De Afvallers XXL

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Manuela79, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    DE AFVALLERS XXL
    Nederlands grootste afvalstrijd ooit op SBS 6

Woensdag 13 februari, 20.30 uur

In De Afvallers XXL gaan zestig gezinnen uit de twaalf provincies de strijd aan met hun overgewicht en elkaar. De gezinnen zijn op 1 november vorig jaar begonnen met afvallen onder begeleiding van de drie coaches Imro Beuk, Yneke Vocking en Hein Vergeer. Bij elkaar wegen de gezinnen meer dan 20.000 kilo en gaan gezamenlijk minstens 5000 kilo afvallen. In elke aflevering staat één provincie centraal en krijgen de gezinnen een make-over. Het gezin dat het dichtste bij het streefgewicht is gekomen, gaat door naar de grote finale.

In De Afvallers XXL gaan zestig gezinnen uit de twaalf provincies de strijd aan met hun overgewicht en elkaar. De gezinnen zijn op 1 november vorig jaar begonnen met afvallen onder begeleiding van de drie coaches Imro Beuk, Yneke Vocking en Hein Vergeer. Bij elkaar wegen de gezinnen meer dan 20.000 kilo en gaan gezamenlijk minstens 5000 kilo afvallen. In elke aflevering staat één provincie centraal en krijgen de gezinnen een make-over. Het gezin dat het dichtste bij het streefgewicht is gekomen, gaat door naar de grote finale. Presentatie: Marlayne Sahupala

Bijna drie maanden geleden zijn zestig gezinnen uit twaalf provincies begonnen aan de grootste afvalstrijd ooit. Uit elke provincie doen vijf gezinnen mee. In elke show staat één provincie centraal en krijgen de vijf gezinnen een totale make-over. Na maandenlang afvallen worden de gezinnen in de show gewogen en wordt duidelijk hoe dicht zij hun streefgewicht zijn genaderd.

De gezinnen zijn de afgelopen maanden begeleid door drie coaches. Imro Beuk geeft adviezen op het gebied van beweging, Yneke Vocking let op de voeding en Hein Vergeer is mental coach. Het gezin dat procentueel het meest is afgevallen, zal de provincie vertegenwoordigen in de grote finale show. Daar maken de twaalf overgebleven gezinnen uit wie deze grootse afvalstrijd gaat winnen.

-------------------------------------

Ik heb weer zin om te kijken! Wie ook?

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Denk dat ik wel ff ga kijken als ik het niet ga vergeten! :)

3. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    mijn broer en zijn vrouw en dochter en schoonzoon doen mee
    23 maart gaan we heen voor opname :D

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Leuk!
    Nou dan ik voor ze duimen hoor..hahah :)
    Lijkt me wel spannend..maar ook best wel moeilijk..zo op tv enzo...

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    jaja ik heb er aan gedacht vanavond begint het haha k ga ff spieken hoor ;)

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Over een half uurtje begint het. Ik ga wel kijken. Ben benieuwd.

7. zooo hee.. die jongen van 198 kilo.. echt bizar... een bak ijs p.p! pffff
    maar wel 41 kilo afgevallen!

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    En? Wat vonden jullie ervan? Ik vond het wel supergoed hoe veel ze allemaal afgevallen zijn. Maar verder vond ik het een beetje saai eerlijk gezegd. Dacht dat er meer op in werd gegaan hoe het ze de afgelopen maanden is vergaan maar dat was dus niet zo...

9. ja ben het met je eens!

Geen verhalen meer over hoe ze het hebben gedaan enzo!
    goeie tips, die miste ik nog!

Maar super knap dat ze waren afgevallen!

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :confused: inderdaad :confused: een bak ijs p.p ieeehhh waar laat je het.

Hahah :) .

Maar goed vond he echt van alle mensen onwijs knap hoeveel ze afgevallen zijn. :thumup:

Maar had ook inderdaad meer verwacht om te zien hoe ze het hadden gedaan enzo. Had steeds het gevoel nu dat ik ergens middenin viel enzo...maar goed never mind.

Ga het zeker volgen, vind het zoooo onwijs knap!

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Knap van de mensen dat ze meedoen, maar verder enorm saai om naar te kijken.

Als ze zo alle provincies afgaan dan ga ik het verder niet volgen

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vond het inderdaad ook wel erg tegenvallen... het wordt zo meer een soort spektakelshow waarbij je alleen maar het begin en het resultaat ziet en een heleboel reclame....

Ach ik neem het gewoon op en dan kan ik dat laatste ook lekker doorspoelen ;)

Wel ontzettend knap dat ze al zoveel zijn afgevallen in 3 maanden tijd!

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou weer gekeken vanavond... wat vinden jullie van die styliste? Ik vind dat ze die mensen soms echt hele lelijke, onflatteuze kleding aangeven... jeetje zeg, die ene jonge gozer zag eruit alsof zijn kleren uit zijn opa's kast kwamen. En die ene vrouw met een zwart "shirtje", het was net een vuilniszak... beetje jammer!

14. jaa ben het met je eens.. dat ene meisje.. jong grietje nog.. was op zich leuk jurkje maar totaal geen model zat er in! vond ik zo zonde.. het rare vond ik ook steeds... dat iedere keer als zij in beeld kwam.. de kleding achter haar hing van mensen die al geweest waren.. erg vreemd...

15. Stefys

Stefys Actief lid

20 jun 2007
    138
    0
    0
    Ik heb de 1e aflevering gezien, ook maar voor de helft. Juist de 1e kilo's zijn het moeilijkst, en ineens kom je binnen vallen..
    Er word echt een show van gemaakt, en zoals iemand anders zal zei, heel veel reclame.
    Heel stoer dat ze zoveel zijn afgevallen, maar jammer dat ze niet op de voet gevolgd worden, ook voor de kijker. Dat was bij de andere afvallers wel zo..

16. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    nu twee keer gezien en vind het echt tegenvallen. uiteraard is het supergoed van de mensen die meedoen, petje af!
    maar de styling slaat echt nergens op, de laatste keer ook een jonge vrouw die al 15 kilo kwijt is. weegt nog geen 70 kilo meer maar door de lelijke kleding die ze droeg leek het wel alsof er niets af was.
    vind de styling echt heel slecht.
    verder is het programma saai, misschien als alle winnaars bekend zijn dat het dan wel weer zoals vanouds wordt, maar dit hadden ze misschien wel wat leuker in kunnen pakken.

maar nogmaals supergoed van die mensen hoor!

joyce

17. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik vind het ook nogal veel poeha voor heel weinig inhoudelijks. Die mensen vallen veel af, dat is uiteraard goed van heb, maar het duurt al een uur om 3 gezinnen te tonen en te wegen. Ik ben na een uur ook echt wel uitgekeken op dat programma en heb beide keren dus ook om 21.30 uur afgehaakt. Moeten ze het maar leuker maken hoor! :)

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    K heb het gemist..maar mis niet veel denk ik..als het nog steeds zo gaat als de eerste aflevering. :D ;)

19. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik had me opgegeven voor dit programma maar ik ben helaas niet uitgenodigd .... :'(

20. De familie die afgelopen woensdag won.. uit utrecht.. en de remco.. de schoonzoon.. is de ex van mijn zusje! grappig!

Deel Deze Pagina