De 8 mei club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wiebertje, 17 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Nee ik bedoel donderdag aanstaande het gaat met typen niet altijd lekker :)
     
  2. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    En met die verdoving dat weet ik niet of dat zo is dan moet je even bellen met je tandarts.

    Nou ga naar mijn werk helemaal geen zin maarja ben om 4 uur weer lekker thuis.
     
  3. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    hey,goedemorgen
    ja ach ik zie vanmiddag om half 3 bij de tandarts, word gek, mn hele kaak doet pijn :cry: terwijl je niks aan die tand ziet.

    tot straks,werkse en rustig aan.
     
  4. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    dus donderdag al 7 weken????? :confused: jeetje wat gaat dat snel zeg
    haha ja ik heb ook moeite met typen of iniedergeval goed te formuleren is soms wat lastig, best vreemd he. :|
     
  5. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    heey heey, nou ik ben net terug van de tandarts en het was een redelijk grote stevige tand aka melktand!! hij is mooi getrokke met verdoving en geweld, wat een hel. allemaal splinters e.d
    hij had niet veel verdoving gebruikt zei die. maar ben toch best ongerust. :cry:

    een melktand..op mn 27e... :|
     
  6. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    haha dat had een vriendin van mij ook
     
  7. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Jeetje wat is de site langzaam zeg
     
  8. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Nou nog 1 poging omeen bericht te plaatsen zo vermoeien hoe traag en al die errors hoop dat het de komende dagen beter word.

    En hoe voel jeje nu na de tandarts bezoek alweer wat rustiger en hopelijk geen pijn meer??

    Fijne avond nog spreek je mischien morgen nog
     
  9. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    ja het is vervelend die trage site. heb ik ook steeds.

    hoe gaat het met jou???

    hier na de tandarts was er best ziek van. het is nu nog erg beurs en gevoelig
    het heeft nog een tijdje gebloed, maarja mag ook wel na het er met egweld uitgetrokken te hebben. kon niet echt fatsoenlijk eten en had vette honger :) nu gaat het en kan ik lekker weer eten! vanaaf word het spaghetti. :p

    oja had later in de avond wat oud bruin bloed in mn mini maandverbandje was echt klein klodder (sorry dat ik zo zeg) en daarna niks meer.
    maarja kan oud bloed zijn toch dat is ook altijd zo met je menstruatie?
    verder geen krampen of iets. ja darmkrampjes en dat merk ik dan ook wel :)
    heb je ook zo last soms van je darmen, lucht in je buik ervan?
    nu begint de misselijkheid ook wat te komen. vanochtend op mn werk dacht ik ff of ik beter naar tiolet kon lopen ..maar hoefde niet. was de eerste keer.

    nou verderr ook vet super goed nieuws. op mn werk omdat ik er net aan het werk ben en in mn proeftijd zit.
    ben gewoon open en eerlijk en heb mn baas verteld dat ik zwanger ben. ik heb dat ook zo gezegt dat ik heel graag aan de slag wil blijven e.d ook voor later.
    ze zei ben erg blij dat je dat me verteld want dan kunnen we er rekening mee houden aangezien we nu al na 2 dagen al zeer tevreden over je zijn moet dat geen enkel probleem zijn!! komt allemaal goed. en als je tussentijds ziek word en even niet trekt meld je je gewoon ziek krijg je gewoon doorbetaald. hetzelfde geld voor je zwangerschapverlof .
    dusja wel positieve dag ! :D

    liefs
     
  10. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    nouja klodder. het was meer een veeg
     
  11. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hey

    Ik had gisteren ook ineens in de avond een beetje witafscheiding met een heel dun streepje bloed en daarna ook een beetje bruin, nu is het afgelopen dat had ik ook 1mei toen ik nog niet wist dat ik zwanger was en er maar van uitging dat mijn ongi begon :( . heb overigens ook veel last van mijn darmen :oops:

    We zien het wel schijnt normaal te zijn we zitten ook al in week 7 deze week komen de meeste veranderingen.

    Ga je nog wat doen vandaag :D
     
  12. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    En trouwens beter van de goede reacties van je werk je kan het slechter treffen toch?

    Mijn vriend en ik zijn er nu wel over uit dat we wachten tot ongeveer 10 a 12 weken want het is laatst ook misgegaan en heb niet zoveel zin om weer alles te moeten uitleggen niet voor een 2e x.
     
  13. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    hey meid, nee ik begrijp je dat je nu wilt wachten tot de 10/12e week groot gelijk.
    oke dus jij heb ook rare afscheiding gehad, herkende je het van vorige keer of is dit totaal anders? hopen dat het goed gaat he!!! ik zal kaarsje branden voor ons allemaal.
    ja je darmen , mijne voelen nu ook wel meer. wat rommelig en borrelig?!
    soms een fel steekje links onder? herken je dat wat zou dat kunnen zijn.

    ja was wel erg leuk om te horen dat ze blij waren op mijn werk. kan het idd slechter treffen( wat trouwens veel gebeurt)

    ja 7e week, klopt die banner wel??? wat gaat het hard zeg!
    ik heb gewerkt vandaag van 8 tot 4. morgen ben ik vrij,
    vanmorge hard gwerkt, werd vanmiddag beloond door met de mensen lekker buiten te zitten, lekker weer voor toch!!! zalig! + 60% erbij ivm hemelvaartdag, telt gewoon als een zondag.

    en jij?? nog iets doen of al iets leuks gedaan?
     
  14. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Dat steekje onderin kan je baarmoeder zijn zolang het geen echte krampen zijn zeg maar ik voel die steekjes ook en mijn onderbuik voelt een beetje rommelig aan maar geen rare afscheiding gezien (wel veel witteafscheiding) En mijn borsten jeetje net of ze bont en blauw zijn :(

    Ik heb lekker in de tuin gezeten boekje erbij heerlijk :D
     
  15. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    hey ja oke, ja het zijn echt steekjes.. ff fel en dan meteen weg, geen kramp.
    als wat kramperig is , voel ik dat het me darmen zijn.
    en heb helemaal g een last van overvloed van witte afscheiding, heb juist heel weinig afscheiding.

    ja ook mijn borsten doen pijn. als ik loop of trap af loop voel k eindelijk mn borsten bewegen ahaha had ik nooit!

    oh lekker hoor een boekje en dan beetje bakke in de zon!! heerlijk!! =D>
     
  16. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    ik ga kijke voor een andere banner, ben er verslaafd aan :D steeds kijke of er een mooiere is :p
     
  17. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Je moet is bij google ticker intypen dan vind je zoveel leuk site's , ik heb die van mij ook weer is aangepast haha
     
  18. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    En heb je al wat mooiers gevonden?

    Ik lees net dat de site vandaag overgaat naar de nieuwe site ben benieuwd het nadeel is ze zeggen niet precies waneer of hoe laat, want alle berichten die je daarna (na de backup plaatst) gaan verloren
     
  19. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    dan nog maar even gauw wat plaatsen :p
    ja ik ken al die sites al ik denk dat ikze onderhand al wel allemaal heb aangeklikt :) maar nog even verder zoeken. jammer dat je die baby counter niet kan plaatsen hier die je op je hyves kan plaatsen #-o
    nog iets doen het weekend??
    ik moet werken.. :( alleen vandaag vrij!

    tot gauw!
     
  20. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!

Deel Deze Pagina