Jep, op gegeven moment kijk je niet meer op of om. Pakt zo'n beestje aan zijn pootje en huppetee, het raam uit.
Oke mijn tamme parkiet heeft een hartstilstand en de hond kijkt me aan alsof ik in brand sta... Gadverdamme schrok me lam.......
Vooral grote spinnen ín huis. In de tuin vind ik t stukken minder eng.. Binnen horen ze gewoon niet en dan schrik ik me kapot van zo'n joekel. Dat heb ik met wel meer kruipend gespuis. Kakkerlakken.. buiten, hmm ok. Maar binnen ieeeeeeh!
Oke, nu zit ie dus binnen... Ik wist het.. Ik voelde vanaf gisteravond al dat ie toch binnen was gekomen of zou komen.. Heb ook vandaag weer de hele tijd panisch alle muren en het plafond zitten "scannen" en ja hoor, daar is ie.. Manlief nog tot vanacht een uur of 4 werken... Ow afschuwelijk, waarom durf ik hem nou niet gewoon weg te halen..?
Daar zit ie op het muurtje naar de keuken... En ik moet zo nog een fles maken voor de kleine man... Kan wel janken
denk dat die al op bed liggen, zijn mensen van boven de 80.. Overige mensen uit de straat ken ik nog niet zo goed, we wonen hier nog niet lang... Ow, wat vreselijk, ik zou zo graag willen dat ik wat stoerder was.. Waarom blijven die smerige beesten dan ook niet gewoon buiten..
Ben je niet bang dat ie gaat lopen? En dan kun je hem weer niet vinden....ik zou al mn moed verzamelen en toch een manier verzinnen om hem te killen. Telefoonboek erop gooien of mee meppen?
Stofzuiger pakken, mondstuk eraf halen zodat je een lange stang hebt en hem zo opzuigen, daarna flinke prop papier erin stoppen en als je man er is hem de stofzuiger laten legen. Heel veel succes......
Ja daar ben ik ook heel bang voor, zit m nu steeds in de gaten te houden van een veilige afstand.. Maar als ik er dichterbij kom ga ik echt helemaal trillen.. Ben zo bang dat ik van pure angst mis sla... (al kan dat bijna niet met zo'n joekel)
zo ene als op de foto heb ik kapot gemaakt vandaag, ben er zeer trots op, alleen was die van mij nog een jonkie denk ik, niet extreem groot maar die hebben we wel gehad deze week
Oooow ik zou je zo mn zwarte kater willen geven als dat kon. Die is er dol op.....kom op meid, je kunt het! Dik boek pakken en leef je uit. Of de stofzuiger idd.
Ga ik proberen... Hoewel ik eigenlijk gewoon zeker wil weten dat ie dood is... Ow gadver, hiervoor heb ik toch zeker een vent gezocht, en nu is ie er gewoon niet... Heb hem net gesmst en zijn voorstel is om hem te meppen met de vliegenmepper.. Yeah sure, daar gaat dit monster toch niet van dood..?
Adem in, adem uit........verzamel al je moed en pak de stofzuiger en zuig hem op, daarna ben je zoooo opgelucht.......
Hij hoeft niet dood, gewoon in de stofzuiger en prop erin doen, succes.... Gewoon doen hoor, is eng, maar ik heb jaren alleen gewoond en toen moest ik wel en in de stofzuiger vind ik prettiger als een loslopende spin.....
ben een keer bijna flauwgevallen voor die beesten... begon te hyperventileren want hij liep over me heen en was hem kwijt... gelukkig reed vriendlief.. zijn naar mn zus gereden toen hij me had gekalmeerd.. en eenmaal bij mijn zus had ik mn kleren in de gang al uit haha (nu lach ik er om toen niet!!) dus daar gauw gedoucht en kleren van haar aangetrokken heb bij psych gelopen maar kreeg de behandelingen niet meer vergoed.. kleintje vermoord ik nu wel met veel angst.. maar moet wel want vriendlief is veel aan het werk... voor de grote bel ik idd ook iemand wel op en als vriendlief er is laat ik het hem doen!!
haha, nee nog steeds op hetzelfde plekje op de bank.. echt serieus doodsbang, met rillingen en kriebels overal.. Terwijl er eigenlijk niks kan gebeuren, ik weet het, maar toch
ja ik heb ook al 2x op de f5 toets gedrukt om te kijken of ze hem nou heeft gevangen..... Griezelige beesten..... maar ja als ze hem niet vangt zal je zien dat ze niet slaapt vannacht, dus ze moet wel