@Lizzy: wat een geweldige foto! Hoe ging het vandaag? @Adi: wat prut zeg dat Aldin zo spookt. Hopelijk vannacht beter. Volgens mij duurt deze sprong tot maximaal 39 weken na uitgerekende datum. Gelukkig slapen de meiden lekker door. @ Boeketje: Wat knap! Uiteraard ben je dan trots . Aaron krijgt het alleen nog voor elkaar om op 1 knie te komen vanuit zit. Op zijn buik vindt hij nog steeds prut omdat het hem niet lukt wat hij wil (=vooruit komen). Als ik het goed heb gezien is tand 2 ook door nu. Maar ik mag absoluut niet in zijn mond kijken of voelen. Dus ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. We zijn vandaag voor het eerst langer op de fiets geweest (10 minuten heen en 10 minuten terug). Wat een gehannes met een buggy mee. Of ik ben gewoon te simpel om het te snappen . Hij vond het wel prachtig. Op de terugweg leek het alsof hij naar alles aan het zwaaien was, maar als ik dan naar hem zwaai doet hij niks. Dus of hij nu kan zwaaien weet ik ook niet met 100% zekerheid lol.
@ boefjesmamma; leuk he dat fietsen! En je bent niet de enige die aan het hannessen is met de buggy. Weet nooit welk wieltje nu waar moet en als hij er eenmaal op zit ben ik tijdens het fietsen bang dat hij er weer af valt (is al een keer eerder bijna gebeurt). Zit nu te denken volgende keer maar de draagzak los mee te nemen ipv de buggy En wat leuk dat Aaron zwaait!
Ja en dan ook nog klooien met de buggy er af krijgen zonder dat fiets met kind en al omkiepert :S. Ik zal er vanzelf wel handig in worden, maar ik was blij dat manlief er bij was nu hihi. Hier weer een spook overstuur wakker trouwens. Dus ik ben weer een paar uurtjes zoet . *hetismaareenfase* *hetismaareenfase* *hetismaareenfase*
Hi meiden, Zo te lezen nog steeds alle beebs niet uit de sprong he Hier ook nog niet, vanacht wel een redelijke nacht gehad, vandaag was ze op het kdv, daarna moesten we meteen door naar de ka, daar hebben ze bloed afgenomen voor een allergie-test, 3 buisjes uit zo'n klein duimpje was echt heel sneu.... Ongeveer met 39 weken uit de sprong??Dan moet ik zo gauw even op de kalender kijken hoeveel weken ze nu precies is hopelijk is ze er dus snel vanaf @lisszy, wat een leuke foto van jullie!!
Tot mijn verbazing was Ryan vanmorgen om 06.45uur wakker ipv 05.30uur...heerlijk! Nu maar hopen dat het morgen ook zo is, maar ik betwijfel het. Ik voel me een beetje schuldig, Ryan heeft straks met ons pasta uit de oven meegegeten (zo'n ovenschotel van Knorr). Maar nu ligt hij al de hele avond te huilen in bed. Ik denk dat hij last van die kruiden heeft. Ik weet ook wel dat kruiden slecht is voor een baby maar ik dacht óh een klein beetje kan geen kwaad. Nou... @Suze30, mischien is het me ontgaan maar waarom moest je kleine meid bloedprikken? Ikke ook even een leuke foto bijgevoegd. Ryan vanavond in bad... Bekijk bijlage 72565
@sjanienu1; Wat een lekkertje is het. Op de foto kijkt hij zo lief...niets te zien van zijn sprongetje (maar ondertussen...) Hoop dat we allemaal een fijne nacht krijgen en onze kleintjes heerlijk uitslapen morgenvroeg!!!
@sjanienu, Danique heeft koemelkallergie en exceem, nu willen ze kijken of er wat uit een allergie-test komt, ze testen ook op tarwe, want ze heeft vaak buikkramp als ze pap of brood heeft gehad. Sneu dat Ryan last heeft van de ovenschotel,is nog een beetje lastig in te schatten wat ze al wel of nog niet kunnen " verdragen" he, maar niet schuldig voelen, weet je het voor de volgende keer Mooi mannetje hoor! Idd zo niets te zien van zijn sprongetje hopelijk slaapt hij morgen ook wat langer door! @allemaal, een goede nachtrust gewenst!
