Hallo ik heb even een vraagje,, Ik heb en test gedaan voor zwangerschap omdat ik wat kenmerken kreeg die met de zwangeschap te maken konden hebben nou heb ik die test niet gedaan op de dag dat ik ongesteld moest worden omdat ik zoiets had van ik zwaner nee joh kan niet,, ik heb 2 test gedaan allebei positief kan het zijn dat het vals alarm is komt het vaker voor dat de test positief aan geeft maar je niet zwanger bent? gr liefs mayby
Hoi Mayby, hoeveel dagen ervoor heb je dan getest? Positief is positief hoor. Denk dus dat je echt wel zwanger bent!
Ik dacht juist dat ze later de test had gedaan, maar ik weet 't ook niet zeker... Maar als je positief hebt getest ben je in principe gewoon zwanger. Volgens mij kan je alleen een valse positieve test krijgen als je net een miskraam ofzo hebt gehad en er nog hcg in je urine zit. Ik zou er iig gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent!
Hoi hoi, Nou met 2 duidelijke positive testen zou ik er vanuit gaan dat je zwanger bent. Een zwangerschapstest kan echter een vals positief geven als je een Blaasonsteking hebt, of te veel eiwitten (die aangemaakt worden als je dus, blaasonsteking, urinewegonsteking of nierontsteking hebt.. ) hebt in je urine (Heb met dit helaas zelf afgelopen maand de ervaring gehad) of als je idd een vroegtijdige miskraam hebt gehad, dan is de mogelijkheid er dat er nog HCG in je urine zit. Maar ik zou er wel vanuit gaan dat je zwanger bent.
ik zou er van uit gaan dat je zwanger bent hoor ik testte 3 dagen voor NOD en was toen positief dag later nog 1 en weer positief kon het zelf namelijk ook niet geloven toen nog naar de dokter geweest en die ging me feliciteren dus ik zou er maar lekker van gaan genieten !
bedankt voor alle reacties Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik 3 weken geleden last van me nieren had en daarvoor heb ik bloed laten prikken maar de dokter heeft me niks laten horen dus er was niks uitgekomen, en er komt ook al vloeibaar vocht uit mijn borsten dat heeft eloof ik niks met blaasontsteking te maken? gr en alsnog bedankt
Vloeibaar vocht uit je borsten.....? Dat heef took niks met een zwangerschap te maken hoor! Dit kan eventueel gebeuren als je bijna bent uitegerkend maar lang niet als je net 4 weken zwanger bent.
ik had blaasontsteking en teste ook positief,maar was zwanger,,ga voor de zekerheid ffies naar de dokter dan weet je het
ja dan weet je waar je aan toe ben kan ik stoppen met zenuwen maar wanneer krijg je voor het eerst vocht vanuit je borsten want als ik zachtjes knijp dan komt er aardig wat vocht uit!, en heb het gevoel dat ik een klein buikje begin te krijgen en had vandaag in de stad gelopen en had het zo warm en alles zette spontaan op terwijl ik daar nooit last van heb liefs
Over t algemeen is positief gewoon positief hoor. Ik heb zelf wel 2 keer een vals positieve test gehad, en dit werd verooraakt door een eiwit waar de test op reageerde.
Je kunt er wel vanuit gaan dat je zwanger bent. Achteraf gezien heb ik ook in week drie al positief getest, dus het kan wel, positief testen voor je NOD.
Positief testen misschien wel maar vocht uit je borsten....heb er nog nooi an gehoord zo vroeg in een zwangerschap. Ik zou dus gewoon even langs de huisarts gaan als je twijfelt.