Vrijdag kwam man lief met het idee, zullen we naar de prenatal gaan!! Daar lekker rond gelopen en gesnuffeld tussen alle leuke spulletjes. Een rompertjes met Papa is aller aller liefste mee genomen en een aantal leuke stelletjes!! Hij helemaal trots. I love my man!
hey nou omdat het bij mij misschien niet goed zit reageert hij raar ene keer zegt hij dingen dat ik denk van ach maak je niet druk en dan lijkt hij wel zwanger en af en toe lijkt het niet tot hem door te dringen. maar hij is er wel kei blij mee en hoopt dat het vanmiddag goed is. dan kunnen we verder met dingen. groeten joel
Het was voor ons echt een verrassing dat we een kleintje krijgen. Het was niet gepland en we hebben maar een keer onbeschermd gevreen. Ik heb vanaf dat moment het gevoel gehad dat ik zwanger zou zijn. Coen kon dat niet geloven, dacht dat het wel mee zou vallen (moest immers ongesteld worden toen we het onveilig deden) Pas toen ik het zelfs vanuit Frankrijk bleef smsen begon hij er over te denken. (als ze het zolang roept zat het misschien toch geen onzin zijn) we hebben meteen een test gedaan toen ik thuis kwam. Toen de uitslag kwam is hij naar zijn werk gegaan en heeft alleen maar naar het scherm kunnen staren... Kon het niet bevatten. Wel had hij gelijk het gevoel dat ons kindje super welkom is. De eerste dagen/ weken was het heel onwerkelijk voor hem. Toen hij aan het idee gewend was werd hij echt een trotse aanstaande papa. Nu komt hij 's avonds thuis en voelt gelijk even aan de buik. En praat lief tegen ons meisje. Bij de 20wk echo was hij zo trots en ontdaan. Winkelen vindt hij niets, hij gaat netjes mee naar de prenatal, maar niet uit zichzelf. Hij heeft wel het kamertje al heel mooi gemaakt, en wil het ook nu zo snel mogelijk af krijgen. Naar mij toe is hij wel lief, maar moet ook erg wennen aan mijn veranderende lichaam. Hij was gewend dat ik alles zelf kon en deed en al helemaal geen last had van kwaaltjes. Nu heb ik daar duidelijk meer last van en daar moet hij aan wennen. Wel masseert hij lief mijn rug als ik er weer eens last van heb, en geeft hij aan dat ik het echt rustig aan moet doen. Daarnaast brengt hij me iedere ochtend naar het werk omdat 35 min fietsen net iets te veel is. Al met al een lieve, bezorgde papa. Maar al die boeken en tijdschriften die naast mijn bed liggen vindt hij nog maar onzin! Groetjes, Mayke
Zo'n verschil in mannen! Leuk om te lezen. Gisteravond in bed begon mijn hubby eropeens weer over. Hij had er zo'n zin in dat de kleine er straks zou zijn. Hij geniet nu op en top van Eliza en wil er nog wel zo'n razertje bij Hij heeft er nu meer gevoel bij als toen bij de eerste, ja hij wist niet wat er zou komen, hoe hij zou reageren etc.. Nu heeft hij er alleen maar zin in. Gister heeft hij voor het eerst mijn rug een beetje gemasseerd.. nou dat heb ik geweten, stond vanochtend met rugpijn op Niet voor herhaling vatbaar..