zijn wasbare zoogcompressen handig? is talkpoeder nodig? en is die van Zwitsal goed? welke billendoekjes voor het verschonen van een luier van Zwitsal zijn prettig in gebruik? Dus sowieso van Zwitsal, maar welke dan. Ik hoor het graag (wil een bestelling plaatsen)
Talkpoeder werd geloof ik zelfs afgeraden. Ik heb het weleens gebruikt, maar je moet er heel voorzichtig mee zijn: alleen een beetje op je eigen handen en dan opdeppen. Een wolkje van dat poeder is niet zo gezond voor de kleine. Liever maizena dan Zoogcompressen ben ik niet verder gekomen dan de Hema, maar de BV ging ook niet goed, dus na 2 doosjes daarvan was ik al klaar helaas.. Van zwitsal heb ik de geribbelde doekjes weleens geprobeerd, het vegen was wel fijn met ontlasting, maar hier ook last met gevoelige billen, dus toch terug op onze oude merk (ook al hema of Lidl) Weet nou niet of dit je helpt
Hoi zwangerevrouw, ik heb je topic uit de lounge verplaatst naar de babyuitzet. Dubbele topics zijn niet toegestaan daarom doe ik deze dicht. Groetjes Elvira