Ooohja, nu weet ik het weer. Exceem en koemelkallergie. Ja sorry kan het niet meer allemaal uit mekaar houden hier . Heeft ze al vaker zo'n test gehad? Idd maar kalm aan doen met het avondeten, weet ook niet of dat het nou was waar hij vanavond 'last' van had. Heb hem 2x beneden gehad omdat hij gewoon echt niet wou slapen. Ik zei al je mag op één voorwaarde naar beneden; als je morgen uitslaapt haha. Al is het maar 07.00uur, ben ik al heel blij mee. Hij kijkt zo lief op die foto he? Dit was de 1e keer dat hij in bad zat zonder zitje. Kijken hoe dat ging, en dat ging goed. Maar als hij maar aandacht krijgt dan is er van zijn sprongetje niks te merken. Ik ga nu slapen, op naar een rustige nacht. Tot morgen dames!
arghhhh t was 5 uur vanmorgen..... en ik durf er niet meer heen te lopen om er een speen in te stoppen, want dan ben ik bang dat ze helemaal uit der bol gaat lachend..of huilend..eigenlijk wil ik geen van beide om 5 uur in de ochtend ze gaat hier trouwens steeds meer rollen in der bed...op der zij slapen enzo..nooit gedaan.. lag altijd plat op der rug.. en nu dus niet meer..dacht gisteren avond ook..ik leg der ff goed.. foutje..werd ze wakker..zat ik een half uur met een huilend kind..en kokende pasta op t fornuis..top timing fietsen..wij zijn t weekend ook ff wezen fietsen ( wel 3 rondjes om de parkeerplaats grin) welke buggy hebben jullie voor op de fiets?
Weet niet of Milan echt in een sprong zit. Hij word wel vroeg wakker (5u) Maar als ik hem goed leg en zijn speen geef slaapt hij wel weer even door. Overdag is hij wel wat meer aan het zeuren, maar dat is vooral op het moment dat hij wil kruipen en het niet lukt . Verder nog nergens last van gelukkig. Afkloppen! Succes meiden! Hoop dat ze er snel van af zijn. @sjanienu1. Wat een mooie foto! En wat kan hij al goed zitten joh.
Hier is de nacht weer redelijk gegaan. Toen ik haar naar haar fles van half 10 naar bed bracht was het drama. Huilen en niet neergelegd willen worden. Vreesde al weer voor een drama nacht. Ze is op mijn schoot in slaap gevallen uiteindelijk en is in haar bedje verder gaan slapen. Ze werd pas om 5 uur weer wakker en met een speentje heeft ze tot ruim 6 uur weer geslapen, dus mag niet klagen. @ sweet 978; ik heb een koelstra buggy voor op de fiets. Voor het echte wandelen gebruik ik de wandelwagen (Mutsy)
Even snel want nogal druk vandaag. Tot 22.00 een wakkere meneer. Om 00.30 huilen maar kon hem laten mopperen en om 2.30 helemaal overstuur. Hij heeft tot 3.30 tussen ons in gelegen en is toen in bed gaan slapen. Dit is misschien de 3e keer dat hij 's nachts spookt (zonder dat hij ziek is). Dus mag nog niet klagen, maar ben wel moe . Sjanienu: wat een schatje is Ryan! Sweet: wij hebben een buggy van 50 euro van Prenatal. Het is maar voor kleine stukjes nu hij nog zo klein is. Voor langere stukken gebruiken we nog de wandelwagen. Ik reageer straks wel uitgebreider! Hier nog even snel een foto van mijn mannetje (een maand geleden) die denkt dat hij een chipje zonder handen kan eten!
