Oooooohh wat een prachtresultaat! Natuurlijk blijven de komende weken nog spannend, maar dat je nu zwanger bent is duidelijk. Van harte gefeliciteerd lieverd!! Blijf duimen voor je.
Verschilt ook oer ziekenhuis/kliniek denk ik. Maja, ze willen zekerheid en niet dar je alsnog met een ongerust gevoel naar huis gaat. Snap ik ook wel maja, wij zijn natuirlijk ongeduldig Een digitale test ga ik niet doen, en ga verder zowiezo niet meer testen, heb nu mijn bevestiging en ipv teststress kan ik beter gaan genieten nu. Als het fout gaat gaat het fout, daar heb ik toch geen invloed op. Voor nu ben ik gewoon zwanger
Wat knap dat je deze keuze hebt kunnen maken! Maar snap het helemaal hoor, teststress kun je beter ook niet erbij hebben, je bent zwanger, punt! Idd heerlijk genieten nu en ik duim dat je een prachtige echo krijgt waarvan je gaat glimlachen van oor tot oor ❤️
Ja!! Wat een mooie oploop!! Geweldig!! Je bent zwanger❤️ Van harte gefeliciteerd En wat een wonder de allerlaatste poging
Allemaal echt superbedankt voor het meekijken, meeleven, meelezen ook, felicitaties en bemoedigende berichten. Wat hartverwarmend is dat. Thnx, jullie zijn allemaal lieverds ❤
Beste @Nog anoniem Ik heb dit gevolgd maar vind het toch een beetje gek. Ja ik zal meerdere over mij heen krijgen maar dat zal wel. Waarom test je niet verder? Waarom krijg je geen bloed test? Je krijgt gezien je verleden dat vast wel voor elkaar, en ook die vroege echo, wetende dat ze dat doen met een miskraam verleden. Geen uitleg verschuldigd en gun je t beste maar ik vind het allemaal een beetje gek.
Ik vind het ook raar met die bloedtest, en was ook echt pissed gisteren op die huisarts. Maar nu ik vandaag heb gezien dat de test goed is opgelopen ben ik gerustgesteld en wil ik mezelf verder geen teststress aan doen. Ik heb er verder toch geen invloed meer op, als het fout gaat, gaat het fout. Het enige waarop ik nu kan hopen is dat dit een plakker is en dat de eerste echo een goede echo zal zijn.
Ik zit zelf bij ook bij Geertgen en is een 6 weken echo geen probleem.[/QUOTE] Niet iedereen wilt een echo met 6 weken. Soms geeft het meer onzekerheid dan duidelijkheid..