Mijn dochter heeft ze ook, maar die had/heeft nergens last van. En dit is haar 4e paar inmiddels al Dus het kan ook goed gaan! Schijnt dat de kindervariant wel wat soepeler is. Helemaal als ze niet van het stugge zwarte leer zijn gemaakt.
Tsja, dat ligt echt aan deze schoenen. Ze staan erom bekend dat je ze moet inlopen. Daar had ik nooit last van, geen enkele blaar of pijn gehad. Maar dit keer is het lastiger. Vandaar de vraag naar tips. Want ik kan niet wachten tot ze weer als gegoten zitten!
Oeh de lakversie is echt heel stevig. Mijn dochter heeft hem in maat 34 en 35 gehad en dat ging prima. Maat 38 heb ik zelf gepast toen ik op zoek was naar nieuwe en die zaten het strakste van alle soorten die ik gepast heb. Het leer bewoog echt nergens mee. Die heb ik snel uitgedaan toen...
Ai... ik heb wel eens schoenen van de oudste aangetrokken om in te lopen, maar dat gaat met mijn maat 41/42 helaas niet lukken. Ga de tips van hier maar proberen.
Zou best kunnen hoor dat het leer nog wel soepeler wordt. Ik heb ze echt maar heel kort aangehad. Maar ik vond het wel opvallend dat ze zo stug waren.