De allerlaatste poging....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 23 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dat meen je niet. Heb je dit aan de huisarts gevraagd of aan je gyn? Huisarts is over het algemeen wel heel makkelijk als je dit vraagt. Althans dat was hier zo. Wat een rotstreek zeg.. *knuffel*

Zulema vindt dit leuk.
  2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik moest over 2 dagen nog maar ff een urinetest doen want in het bloed konden ze het niet goed zien zeiden ze (de huisarts), bullshit
    Het is nu te laat om de gyn te bellen, doe ik morgrn wel

3. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Nou ja zeg, natuurlijk is dat wel in je bloed te vinden. Ik heb een keer een bloedtest aangevraagd omdat ik vage streepjes testte en ik enorme pijn had aan m'n zij. Huisarts vulde meteen een formulier in. Een dag of wat later kreeg ik de uitslag, <5 HCG (1) dus niet zwanger. Flauwekul van die arts. Ik vind dit echt zo klote voor je.

Nog anoniem vindt dit leuk.
  4. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hoi lieve Nog anoniem. Ik zie zeker een oploop!! Stilletjes duim ik hard met je mee.

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    Nou ja zeg! Natuurlijk kunnen ze het zien pfff. Wel zijn er 2 bloedtesten voor nodig op 2 verschillende dagen ivm pregnyl gebruik. Hoop dat je gyn beter gehumeurd is pff

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nou ja zeg!
    Waar slaat dit nou op.

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jeetje, wat een botte harken zeg!!!
    Ik snap dat je hier niet op zat te wachten!
    Ik zou idd morgen de gyn bellen en hopelijk is die wat inlevingsgezind en maakt die gewoon de papieren in orde.
    Dikke knuffel

8. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Nouja zeg. Heeft die arts wel door wat er op het spel staat? Man man man...

Lieverd een hele dikke knuffel. Sterkte met het bellen van de gyn morgen. Wat zal jij je naar voelen zeg. Zwak uitgedrukt.

Ik denk aan je❤️

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Kun je niet alle testen die je hebt gedaan onder elkaar leggen en dan een foto maken?

Rot dat je huisarts zo’n hark is :(
    Geeft zoveel meer duidelijkheid.

10. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Vervelend zeg dat je huisarts geen bloedtest wil doen. Ik gok dat de gynaecoloog dat wel wil doen. Die onzekerheid is killing. Kun je niet een digitale ClearBlue test doen? Die meet vanaf een hcg van 25.

11. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    Pffffff begrip voor mensen in zo een situatie is ook ver te zoeken, wat naar @Nog anoniem ! Ik zie zeker wel een oploopje. Mijn duimen draaien super hard voor jullie. Hoop dat je morgen en dan eventueel donderdag alsnog een bloed test kunt krijgen, maar ik hoop nog meer dat je dan al tegen een knaller van een test aan zit !! :D

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hele dikke knuffel voor jou!!❤️

13. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Wat een hork die huisarts!
    Aangezien je in een fertiliteitstraject zit zou ik contact opnemen met het behandelteam of de gynaecoloog.
    Heel veel sterkte!

14. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ik heb je topic doorgelezen en voel zo hard met je mee... wat een k*t arts!!! Kan je echt niet bij iemand anders bloed laten prikken? Ik wil je geen valse hoop geven maar ik zie toch vrij duidelijk een oploop hoor... Meid ik hoop met heel mijn hart dat dit het is voor jou. Je verdient dit zo ontzettend hard.
    Een heel dikke knuffel en op naar nog meer oploop morgen!!

15. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Oh jeetje, wat duim ik voor jullie zeg!!!

16. MFE

MFE Actief lid

23 mei 2016
    396
    207
    43
    Ik denk dat naaste alle reacties een hoop lezer zijn net als ik. Wat vreselijk spannend dit zeg. Ik zie duidelijk de oploop ook hoor. Ik hoop dat er heel snel concreet duidelijkheid komt voor jullie want deze spanning is echt een bizarre rollercoaster!!!

17. anoniempie1

anoniempie1 Actief lid

18 apr 2015
    120
    119
    43
    Ik zou een andere test proberen. Kruidvat 2v5 euro bijvoorbeeld. Daar zag ik zelf bij alle drie mijn kindjes een betere en duidelijke oploop. Is wat gevoeliger.

18. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Wat spannend zeg voor je! Ik duim hard met je mee

Voor wat het waard is: de action testen bleven bij mij en bij veel mede forummers ook hangen op dit soort streepjes. Het zijn niet de duidelijkste testen om oploop te meten. Ik zou alsnog overstappen op een andere test, predictor of kruidvat 2v5. Dan morgen en overmorgen doen en dan heb je overmorgen duidelijkheid over oploop. Ik duim voor je!

19. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Ik heb wel knaltesten vd action. Alleen duurde het wat langer! Kruidvat knalde eerder zeg maar

20. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Wat een onsympathieke huisarts zeg! Heeft hij wel door wat er op het spel staat? Wat een vreselijke situatie dit. Ik leef echt met je mee❤️ Succes met werken straks en ik hoop op een duidelijkere test morgen

Deel Deze Pagina