gevallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stampertje, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Mijn dochtertje van bijna 10 maanden is net heel erg hard gevallen op haar tandje en daarna op haar gezicht ze huilde heel erg en vergat adem te halen. vriend lief in de stres ik haar snel overgepakt en even geknuffeld en ze huilde weer normaal. toen ik naar haar keek zag ik dat heel haar gezicht onder het bloed zat maar dat kwam allemaal uit haar mond haar tandje dat bloede heel erg. Ik weet niet of ze er nog last van heeft want ik mag niet kijken (dat mag ik nooit). Komt het nou wel goed met haar tandje?

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Tand door de lip? of echt dat het tandje bloedde? Mijn zoon heeft ook wel eens een tand door de lip. Ik mag er dan niet aankomen maar dit hersteld weer snel daarna. Tand door de lip kan ook enorm bloeden altijd. Even iets kouds er tegen aan helpt altijd wel, alleen laat mijn zoon dit dan altijd nauwelijks toe.

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nee het was geen tand door haar lip het is echt haar tandje wat bloede

4. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

jeetje wat erg zeg.pfff ik zou echt in paniek raken. Helemaal omdat ik de hele dag door als een vangnet achter mijn zoontje aanloop. Het wordt alleen maar erger. Hij is nu 10.5 maand. Overal aan optrekken en staan en dan stapjes zetten en in zijn enthousiasme gaat hij dan met beide armpjes zwaaien en poef daar ligt hij weer. Je hart zit steeds in je keel.
    Veel sterkte en hoop dat het niets ernstigs is.

5. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Als het echt het tandje is zou ik toch voor de zekerheid zo snel mogelijk naar de tandarts gaan. Want als het eenmaal los zit dan is er niets meer aan te doen. Dus zou de weekendtandarts bellen.

6. Margriet

Margriet Lid

6 apr 2006
    82
    0
    0
    Volgens mij hoeft dit niet gelijk iets ergs te zijn hoor! Kan best wel meevallen. Als het tandje loszit zou ik voor de zekerheid wel even een arts inschakelen, maar ik heb wel eens gehoord dat bij die kleintjes de tandjes ook wel weer vastgroeien. Ik hoop dat het allemaal meevalt!

7. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    mijn mannetje is ook een keer op het tandje gevallen, toen bloedde het tandvlees van het tandje ook heel erg. heb hem een koud hydrofiel washandje gegeven en toen stopte het bloeden snel, tandje zat niet los en nu zie je er niks meer aan. ik zou het wel even goed in de gaten houden. je kunt dan zelf wel inschatten of je het ergens moet laten zien of niet

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Bedank voor de reacties het tandje zit volgends mij nog wel vast hij is ook nog niet helemaal "uitgegroeid" het is nog maar een half tandje misschien is er een hoekje afgebroken maar dat kan ik niet goed zien misschien dat ik het morgen mag zien heb er geen doekje of iets op gedaan had haar wel wat water gegeven maar dat wou ze niet hebben ze wou wel bv en toen was ze gelijk stil. Stond wel met tranen in mijn ogen vond en vind het zo zielig.

Deel Deze Pagina