De 8 mei club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wiebertje, 17 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Dat met die broeken komt en door de zwangerschap en doordat ik de laatste tijd erg ben aangekomen omdat mijn schildklier nu weer goed werkt ben van 50 naar 63 kg gegaan haha

    En beter dat je geen bloed meer bent verloren was gewoon je baarmoeder is heel normaal
    dat had ik 1mei maar wist toen nog niet dat ik zwanger was dacht dat ik ongi ging worden nou dus niet haha
     
  2. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Dat vraag ik me dus ook af of je meteen een echo krijgt volgens mij moet je hier daarvoor een aparte afspraak in het ziekenhuis maken
     
  3. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    fijn voor je dat je schildklier weer beter werkt zeg, dat moet me ook wel iets vervelends zijn.
    vind je het fijn dat je 63 weegt inplaats 50?
    wat is jou lengte? ben je ook een kleine aanstaande moeder zoals ik?
    ik ben 1.60 :) ik kan me niet voorstellen dat ik straks met die buik loop iedereen zal me aankijken :D , vooral ook omdat ik tottaal geen 27 lijk :) :oops: en ook soms niet gedraag als 27.. maar je voelt je zo zoals je je voelt toch?

    wat betreft dat lichte bloede, gelukkig maar en hoop dat het ook daar bij blijft geen zin meer in rare dingen als ik naar de toilet ga.

    nou ik pas dus nog wel mn broeken. alleen mn bh doet raar?? ik heb eindelijk tieten.. :)
    normaal zet ik m op het laatste om vast temaken aan achterkant maar nu moet ik m bijna dus op de eerste zetten om het niet zo strak te laten zitten. piew :D
     
  4. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    oke, nou ik weet het niet eigenlijk ik dacht altijd dat je bij de verloskundige zelf een echo kreeg en dat je niet speciaal naar ziekenhuis voor hoefde..maarja ik kan het mis hebben.
    ben echt zeer benieuwd.

    blah straks avond dienst..
    oh zo geen zin .. :|

    wou je ook zo'n banner als moi? dat kan heus wel hoooor!
     
  5. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik ben 1.70 dus iets langer mag dus ook wel zoveel wegen :D

    Dat van die echo het kan zijn dat de verloskundige praktijk er ook een heeft maar niet altijd heb ik begrepen nou we zien het wel toch.

    Ik heb al zoveel verschillende banners gehad hou deze nog een paar weken en dan mischien die jij heb :D
     
  6. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    :D haha ok. ja idd dan is 64 wel netjes toch?
    ja nou ik zie het allemaal wel, ik hoop dat ze er 1 heeft staan scheelt toch weer.
    ze zittn hier om de hoek. denk 6 min lopen.
     
  7. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Bij mij ook en bij het eerste gesprek word ook meteen duidelijk of ik doorverwezen word naar het ziekenhuis vanwege mijn schildklier dat is helemaal mooi want dat is aan de overkant en ben daar toch elke 6weken voor controle
     
  8. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    lekker dat dichtbij is. ook als je straks wat minder kan lopen. :)
    ik ga ff naar de winkel, wat eten en drinken halen.

    -xxx-
     
  9. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    nou lekker boodschapjes gedaan, liep langs de praktijk van mijnn VK en dacht weetje ik loop gelijk naar binnen om te vragen hoe het nou zit met 4 juni!

    het gaat een uur duren, ze willen dus alles weten, qua medische gebeuren , verleden, je ouders en of hun ook iets hebben wat erfelijk is etc etc.
    daarna krijg ik pas een nieuwe afspraak geloof ik en dat zal rond mijn 9 a 10e week zijn.
    dusss ja denk niet dat ik meteen een echo krijg , wel jammer.

    en die dag dat ik had met lichte bloeding dat was normaal..zal een vaatje geweest zijn...
    hoefde me geen zorgen te maken.

    groetjes
     
  10. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    haha wieber ik zie dat je nog steeds 1 achterloopt ..huh hoe kan dat nou zit ik niet op te letten :D
     
  11. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    heb jeje GMT tijd wel aangepast in GMT+1??
     
