de actie van schreeuw om leven

Discussie in 'De lounge' gestart door ilona24, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    Op 8, 9 en 10 december wordt bij Schreeuw om Leven in Hilversum, Ruitersweg 37a een conferentie gehouden om te onderstrepen dat de Universele Verklaring van de Rechten Mens ook opkomt voor de bescherming van de rechten van de ongeboren kinderen. Zie programma.

Er is geen twijfel over mogelijk dat deze ongeboren kinderen niet zouden zijn inbegrepen. Het hartje van een kindje klopt al met vier weken en een model van een ongeboren kindje van 10 weken laat zien dat het een kindje is met handjes, voetjes, neus en kan zelfs zijn vinger al naar zijn mondje brengen.

De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens werd opgesteld en getekend op 10 december 1948, nadat in de Tweede Wereld Oorlog zes miljoen niet gewenste joden waren geëlimineerd.

De opgestelde Verklaring stelt, niet voor tweeërlei uitleg vatbaar, dat alle mensen een absoluut recht hebben op de bescherming van hun leven. En dat niemand om welke reden dan ook gediscrimineerd mag worden.

Niemand twijfelt eraan dat een ongeboren kind een mens is. Als argument blijft over dat deze ongeboren kinderen ongewenst zijn en dus gedood mogen worden.
    Amnesty International; de Human Rights Commission van de VN; Unicef; Planned Parenthood en vele pro abortus organisaties willen van abortus een vrouwen- mensenrecht maken.

Op de conferentie van 8 tot 10 december bij Schreeuw om Leven in Hilversum wordt met feiten en stukken onderbouwd dat abortus uitgesloten is op basis van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.
    Op 10 december wordt in het Internationaal Perscentrum aan de Wetstraat in Brussel een bijeenkomst gehouden waar opgeroepen wordt een einde te maken aan de schending van de rechten van de ongeboren medemensen.
    Op 18 december wordt vanaf 18.00 uur gewaakt en gebeden voor de abortusklinieken in Nederland (http://www.schreeuwomleven.nl/index.php?paginaID=12)

ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden ?

Ik vind het dubbel ik denk niet dat mensen die of een miskraam hebben gehad of mensen die ongewenst kinderloos zijn hieropstaan te springen.

Maar aan de anderkant iedereen is baas over zijn eigen lichaam..

Ik zou het poppetje wel graag willen hebben .
    Maar meer als symbool voor ons overleden kindje met 10 weken
    ! van onze 2 ling dus

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    zie topic bij fil, tv en nieuws ;)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben tegen abortus maar ik vind hun actie (een nep-foetus bij iedereen in de brievenbus gooien) echt smakeloos en onnadenkend, wat moeten al die vrouwen daarmee als ze net een miskraam of erger hebben meegemaakt? wat als je ongewenst kinderloos bent? Nee laat ze dan hun geld steken in het opleiden van en praten met jonge meiden die abortus als anticonceptie gebruiken.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ga deze sluiten. Dit onderwerp staat al bij nieuws.
    Elmo

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    :rolleyes: :rolleyes: vind die actie met die foetussen echt niet kunnen!

Deel Deze Pagina