Zucht, ik zit. Hier was het vanmorgen 07.00uur, niks te klagen dus. Hoorde hem om 06.00uur wel even, maar ook echt maar heel even. Klein kuchje. Maar toen meneer eenmaal weer beneden was begon het drama weer. Huilen, jengelen, aan m'n been hangen enz... Ben gewoon blij dat ik hem naar bed kan brengen, heb ik heel ff voor mezelf. Ben de hele dag al babyvoeding aan het maken om vervolgens in te vriezen. Mijn voorraadje was bijna op. Stond vanmorgen om 07.30uur al gehakt en champignons te bakken. Lekker zo op de vroege ochtend die lucht. Mischien is het trouwens wel een leuk idee als we wat vaker een (recente) foto van onze kleine sprongenmonsters hier toevoegen. Weten we gelijk wie onze monstertjes zijn... @Sweet978: Ik gerbruik geen buggy aan de fiets. Nog niet nodig gehad. Wel hebben we er 2, een Titanium Baby voor in de auto en de Maxi-Cosi Mura (de buggy) voor als we vanuit huis gaan wandelen. Die Titanium klap je makkelijker in zonder wat uit elkaar te hoeven halen vandaar dat die voor in de auto is. @Boefjesmama: Zo zeg, jij hebt er ook weer een lekkere nacht opzitten. Wat een leuke foto zeg, hihi dat chipje in zijn mond ziet er zo schattig uit. .
Na een goede nacht gisteren, en een goede nacht vannacht is het sinds vanmorgen weer drama. Ze heeft van half 8 tot 2 bijna non stop gehuild (een slaapje van een half uur heeft dat onderbroken). Nu is ze redelijk rustig. We zijn even naar buiten geweest. Ben benieuwd naar de komende uren. Moet er wel even bij zeggen dat er een tandje op het punt van doorkomen staat. D'r 2e boventand.
We kunnen elkaar de hand schudden. Ben van armoe maar even wezen wandelen (doe ik normaal ook wel hoor), moest toch nog even naar de Albert Heijn. Ryan's 3e tandje staat ook op het punt om door te komen. Heb daar druppels voor, Chamodent, maar kan ze nergens meer vinden. Zeker op het kdv blijven liggen... Gelukkig slaapt Ryan nu even.
Nou, ik kan je nog een keer de hand schudden. Ben namelijk bang dat de Chamodent bij mijn moeder is blijven liggen. Kan deze ook nergens meer vinden. Fijn dat Ryan nu even slaapt. Klinkt rottig om te zeggen, maar tel hier de uren af. Hoewel ze nu even lekker aan het spelen is.
Hi meiden! Eindelijk tijd om weer even te reageren! Teneerste dank voor de complimentjes voor de foto! En super mooie foto's van Ryan en Aaron, heerlijke jochies! Zit Ryan helemaal alleen in bad (niet inzo'n badring zeg maar?) Vind het een goed idee om af en toe even een "monster"-foto te plaatsen! Ten tweede, mijn sollicitatie. Ja nou, ik weet het niet. Gesprek ging redelijk maarn iet heel erg lekker. Maar ach, het is hier intern en mijn huidige functie is ook leuk, dus heb niks te verliezen! Vrijdag krijg ik de uitslag! En verder vannacht een redleijk nacht. Ik hoefde er maar 1 keer uit en ben een half uurtje bezig geweest. Vandaag naar het CB voor check met de arts en daar ook de gebroken nachten besproken. Volgens mij praten ze op het cb niet zo over "sprongetjes"... Zij zei in ieder geval tegen mij dat baby's 2 uur heel vast slapen en dan eventje"s wakker worden. Het is normaal dat ze dan beginnen te jengelen. Vaak vallen ze vanzelf weer in slaap. MAAR als ze doorhebben dat er iemand komt als ze jengelen, vallen ze neit meer in slaap. Kortom: het advies is een nachtje laten door brullen... Ze begreep dat dat voornamelijk voor mij heel erg moeilijk is, maar dat is het enige advies wat ze kon geven. Nou, ik weet het niet hoor! Ik wordt helemaal gek en Zoë ook. @ boefjesmama Wat een nacht meid! Ik hoop dat het sporadisch blijft! @Sjanienu & Daan Hmmm, tandendrama, ook dat er nog bij! Ons leven als mama is best zwaar! Maar voor onze kleintjes is het al helemaal niet makkelijk! En wat goed, Sjanienu, dat je zo vroeg al aan het kokerellen bent! Doe het je niet na! (ja, koken wel , maar niet om 7u 's morgens! ) @Boeketje Hier ook een Mutsy! Welke kleur? Wij chocolat-brown! Buggy hebben wij de MacLaren besteld, zal een week geleden al binnen zijn... Helaas nog niks! :xPrenatal! Fietsen heb ik nog niet gedaan. Wacht op mijn mama-fiets. Die is er hopelijk over 6 weken (nog zooooo lang)! @Suzie83 Welkom in de 8,5maanden-sprong! Ik hoop dat Milan het een beetje rustig houdt! Mijn meisje slaapt nu heerlijk, even tijd voor mezelf! En wat een geluk, de zon schijnt hier!!!
