De 8,5-maanden sprong...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sjanienu1, May 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ach jee zeg, dat was dus weer een onrustige nacht bij jullie.
    Ze zijn dan ook gewoon hardstikke moe maar de wilskracht om wakker te worden is er gewoon. Ze willen gewoon bij ons zijn. ;)

Hier ging het goed moet ik zeggen. Hij lag gister om 21.00uur in bed en heb hem niet meer gehoord tot vanochtend 07.45uur. Heerlijk zeg, zo kan het ook nog. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
    Ryan is alweer naar het kdv, heeft mama lekker een dagje voor zichzelf. Moet nog zoveel doen bah.

2. suze30

suze30 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    2,188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @daan, ben vanmorgen ook even gauw naar de bart smit gelopen, maar zie nu dat ik waarschijnlijk een andere heb?! de kiekeboebal, maar ze vind hem wel heel leuk!!hoe gaat het met noor?

@sweet,fijn dat er weer wat rust is in de tent!

@lisszy, hier kan ik er ook geen touw aan vastknopen hoor, zo denk we gaan de goede kant op, maar gisterenavond was het echt een drama!! ik hoop dat hij wel ten einde loopt! lekker dat de kleine meid wel weer na die 5 min huilen in slaap is gevallen! heeft mss een hoop tijd 'rondlopen' gescheeld!

@sjanienu, fijn dat ryan ook weer wat vrolijker is! en dat hij gisteren goed heeft geslapen, is voor mama ook weleens lekker he!;)

@boefjesmama, in de tussentijd al even bij aaron in de mond mogen gluren? hier zijn er ook tandjes onderweg! als ik voel bijt ze meteen in mijn vinger'auw'

hier gaat het wel weer beter met danique, nog wel wat diarree, maar geen last meer van koorts, verder is de sprong nog wel 'aanwezig' begin wel te merken dat het minder wordt of tenminste niet meer de hele dag ze heeft nu ook momenten dat ze zich prima kan vermaken!

3. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Suze, dat heb ik nou ook. Ik denk dat de sprong langzaam overwaait maar af en toe komt ie weer net zo hard terug dus ik weet het niet. Nou hier mag het ook wel onderhand na 5 weken.
    Dalijk krijgen we de 11 maanden sprong nog dus wil nog ff genieten van een ´leuk´ kind haha.

Ff wat anders, wie weet wanneer ongeveer weer de najaars-collecties in de winkel liggen? Ryan heeft nu net maat 74 maar volgens mij gaat hij daar heel snel weer uit want somigge dingen passen al ganie meer. Nu moet ik voor maat 80 gaan shoppen maar wil niet te veel zomerspul meer kopen. Kan ook bijna nergens meer leuke shirtjes met lange mouwen vinden, het is allemaal kort. En moet nu toch al een beetje weer inslaan voor van de herfst en de koude zomerdagen. Want ja, we leven tenslotte in Nederland he ;)

4. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    hai dames,

Ik kom even netjes afscheid nemen.. ik heb rust in de tent dus heb weinig meer mee te praten. Aan de ene kant jammer..aan de andere kant.. joehee.. een gezellig blij kind.
    Er is dus hoop dames.... grin..en ja..k zie dat ze veel meer *kan* dan eerst.. ze lacht naar iedereen op straat ( de flirt;)) stopt der eigen brood en avond eten in der mond.. gaat op handen en knieen staan etc etc..

Ik lees het topic nog wel,,, dus als er iets is kunnen jullie t altijd zeggen..en desnoods via pb als jullie me echt missen grin ;):D

sterkte ermee allemaal.

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    AAAAAAAAAAAAAH ze gaat ons verlaten! En ons maar achterlaten met die sprongenmonsters! :)
    Nee hoor meid, heb je goed. Ben blij dat bij jou de rust is wedergekeerd. Hier in dit topic moet je ook eigenlijk helemaal niet zitten ;). Het is juist de bedoeling eigenlijk dat iedereen dit topic niet meer nodig heeft.
    Dalijk kunnen de dames die er nog in komen het mooi van ons overnemen.
    Had trouwens nooit verwacht dat dit topic zo zou leven.
    Tot in het '11-maanden sprong' topic! ;).

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Oh wat heerlijk voor jou!! Nou, de sprong heb je maar weer goed doorstaan! Op naar de volgende van 11 mnd! Hoop voor je dat dat nog even duurt. Maar je mag gewoon met ons meeblijven kletsen hoor! Gewoon gezellig! :D

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    We kunnen ook gewoon een topic openen bij de kletsgroepjes. De sprongenmonster mamma's :D.

@Suze: Fijn dat het al wat beter gaat met Danique. En heerlijk dat het al minder heftig is de sprong.

Ik dacht dus ook dat het over was, maar toch niet (of het komt door de tanden). Ik heb nog steeds niet uitgebreid mogen gluren. Zodra hij merkt dat ik wil kijken/voelen blijft zijn mond stijf dicht. Eigenwijze drol :D.
    Jullie hadden gelijk trouwens: hij kan nu tijgeren!!! Het gaat nog niet zo snel, maar hij komt wel al enkele meters vooruit. Mamma is trots! Hij heeft echt zoveel geleerd deze sprong. Niet normaal hoe snel het kan gaan.

8. suze30

suze30 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    2,188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @boefjesmama,ja dat kan natuurlijk ook:D dus toch nog niet over de sprong heen..leuk dat tijgeren he!!ik was ook zo verschrikkelijk trots!

@sjanienu&lisszy, hoe gaat het met jullie 'wakkere' beebs? slapen ze lekker?

Hier gaat het overdags(op sommige huilbuien na) wat beter, alleen nu wilt mevr dus ook niet meer slapen:( vanmiddag niet, dus ik dacht dat het vanavond 'makkelijk' zou zijn, maar ook vanavond is het drama...nu wel stil, ben benieuwd voor hoe lang??!!

Oh en trouwens, ze kruipt nu ook hele stukken ipv dat ze tijgert:D

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Goed idee! zal ik 'm dan maar openen? Dan weten we zeker dat het topic open blijft en kunnen we overal over kletsen ook na deze sprong en straks tijdens de 11 mnd sprong! (ik heb er nu al zin in ;))

Ik ga het even regelen! :D

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Goed idee!

Ryan slaapt vanaf 20.30uur en heb hem nog niet gehoord.
    Mijn vriend gaat nu in bad dus ik hoop niet dat hij daar wakker van wordt. Ga het nu elke avond met en half uurtje afbouwen.
    Gister 21.00uur, vandaag 20.30uur morgen 20.00uur ... om vervolgens weer op de normale tijd uit te komen.

P.s Hebben jullie ook een tv en openhaard in 1? :D

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
  12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495