Hey Girls, Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik nog maar 3 maanden geleden bevallen.. Na de bevalling was alles in orde en mijn regels begonnen na 4 weken ook mooi terug op het "normale tijdstip" (de eerste van de maand).. de maand derop had ik ze ook mooi op 1 oktober maar nu... heb ik ze nog niet.. Ik weet het.. Het kan zijn dat ik nog niet 100% regelmatig ben maar toch.. Heb zo een vaag voorgevoel dat we weer prijs hebben.. Ik nam een HEEL LICHTE PIL (was meer voor de pijn).. en we hebben het eigenlijk ook maar 2 x gedaan (al dat we met Lauren ook zo prijs hadden).. Als het zo is, is het zo, ben er niet kwaad om ofzo.. Het zal druk worden maar dat is onze schuld maar pff.. ik heb hier een test liggen thuis maar ben gewoon te bang om ze te doen :s
Ik zou hem ook doen. Je komt er vroeg of laat toch achter mocht het raak zijn.....dus waarom dan niet nu en dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
Hihi Leenken toch Testen natuurlijk Is jullie meiske alweer 3 maanden, poeh wat vliegt de tijd!! Zou wel een mooi kadootje zijn
Oepsidepoepsi.. Let wel op, hier 9 wk na de bevalling CB digitaal en cassette positief nog! Zwanger 1-2 en twee dikke strepen! Was niet zwanger, toch restje hcg.
idd.. ter is wel een grote kans dat ik gewoon nog niet 100% regelmatig ben Bon we zien wel.. It is what is is Kan er toch niemeer veel aan veranderen !
Spannend! De aantal keren seks zegt niks, wij hadden 1 keer seks 4 dagen voor de eisprong en 't was raak.