@Lizzy, ik kreeg hetzelfde verhaal te horen van het slaapritme. Bij ons had dat meer te maken met het weglaten van de laatste fles (23.00). Ik geloof wel dat er een waarheid in zit, maar laten huilen is wel een ander verhaal he. Spannend van je solli. Wel fijn dat er in principe niets op het spel staat en je dus met een 'gerust' hart vrijdag kan afwachten. Ik heb Noor net ook even in bed gelegd. Het lekker spelen was afgelopen en dus weer huilen. Ik geloof waarempel dat ze slaapt. Ben benieuwd voor hoe lang.
@ Daan78, dat slaapje van hem en mijn rustmoment duurde maar even, meneer is alweer wakker. Half uurtje geslapen. Maja hij zit hier nu fijn te spelen en jengelt iig niet meer zo als straks. @ Lisszy, Op de foto zit Ryan helemaal zelf in bad. Deze foto is gisteravond gemaakt en dit was ook trouwens de 1e keer dat hij 'zelf' in bad zat. Normaal zat hij in zo'n badzitje....(JEZUS, schrik me de pleures ...Ryan draaide de volumeknop van de radio op maximaal. Je had zijn gezicht moeten zien...en jullie de mijne), afijn waar was ik... Ohja dat badzitje, aangezien hij goed en stevig zelf kan zitten hebben we het eens zo geprobeerd. Nu gebruiken we dat zitje in principe ook niet meer. We deden gister nog even de bubbels aan in bad, nou van vindt hij echt geweldig! Zit 'ie te kijken waar die vandaan komen haha. Even afwachten dus van je sollicitatiegesprek. Nee heb je, ja kun je krijgen. Scheelt dat je nog een leuke baan hebt.
@lisszy, ik ben ook niet zo van het laten huilen..vaak schiet het voor allebei niet op, sommige kunnen het wel en je hoort ook wel vaak dat het werkt. @sweet978, hier wordt er ook steeds meer op de zij geslapen, volgens mij vind ze dat wel lekker! ook rolt ze alle kanten op! @suzie83, nou met een beetje geluk blijft het hierbij @boeketje, fijn dat je toch nog een redelijke nacht hebt gehad! @boefjesmama,wat een leuke foto! @sjanienu&daan, hier ook zo'n dag...ze ligt nu even op bed en is gelukkig gaan slapen, had het wel een beetje gehad...ik ben eerlijk gezegd blij dat ik zo om half 6 moet/mag werken Nou ja, hier dus ook een gezelige dag..vannacht gelukkig goed gegaan, maar vanaf vanmorgen al miepen, huilen en hangen, zelfs in de wandelwagen vanmorgen naar school gilde ze alleen maar, een voordeel ga daar zelf erg hard van lopendus we waren wel optijd! Ik zal even kijken of het lukt om een foto te plaatsen..