Goeiemorgen allen! Heerlijk nachtje hier! Gister tegen 23u nog een fles, sliep gelijk weer verder tot 6u. Speen ingedaan en ze heeft tot 7u30 geslapen. Toen ochtendvoeding en daarna heeft ze (en wij ook) tot 10u geslapen! @boefjesmama Heerlijk! Misschien krigjen we toch onze kindjes weer terug! @Sjanienu Goed hé! Zal het echt door dat goudpapaver komen? Ben benieuwd naar komende nacht! @Sweet Soms heb je dat inderdaad even nodig, iets voor jezelf! Ik heb nu al hoofdpijn van mijn 2 rosétjes van gister! @Daan Jij gaat straks toch richting noorden? Hier trouwens geen zonnetje hoor... Het is droog maar daar is ook alles mee gezegd! (vanmorgen om 6u was er trouwens wel een strakke blauwe lucht!) Ik ga vandaag lekker FIETSEN!!! Alleen begin ik nu een beetje te twijfelen of mijn fiets geen aluminium stuurpen heeft... En verder huishouden, wasjes dus gewoon lekker aankeuvelen. Ik meot gaan, Zoë trekt hier de kabels los, eet cd's op en valt de prullemand aan... Ik ga even met haar een broodje eten en dan maar even douchen (jaja, ik weet maar het is zaterdag )
Ik weet niet of dat het door het goudpapaver kwam. Hij werd nog wel wakker gisteravond en was helemaal overstuur. Heb hem tussen ons in gelegd in bed tot hij in slaap viel en hem toen voorzichtig opgepakt en in zijn eigen bedje gelegd. Ik denk dat dat wakker worden s'avonds een kwestie van verlatingsangst is. Dat heb ik ergens gelezen. Dat hij dan wakker wordt en denk dat wij uit het niets verdwenen zijn en dat hij dus helemaal alleen is. Dat schijnt rond de 9 maanden te komen (is al wel langer aan de gang maar met name overdag als ik even wegloop). Wat ik dan wel gek vind, mocht het verlatingsangst zijn, dat hij dan s'morgens en s'middags wel goed slaapt zonder hysterisch wakker te worden. Hebben jullie kindjes dat ook? Zoals nu ook, hij slaapt al vanaf 10.00uur. Voor iedereen die gaat fietsen vandaag, veel plezier! Wij gaan straks ook nog even fietsen.
Aaron heeft dat ook alleen 's avonds. En dan weer dagen niet en dan weer wel. Is al zo'n maand of 2 aan de gang. Iedereen fijne dag vandaag en geniet van de zon!
Zoë heeft het normaal ook 'savonds en 's nachts. Behalve nu, ze ligt te gieren! Misschien ook wel door het fietsen, allemaal indrukken natuurlijk. Hier even de pics!!!
Wat een leuke foto's Lisszy! Zijn die vandaag gemaakt? Heb Ryan net lekker in zijn rompertje op het gras laten spelen met een grote bak water erbij. Hij ging er op een gegeven moment zelfs in zitten met zijn poeperd haha. Morgen maar even het zwembadje opzetten. Nu slaapt hij even...
