t deel van de ks voel ik niet want daar lopen door die buikwandcorrectie geen zenuwen.. een tweede bevalling moet via de gyn... moet via t boekje gaan anders wordt t weer een ks... maar ben ik niet bang voor dus. Sjow..voor de rest zou ik niet meer precies weten wie wat gezegd heeft.. Ik zeg in iedeergeval wel.. lekker fietsen met de kleintjes..las ergens iets over een fietsstoel die erop zat.. Ik hoop dat we zulke mooie dagen bijven houden..dan wordt t nog wat en ik.. ik ga bijkomen van mn kater ... gisteren ouderwets blijven hangen op de vrijdag middag borrel op mijn werk die eindigde op t terras van de buurtkroeg grin hier trouwens een prima nacht en ochtend... hoop dat t bij julli eook allemaal te doen was
goedemorgen Sweet. Het was hier wel vroeg, kwart voor 6, maar moest toch nog veel doen. Ze heeft wel goed geslapen overigens en ik dus ook. Wasmachientje draait, afwasmachientje ook. Nu even stofzuigen. Doe jij maar lekker rustig aan.
Moggüh! Nou, Ryan is gister avond nog wel even wakker geworden maar voor de rest heeft ie lekker doorgeslapen tot vanochtend 07.15uur. Hoe ging het bij jullie?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Aaron heeft geslapen van 18.30 tot 8.30 *bloos*. Hij had wel verhoging toen hij naar bed ging (37.9). Gisteravond ook al. Dus ik hou het even in de gaten of het misschien toch geen oorontsteking is. Straks even lekker stukje fietsen en lekker op het balkon. Nu eerst even wat sloten thee naar binnen werken. Jullie nog plannen vandaag?
@ Daan.. t is juist niet te geloven..maar op dit moment barst ik van de energie... ik denk dat t ik t gewoon ff nodig had gisteren.. ff ik zijn en niet mama... hier was ze er dus ook vroeg..maar ze accepteerde de speen en sliep later verder... @ Sjanie smurf is hier gisteren laat naar bed gegaan ivm oppas... maar heeft doorgeslapen tot half 6.. toen 2 x een speentje erin .. en om half 7 is ze weer in slaap gevallen tot half 8.. heerlijk dus @Boefjesmama lekker toch juist..we gaan smurf hier ook nog wel eens leren uitslapen.. succes met t huishouden.. de baby;s en t mooie weer... ik ga boodschappen doen vanaaf lekker sushi maken
Hehe, man is thuis, dus heb even lekker gedoucht en zit nu aan mijn ontbijtje met een kop heerlijk dampende koffie. @Boefjesmama, heerlijk toch. Niks mis mee. En je mannetje is niet lekker dus die heeft zijn slaapje nodig. @Sweet, heerlijk he, even geen mama zijn. Lekker tijd voor jezelf. Ik vind borrelen ook heel erg leuk hoor Heelijk sushi, ik maak het ook altijd zelf. Binnenkort maar weer eens doen. @Sjanie, heerlijk dat Ryan lekker heeft geslapen. Ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat ivm papaverblad.