Dat meen je niet. Heb je dit aan de huisarts gevraagd of aan je gyn? Huisarts is over het algemeen wel heel makkelijk als je dit vraagt. Althans dat was hier zo. Wat een rotstreek zeg.. *knuffel*
Ik moest over 2 dagen nog maar ff een urinetest doen want in het bloed konden ze het niet goed zien zeiden ze (de huisarts), bullshit Het is nu te laat om de gyn te bellen, doe ik morgrn wel
Nou ja zeg, natuurlijk is dat wel in je bloed te vinden. Ik heb een keer een bloedtest aangevraagd omdat ik vage streepjes testte en ik enorme pijn had aan m'n zij. Huisarts vulde meteen een formulier in. Een dag of wat later kreeg ik de uitslag, <5 HCG (1) dus niet zwanger. Flauwekul van die arts. Ik vind dit echt zo klote voor je.
Nou ja zeg! Natuurlijk kunnen ze het zien pfff. Wel zijn er 2 bloedtesten voor nodig op 2 verschillende dagen ivm pregnyl gebruik. Hoop dat je gyn beter gehumeurd is pff
Jeetje, wat een botte harken zeg!!! Ik snap dat je hier niet op zat te wachten! Ik zou idd morgen de gyn bellen en hopelijk is die wat inlevingsgezind en maakt die gewoon de papieren in orde. Dikke knuffel
Nouja zeg. Heeft die arts wel door wat er op het spel staat? Man man man... Lieverd een hele dikke knuffel. Sterkte met het bellen van de gyn morgen. Wat zal jij je naar voelen zeg. Zwak uitgedrukt. Ik denk aan je❤️
Kun je niet alle testen die je hebt gedaan onder elkaar leggen en dan een foto maken? Rot dat je huisarts zo’n hark is Geeft zoveel meer duidelijkheid.
Vervelend zeg dat je huisarts geen bloedtest wil doen. Ik gok dat de gynaecoloog dat wel wil doen. Die onzekerheid is killing. Kun je niet een digitale ClearBlue test doen? Die meet vanaf een hcg van 25.
Pffffff begrip voor mensen in zo een situatie is ook ver te zoeken, wat naar @Nog anoniem ! Ik zie zeker wel een oploopje. Mijn duimen draaien super hard voor jullie. Hoop dat je morgen en dan eventueel donderdag alsnog een bloed test kunt krijgen, maar ik hoop nog meer dat je dan al tegen een knaller van een test aan zit !!
Wat een hork die huisarts! Aangezien je in een fertiliteitstraject zit zou ik contact opnemen met het behandelteam of de gynaecoloog. Heel veel sterkte!
Ik heb je topic doorgelezen en voel zo hard met je mee... wat een k*t arts!!! Kan je echt niet bij iemand anders bloed laten prikken? Ik wil je geen valse hoop geven maar ik zie toch vrij duidelijk een oploop hoor... Meid ik hoop met heel mijn hart dat dit het is voor jou. Je verdient dit zo ontzettend hard. Een heel dikke knuffel en op naar nog meer oploop morgen!!
Ik denk dat naaste alle reacties een hoop lezer zijn net als ik. Wat vreselijk spannend dit zeg. Ik zie duidelijk de oploop ook hoor. Ik hoop dat er heel snel concreet duidelijkheid komt voor jullie want deze spanning is echt een bizarre rollercoaster!!!
Ik zou een andere test proberen. Kruidvat 2v5 euro bijvoorbeeld. Daar zag ik zelf bij alle drie mijn kindjes een betere en duidelijke oploop. Is wat gevoeliger.
Wat spannend zeg voor je! Ik duim hard met je mee Voor wat het waard is: de action testen bleven bij mij en bij veel mede forummers ook hangen op dit soort streepjes. Het zijn niet de duidelijkste testen om oploop te meten. Ik zou alsnog overstappen op een andere test, predictor of kruidvat 2v5. Dan morgen en overmorgen doen en dan heb je overmorgen duidelijkheid over oploop. Ik duim voor je!
Wat een onsympathieke huisarts zeg! Heeft hij wel door wat er op het spel staat? Wat een vreselijke situatie dit. Ik leef echt met je mee❤️ Succes met werken straks en ik hoop op een duidelijkere test morgen