Moet hier toch een vaker komen kijken. Ziet er gezellig uit hier ! Mooie foto's Lizzy! Zal snel ook eens een foto plaatsen, die staan op de andere laptop. Frummel is een beetje zielig vandaag. Hij heeft al een week of 2.5 last van schimmel aan zijn plassertje. Nu is het helemaal doorgetrokken naar zijn billen. Dus hij is echt helemaal rood. Zo zielig! Hij begint ook iedere keer heel hartverscheurend te huilen als hij gepoept of geplast heeft en probeert steeds te krabben (wel lastig door een broek, romper en luier heen ) Behalve als hij slaapt, dan merkt hij er blijkbaar niet zoveel van. Dus heeft hij vandaag van 12 tot 16 geslapen en lag hij om 17.30 weer in bed. Hoop dat het morgen beter gaat. Fijne avond nog allemaal. Gaan jullie allemaal voetbal kijken? Volgens mij ben ik 1 van de weinige die dit niet doet. xxx
@Suzie Dat is ook hoor! Je bent welkom! En nee, hier ook geen voetbal! Maar de rest denk ik wel, het is hier zoooo rustig! Oh die arme lieverd... Ben je er al mee naar de HA geweest en dat je er iets voor gekregen hebt? 2,5 week is al best lang! Wel fijn dat hij kan slapen ondanks de jeuk. Ik zie het ook bij Zoë, als ze niet lekker is op wat voor manier dan ook, dan slaapt ze ook heel erg veel. Rust is dan ook meestal de beste genezing! Ik ben benieuwd naar foto's (maar dat wit je al )! Ik laat ze hier even staan en dan verwijder ik ze ook weer hoor. Vind ik wel zo'n prettig gevoel. @Sjanienu Ja, ze zijn van vandaag! Voor het eerst op de fiets! Volgens mij was ik enthousiaster dan Zoë. Ze is een meisje die eerst rustig alles in d'r opneemt en later besluit of ze iets leuk vindt! Maar een succes, morgen weer!! Dus Ryan houdt van water! Zal er hilarisch uit hebben gezien toe nhij erin ging zitten (ik zie het voor me!)! Het was ook erg lekker weer vanmiddag en morgen nog warmer toch?
Zal proberen er morgen aan te denken. Een foto plaatsen bedoel ik dan. Ben wel al met hem naar de huisarts geweest ja. We hebben een créme gekregen, maar het wordt alleen maar erger. Kijk het nog heel even aan. Maar als het niet verbeterd gaan we maandag of dinsdag maar weer terug. Want dit is echt sneu. Zag er goed uit. Zoë op de fiets! Heb dit met Milan nog niet kunnen doen helaas. Ga over een paar weken een nieuwe fiets halen, kunnen we ook lekker op pad.
Vervelend hoor! Ik herken het gevoel met Zoë's hoofdje en eczeem. En dit is helemaal naar omdat het ook pijn doet bij poepen en plassen! Gewoon weer heen gaan hoor, en anders de HAP bellen (ivm Pinksteren). Ik krijg over 6 weken mijn nieuwe mama-fiets. Daar wou ik ook op wachten maar het weer is zo mooi en hier in het dorp fietsen ook allemaal mama's met kindjes van Zoë's leeftijd, dat ik niet meer kon wachten! En het blijkt echt prima te gaan met deze fiets. ALs ik dat had geweten... Maar de mama-fiets is wel iets comfortabeler en er zitten fijne extra's op, dus we laten 'm maar wel gewoon komen. Krijg je ook een mama-fiets?
We hebben nog niet echt rond gekeken, dus weet het nog niet zo goed. Maar ook nog niks besteld dus, dus misschien dat we hem in de vakantie nog niet hebben. Op mijn oude fiets kan echt geen zitje helaas. Heeft Zoë nog steeds last van eczeem? Vervelend he, en je kunt dan zo weinig voor ze doen. Zit dan meestal een beetje met hem mee te huilen als hij er weer last van heeft . Zit je je ook een beetje te vervelen vanavond? Er is niks op tv en mn vriend is naar de stad. Verheug me er altijd een beetje op, een avondje voor mezelf, en nu zit ik te niksen
Goh wat is het rustig hier. Waar is iedereen? Ik las iets over voetbal? Nou ik weet van niks haha, interesseert me ook niks. Wij zaten lekker buiten, tussendoor Ryan nog even in slaap krijgen weer. Die was weer wakker geworden. Hardstikke moe, aai je hem over de bol een paar minuten, denk je dat hij slaapt, loop je vervolgens héél zachtjes weg, duur nét dicht, wordt ie weer wakker...zucht. En dan een uur achter elkaar . Ach ja, hij was vandaag hardstikke vrolijk en heeft lekker buiten gespeeld en zichzelf goed vermaakt. Morgen mag hij in het zwembadJE. Inderdaad zwembadje, wij hebben zo'n groot familiezwembad maar aangezien mijn vriend morgen moet werken kan ik dat ding niet alleen opzetten. Heb bij de Hema maar even zo'n klein zwembadje van Jip en Janneke gekocht. Dacht dat 'ie een meter ofzo was maar hij is maar 60 cm hahaha. Kan Ryan net in. Ach ja, hij had vandaag ook schik met een afwasbak met water erin dus. Zal er morgen wel even een leuke foto van maken en hier plaatsen.