  12. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik heb net met de verloskundige praktijk gebeld moet 4 juni :(: jij moest toch ook 4 juni maar dan zijn we toch al 9 weken moet ik nog zolang wachten :(

    En heb je het al gevonden wat ik bedoel met die banner :(:
     
  13. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    haha wat funny, ja ik moet ook 4 juni :p
    dan zijn we toch 8 weken?? haha
    ja zolang wachten ... :)

    eh mn banner ga ik nu even doen, heb op die gtm niet echt gelet :oops:
     
  14. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
  15. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    We zijn dan 9 weken hoor dinderdag is het alweer 7 weken en dan nog 2 weken tot de afspraak
     
  16. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ja die site ken ik daar heb je ook je banner vandaan toch, ik heb ook een site met tickers voor op Hyves ofzo moet je even kijken dan zie je ook een baby die groeit en kan je je naam erbij zetten erg leuk.

    Als ik 3maanden ben zet ik hem op mijn hyves :D
    http://babystrology.com/tickers/
     
  17. hannah26

    hannah26 Lid

    11 mei 2009
    27
    0
    0
    leerkracht
    friesland
    Grrrrr, net een gigantisch lang bericht getypt. Krijg ik een GENERAL ERROR bij het plaatsen er van. Heb nu ook geen puf alles over nieuw te typen.
    Wiebertje dank voor je advies. Denk dat je gelijk hebt. Ik kom hier nog op terug.
    O ja. Ik heb ook geen oppas voor handen, alleen voor de nood. Heb een berekening gemaakt dat de kinderopvang mij 250 euro zal gaan kosten, daar zijn de tegemoedkomingen van werkgever en overheid al van af. Het was toch even schrikken dat bedrag. (voor 3 dagen per week)

    Volgende keer meer.....

    p.s. Mystique, ik leef met je mee. Het lijkt mij onwijs zwaar 300 mensen. Denk je dat je werk eventueel wat rekening met je kan gaan houden betreft de diensten of zit dat er niet in volgens jou?

    tot snel & weltrusten
     
  18. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    ja heb ik mijn banner ook vandaan. en die baby die groeit had ik ook gezien :D vet leuk ja
    ook ik wou wachten na 3 maanden wat betreft hyves :)
    maareuh 7 weken welke dinsdag, morgen?? die volgende daarop dan? dan zijn we 7 weken en 4 dagen alweer? of zit ik nou weer raar te doen :)
     
  19. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    250 en voor 3 dagen, jeetje dat is idd een hoop. ook ik heb zeker geen oppas die dichtbij woont. ja 2,5 uur verder #-o dus ja ik denk dat ik een tijdje zelf thuis zit als het niet mee werkt allemaal. niet dat k dat erg is want des te meer ik zelf met die kleine tege de tijd kan zitten en kan op laten groeien. voor alles is wel een optie denk ik

    het is trouwens 30 mensen die ik moet doen samen met nog een collega. 300 niet hoor :)
    ja het is pittig maar vandaag viel het mee.
    ik ben gewoon open en eerlijk en vertel het voorzichtig tege me collegas
    ga niet sjorren of rare houdingen doen.
     
  20. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    ben net terug van mn werk,
    en het is alsof mijn lichaam me niet met rust laat.
    nu heb ik verschrikkelijke kiespijn, pas laten vullen, maar hij klopt zo erg en het doet zooo zeeéé®! :( ik heb een paracetamol genomen maar werkt niet.. althans nog niet..
    hoe gaat dat nu in zn werking bij de tandarts..zonder verdoving en al? want we mogen dat toch niet???
    ik ben namelijk ook nog is vet bang voor de tandarts :'(
     

Deel Deze Pagina