Nu is mijn papa de liefste in de wereld(dat zeggen we allemaal) maar mijn papa gaat ons een nieuwe kinderwagen kado doen als ik in verwachting ben van onze eerste spruit. Nu heb ik al wat lopen neuzen, en is mijn oog gevallen op de joolz, hij is wendbaar, niet te breed en als ik de honden vast hebben en die trekken kukelt hij niet onderste boven, plus dat ik hem mooi vind maar nu vroeg ik mij af wie er hier ook een joolz heeft en wat zijn ervaringen zijn?? Hoor het graag!
Er staat al heel veel over de joolz in een ander topic voor en nadelen en dergelijk. Wij krijgen m ook van paps en mams hihi bofkonten zijn we toch he
Fantastische wagen! Wij hebben hem ook gekocht (antraciet met zilverkleurig frame). Nog niet in gebruik, maar een paar vriendinnen heb er ook een en die zijn erg tevreden. Hij is licht, wendbaar en gewoon erg mooi qua vormgeving. Stijlvolle wagen vind ik het
Dat vind ik dus ook en idd, dikke bofkonten!! Maar dat andere topic kon ik niet vinden, ben nog nieuw hier dus moet nog ff inkomen
Bubblez, dit is t topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/404468-ervaringen-joolz-day-kinderwagen.html
Wij hebben ook een Joolz en zijn er erg blij mee!! Enig nadeel vind ik dat het 'mandje' onderop erg klein is, met een paar boodschappen zit hij zo vol. Verder stuurt hij erg makkelijk en licht, ook wanneer je met bijvoorbeeld 1 hand stuurt gaat het prima! En ja, hij is natuurlijk ook prachtig om naar te kijken
Daar ga je heel veel plezier aan hebben. Wij hebben hem ook gehad en ben er super enthousiast over. Maar het beste kun je zelf even gaan proefrijden, toen waren wij nl meteen verkocht. En idd er zijn hier al meerdere topics over geweest en de gebruikers zijn allemaal positief.
Wij hebben een Joolz Day en zijn er super blij mee! Naast dat hij gewoon lekker hip eruit ziet, hebben wij hem gekozen omdat het één van de lichtste, kleinst op te vouwen wagens is. Hij heeft echter wel een grote reiswieg, waardoor het kleintje er lang in kan liggen. Andere pluspunten vonden wij: vier wielen en wandelwagen kan zowel naar je toegekeerd als van je afgekeerd geplaatst worden! Nu we hem eenmaal in gebruik hebben, merken we wel één nadeel: het boodschappenmandje onder de wagen is erg klein en de spullen (bijvoorbeeld regenhoes) valt eruit als je de wagen opvouwt. Succes met de keuze!
Ik heb hem al getest, en de hond was mee om te testen of deze er aan kan trekken zonder dat hij omvalt. Ik weet de kleur ookal heb hem al in en uit elkaar gehaald en alles getest maar wou de meningen nog ff weten
Hier nog een enthousiasteling! En nog niet eens van het zelf eentje hebben, maar van het zien, er over lezen en naar aanleiding van de geweldige demonstratie van de medewerkster in de Prénatal. Dat deze wagen er gaat komen bij ons is alvast 1 ding wat zeker is!
Wij hebben de joolz day earth en bevalt echt prima! Enige nadeel is dat het boodschappenmandje idd erg klein is. En niet onbelangrijk, hij is klein op te vouwen. Hij past makkelijk in mijn peugeot 206cc
OOk wij zijn erg enthousiast. - Goed wendbaar - Ziet er goed uit - Lekker ruime reiswieg - Ook maxi-cosi kan er op en dan kan je het XL boodschappennet gebruiken. DAt is fijn want het mandje onderin is erg klein.
Ik heb 'm ook en we gebruiken hem nog steeds (kindje bijna 2 jaar), omdat hij veeeeeeeeeeeeeeel lekkerder stuurt dan de buggy. De buggy gaat alleen mee als we met de auto gaan. Superfijne wagen!
Hier nog een enthousiast gebruiker! Idd het boodschappenmandje ( moet je extra kopen) valt eraf als je hem opvouwt, maar ik kan er best veel in kwijt. Lastig is wel dat je eerst de spullen onderin moet doen(in het mandje dat er standaard op zit-met klep) onderin kan je overigens liters met melk kwijt.... Super stevig dus! Het netje vind ik ondanks de kanttekening wel toegevoegde waarde hebben. Fijn voor de regenhoes en ik kan er toch behoorlijk wat extra boodschappen indoen. Geniet ze nog even van je zwangerschap...
Ik ben er ook erg tevreden mee. Op 3 kleine puntjes na: - Ik heb een chroom frame dus beschadigd erg snel. - boodschappenmandje is erg klein idd, maar het boodschappennet kan er alleen op als je het zitgedeelte erop heb zitten en dan ook nog eens alleen als je kindje met zn gezicht naar de weg toe zit.