hallo ik heb vandaag de angelsound gekregen en heb vanmiddag even geprobeerd maar ik heb niks kunnen horen ik ben vrijdag precies 13 weken zwanger is het nu nog te vroeg om het te horen ? ik ben van mijzelf slank(nu ik zwanger ben erg afgevallen) weeg nu 45 kilo (ben ook erg klein 152 cm) dus een vetlaag bij mijn buik heb ik niet ik heb al 4 prachtige echos gehad en waren allemaal goed vorige week nog het kindje zien bewegen en een mooi kloppend hartje (maar de gyn had geen app waar je ook het hartje kon horen moet ik me nu zorgen make of kan het zijn dat ik over een paar dagen wel iets hoor. en waar moet ik eigenlijk precies zoeken? bij mijn schaambeen?
Weet niet precies waar je moet zoeken, maar pas met een week of 12 a 13 kan de verloskundige hartactie vinden. Ik zou, als ik jou was en niet onzeker of ongerust wil worden, eerst even je afspraak bij de verloskundige afwachten en dan aan haar vragen waar je dat ding precies moet plaatsen om het te horen.
Ik heb er 1 en met 12 weken kon ik al wat horen. Je moet echt heeeel laag zoeken en beetje duwen bij je schaambeen, want daar zit de baby nog het meeste achter. Gebruik olie! dat zorgt echt voor goed geluid, zonder hoor ik ook weinig.