Moggüh! Rustige nacht gehad iedereen? Ryan heeft lekker geslapen tot 07.15uur. Hier nog geen zonnetje te bekennen, beetje grauw is het. Het zou vandaag nog net iets warmer worden al gister, nou dan moet er nog een hoop gebeuren. Wil Ryan vanmiddag nog even in het badje buiten doen. Ben de hele dag alleen, mijn vriend moet werken. Die komt een keer vannacht weer thuis. Hij heeft een eigen bedrijf in licht- en geluidsverhuur en staat dus op evenementen, festivals, concerten, carnaval, sport- en voetbal feesten, kermissen (tent), eigenlijk overal wel haha. Hij werkt ook met bekende Nederlandse artiesen dus dat is wel leuk. Wat gaan jullie doen vandaag? Edit: De zon is door!
Zo hier ook een rustige nacht. Aaron had wel gisteravond weer 38.0. Hij komt verder niet echt ziek over en drinkt en eet goed (althans brood en groente nog niet super). Weet ook niet zo goed wat het is. Hier geen bijzonder plannen. Manlief moet ook werken. Hij is chefkok dus moet eigenlijk altijd wel werken in het weekend. Op maandag en dinsdag is hij vrij, maar deze week dus niet ivm Pinksteren. Daar baal ik wel van, maarja. Heb al gezogen, gedweild en de keuken gesopt. Wasmachine draait. Nu lekker douchen aangezien Aaron een dutje doet.
Heyhey! Hier al een paar nachten rustig. Hiep hoi! Ze wordt rond 01:00 heel even wakker, mompelt een minuutje of 5 en valt weer in slaap. Moet wel zeggen dat ze beter slaapt sinds we Nutrilon Goede nacht zijn gaan gebruiken afgelopen week. Alleen is het nog wel steeds elke ochtend om half 6 "Dolle-pret-in-bed"...... Maar ik geloof dat ze haar sprong heeft overwonnen. Mag nu ook wel. Volgens "Oei, ik groei" zou er nu een zomers wolkje moeten zijn (en niet alleen buiten....) Maar ze is al een dag of 4 enorm opgewekt, alleen maar lachen, spelen en alles is goed. Hier nog meer die verandering zien nu we enkele weken verder zijn??????
Frummel is echt een slaapkop de laatste dgn, wordt om 7u wakker, slaapt dan overdag nog zo'n 6 uur en ligt er om 18.00u weer in. We hebben nog geen opblaasbadje voor buiten, maar denk dat we hem gewoon in het normale badje buiten zetten straks. Hier op verzoek van Lizzy wat foto's. Dit is wel al een wat oudere. Bekijk bijlage 73574
Wat een heerlijk koppie heeft je mannetje! Trouwens...ik heb een opblaasbadje bij Kruidvat gekocht voor 3 euro. Voornamelijk gekocht voor de vakantie (mits het dan net zulk mooi weer is).
Wat een schatje Suzie! Ryan heeft vandaag lekker in het zwembadje gezeten buiten. Heb er foto's van gemaakt, mischien dat ik die er dalijk nog ff opzet. Ryan slaapt nu maar hij zal over een uur wel weer wakker worden en dan begint het feest weer zoals elke avond deze week. Wakker dus.