oeps... wij gaan morgen trouwen, maar zijn het niet eens over de openingsdans.. we willewn een schuifelnummer, en twijfelen tussen deze 2.. wat vinden jullie beter, qua styl en qua ritme, en qua verhaal??¿¿?? roses are red - kelly family when you say nothing at all - ronan keating of hebben julllie nog betere ideeen voor een schuifelnummer? manlief houd van het nederlandstalig lied / duitstalig og gouwe ouwe hits (piratenhits zeg maar)
Tussen die 2, dan ga ik zeker voor Ronan Keating! Vind ik een mooi nr in ieder geval. Wij hadden zelf; Stop de tijd, van Marco Borsato. Een hele mooie dag morgen en geniet ervan!
iedereen tot nu toe al bedankt voor de snelle reacties! marco borsato hoor je idd ook veel, maar heb t zelf niet zo op zijn stem haha maar hij heeft wel echt super mooie en pakkende nummers!
Ronan Keating Wij hadden het nummer uit de musical Turks Fruit - Het heelal van jouw hart. Vind het nog steeds zo'n onwijs mooi nummer.
HAHAHA. Sorry, maar ik vind dit echt heel grappig. Mijn aanstaande beslist nu dat ie helemaal niet wil schuifelen op onze bruiloft. (Kan ik mee leven... dansen met een muur is leuker ) Uit deze twee zou ik absoluut gaan voor Ronan Keating.
Ronan Keating Maar je moet iets kiezen waar jullie je het beste bij voelen. Heeeel veel plezier morgen
Oh, aanvulling van manlief: waarom dan niet "Ik heb je lief" van Paul de Leeuw. Maar inderdaad; doe waar jullie je beiden goed bij voelen en veel plezier morgen EN natuurlijk alle dagen die nog komen gaan!
uit deze 2 zou ik ook voor ronan keating gaan. wij hadden deze: YouTube - Alessandro Safina - Luna allessandro safina met luna veel plezier morgen en succes met kiezen!
YouTube - Boyzone - I Love The Way You Love Me: Stereo Deze vind ik helemaal geweldig. I love the way you love me van Boyzone Maar als ik uit die 2 moet keizen dan ronan keating
Ik zou dan ook voor Ronan Keating gaan. Wij hadden When a man loves woman en deze ging over in Rithm is a dancer. Daarop zijn we met z'n allen helemaal los gegaan.
Zou ik ook voor Ronan Keating gaan. Wij hadden als openingsnummer Anouk-nobody's wife, dat is echt ons liedje en we zijn toch niet van die traditionele mensen, dus moht van ons wel wat anders zijn.
When you say nothing at all! Mijn keuze voor openingsdans zou trouwens zijn; I don't wanna miss a thing.(Aerosmith)