De action

Discussie in 'De lounge' gestart door Fantykoekie, 4 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.716
    113
    Vrouw
    Ik heb bijna 11 jaar geleden net voordat ik op mezelf ging wonen handddoeken en washandjes van de Action gekregen. Gebruik ze nog steeds, zijn nog steeds mooi. Mijn moeder heeft ze ook van de Action en is ook tevreden. Ik koop van alles daar. Schoonmaakspullen, shampoo, tandpasta, decoratiespullen voor in huis. Zoals @Iertje81 ook al zei: als ik iets nodig heb kijk ik eerst of de Action het heeft.
    De schildersafplaktape van de Action is idd wel ruk :| Maar verf en verfbenodigheden ook al regelmatig van daar gehad.

Deze week nog deze pluimen en vaas daar gehaald. Scheelt een hoop in prijs :rolleyes: IMG20220604151420.jpg

Iertje81 vindt dit leuk.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Jij hebt toch ook een poes? Ik meen me te herinneren dat jij ook zo’n snoet had? Anyway; Elmi vindt de snoepjes en stokjes van daar ook het lekkerste!

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    M.b.t. de handdoeken, wij hebben juist de goedkopere omdat er bij die duurdere aangegegen werd dat ze niet in de droger mogen. Verder kopen wij er ook van alles. Wasmiddel, ontstopper, wc-en keukenpapier, klusspul, knutselspul enz. Speelgoed vind ik daar doorgaans wel echt plastic meuk en ook interieurdingetjes sla ik over. Die zijn vaak niet goed geverfd, of scheef of missen net een stukje.

4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.716
    113
    Vrouw
    Jaa klopt! Haal daar idd ook stokjes en snoepjes voor haar.

Bijgevoegde bestanden:

Iertje81 vindt dit leuk.
  5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    ❤️

Mim89 vindt dit leuk.
  6. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Speelgoed haal ik alleen als het merk is, dus Play Doh en niet hun B merk. De echte Barbie of Hotweelz.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    iemand noemt het behang: Hier ook gebruikt voor de hobby kamer van m'n man.... Mooi en zit nog netjes - dat was zo'n 'stenen muurtje' print... Zeker als je van die kamers hebt waar wél wat op moet, wat netjes, maar niet een specifiek iets, zou ik zéker ook daarvoor kijken.

Verder idd klusmateriaal en schoonmaak middel

Zonnestralen vindt dit leuk.
  8. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw

Ja precies dit !

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Die rollen met folie er gelijk aan vast doen t prima hoor! Ik heb als reguliere tapes die oranje en paarse (de "sensitive" serie geloof ik) die witte is idd bagger. Maar dat heb ik ook met een die van de bouwmarkt komt en net wat ouder is dan gehoopt. Soms ff in de magnetron wat helpt (als je geen alternatief om handen hebt)

Kinderdekbed niet tevreden over, hij blijft "krakerig" alsof je er een lading stijfsel overheen hebt gegooid. Terwijl door t vele wassen en gebruik hij allang soepel had moeten wezen.

Theedoeken prima
    Handdoeken prima (keuken)
    Gereedschap, prima voor huistuin en keuken gebruik.
    • Aanrader: bij zolderisolatie, haal bij de action de aluminiumtape!!! (Zelfde spul, andere verpakking is 4x zo duur bij de bouwmarkt)
    • Paarse/gele schilderstape, NIET de witte
    • Rol schilderstape met daaraan gelijk afdekfolie.Hier geen plakissues met een 4 jaar oude.
    Schoonmaakspul ook goed.
    • Highlight: WC tabs (die je in de afvoer dropt en in laat trekken, niet in de spoelbak
    • Overslaan: De "swiffers" (bedoel dan die met witte stang en blauwe koppelingen, niet de origele swiffers). Dat metaal is ZO dun dat ik er van de week een door midden brak tijdens gebruik...En die was vrij nieuw.

Badtextiel bij de hema, dat is hier nu 15 jaar oud en nog steeds goed en ik had niet die hoogste kwaliteit maar gewoon de middenmoot. (let op de stapelkortingen)

Voor super de luxe sensatie, Bijenkorf. Heb er 1 al jaren en die blijft zo heerlijk fluffy. (Allicht met de doldwaze dagen weer?)

10. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe stekkie! :)

Handdoeken al jaaaren van de Action, nog nooit nieuwe gekocht want ze blijven zo goed!
    Van Anne O’Leary (verkopen ze nogsteeds volgens mij).

Dekbedovertrekken hebben we niet van ze, wel voor de bedden van de kinderen van die anti-plas-hoeslakens.
    Ook die gaan ondertussen al enkele jaren mee.
    Toevallig dat ik er laatst 1 had waarbij ik dacht: hmm het lijkt alsof jij aan vervanging toe bent (we hebben er 3).

Echte meubels hebben we niet van de Action.
    Wel hebben we twee dierenkrukjes van ze voor de kinderen. Die gaan nu een jaar of 2 mee.
    Worden alleen niet echt gebruikt om op te zitten. Voor de jongste leggen we daarop de kleding klaar voor de volgende dag. De oudste houdt ervan om ermee te bouwen :confused:

Waar je verder goed voor kan slagen voor in jullie nieuwe huis is zo’n beetje alles voor in het toilet& de badkamer:
    - bad-/ wc-matten
    - wc-borstels
    - prullenbakjes
    - bekers voor de tandenborstels en 1 om uit te drinken voor op het badkamermeubel
    - schoonmaakmiddel
    - wc-blokjes
    - luchtverfrisser
    - handzeeppompjes
    - tandenborstels/ tandpasta
    En natuurlijk:
    - decoratie
    - opbergbakken voor onder je bed/ achter de schotten
    - kussentjes voor op de bank
    - tafellampen

Met bovenstaande artikelen hebben wij in ieder geval goede ervaringen bij de Action vandaan!

11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Hier de laatste keer (Jan 2022) ook drama. Nee, geen Action verhuisdozen meer voor ons.

Jo79 vindt dit leuk.
  12. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Bij de Hema zijn nu de handdoeken 3+1 gratis.
    Bedtextiel 2e voor de halve prijs.

Pannen zijn waardeloos bij de Action,
    Servies, glazen koop ik oa bij Action (verander graag)

Schildermateriaal: a la paarse/roze afplaktape, kwasten, rollers, bakjes.
    En dit: https://www.action.com/nl-nl/p/afplakfolie-/
    Vind ik erg handig.

13. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
  14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.716
    113
    Vrouw
    Hier goede ervaringen met pannen van de Action. Ik heb er een hapjespan van en mijn moeder een hele set. Allebei tevreden.

15. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

Ik denk dat je doorgaans toch beetje krijgt waar je voor betaalt. En dat kan natuurlijk ook prima zijn, zeker als je graag regelmatig verandert. Maar voor handdoeken zou ik ook eerder aanbieding van de Hema scoren. Je zou ook nog bij Jysk kunnen kijken voor je huis. Hebben ook erg groot assortiment en niet duur.

16. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Beddengoed even opletten dat je 100% katoen pakt.
    Ik ben ook heel tevreden over de poetsdoeken
    Schoonmaakmiddel (roze bus)
    En ik heb hele mooie salade schalen van de action.

Kijk bij de lidl ook af en toe online. Ik vind dat ze daar ook echt een mooi assortiment hebben.

17. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.958
    3.836
    113
    Vrouw
    Oh waauw veel reacties. Inmiddels beetje ziek geworden, denk vanwege opluchting, blijdschap? Kan dat? Stress wat van je af valt ofzo ? :oops::roflmao: maar oké ook menstruatie gekregen maar daar wordt ik normaal niet ziekerig van.

Ik ga het allemaal meenemen de komende weken. Dankjewel allemaal al voor de reacties tot nu toe. ❤️

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    De paarse afplak tape werkte hier top, die was wel ietjes duurder dan de normale!

19. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Wat fijn voor jullie.
    Qua handdoeken heb ik alleen de keuken en theedoeken van daar. Voor de badkamer een handdoek gehaald maar toch voor die van IKEA gegaan. Na 7 jaar nu nog steeds in gebruik, ook washandjes en gastendoekjes.

Verder tijdens het klussen enz bijna alles bij de action gehaald. Behalve de verf.
    Zelfs de deurklinken gewoon metaal, recht zilver. Weet niet of ze die nog hebben maar scheelde enorm veel. En nog altijd blij mee.

Ook schoonmaakmiddelen, bakjes, zakjes, serviesgoed, speelgoed kantoorartikelen, knutselfrutsels, enz.

Deel Deze Pagina