tricot zomer? De classic is in elk geval heet. Althans, ik vind m heet. Ik ben een koukleum en mn dochter is van december. Of zij is een kleine kernreactor maar ik had geen trui meer nodig. Normaliter loop ik in hoodies, dikke truien en bij voorkeur nog een laagje thermo terwijl de kachel op 21-23 staat. Met de kleine man in de tricot van bykay zelfde verhaal. Dat kan ook aan de kinderen liggen overigens, t zijn wel straalkacheltjes van zichzelf maar of dat bijzonder is weet ik niet.
Ik heb een mooie en zachte limited edition doek van Artipoppe❤️ Helemaal newborn proof. Blend van 65% katoen en 35% cashmere. Kan niet wachten deze weer te gebruiken.
Het is wel een stevigere tricot ja, ik verwacht in februari m'n kindje dus ik kan voor de zomer ook niks zeggen, het is de deluxe trouwens niet de classic.. Ik heb overigens ook een draagzak van tula de free-to-grow die is bruikbaar vanaf maat 56 (3.5kg)
Ik heb de tricot byky draagdoek nog van mn 2e dochter, die gebruikte ik met hele hete dagen zowiezo niet. En ik had geen jas nodig op de minder warme dagen, dan droeg ik een T-shirt en de doek alleen Geloof dat ik 'm ook gehad heb bij mn 1e van een vriendin in t roze, maar toen gewoon jas eroverheen en vest maar dat was hartje winter