De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jessmin - wat fijn dat je meisje zo ontzettend lief is voor haar broertje. Luc is dat gelukkig ook voor Boaz en al zijn vriendjes vinden zo'n kleine baby ook erg leuk.
    Mn zusje werkt bij Hofman.
    Ik kijk ook Grey's anatomy, maar nooit op tv. Ik heb de belachelijk afwijking dat ik series op dvd wil hebben zodat ik alles achter elkaar kan kijken. Heb heel veel series op dvd, ik koop nooit films, kijk ik ook bijna nooit. Mc Steamy vind ik ook best prettig om naar te kijken ;)
    Hoop dat Noah geen last krijgt van zijn prikjes. Was verder alles goed op het cb? Is ie goed gegroeid enzo?

Ik ga maar eens slapen...

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jessmin- hier nog iemand die door de map fietsen niet begreep hoor!!! :p

Lisszy- hoe is je avondje geweest? heb je lekker kunnen genieten en waren je meiden een beetje rustig??

Roosenzo- wat las ik, jij een slechte nacht gehad met Boaz? Arme jullie.......
    Ja, ik ben heb twee weken over tijd gelopen met Jip..... voelde aan als twee jaren hahaha! Maar goed, daardoor is mijn verlof ook langer hihi!

Jessmin- wat schattig, wat je dochter zei!!! Nog lekker genoten van greys?
    Ik heb dat dus nog nooit gekeken!!! Ben ook niet zo serie volger, en films kijk ik thuis ook weinig, geen geduld voor hahaha! We gingen altijdf vaak naar de film, maar dat gaat hem nu ook niet meer worden!

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, ik dacht, ik zet ook eens mijn laptoppie aan 's avonds....... zijn jullie er allemaal niet!!! :(;)

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Sorry...morgen weer hoop ik.

5. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Haaai :D Ik ga gauw slapie doen, dus ook mij hoor je morgen pas weer. Moeten hier standaard rond 05.00 uur voeden. Was even half uur krijsen voordat het op bed leggen lukte. Geen idee waarom; ik moet denk ik niet twee dagen achter elkaar met hem iets gaan doen... Prikjes heeft hij geen enkele last van gehad, joepie!

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jessmin - wat fijn dat Noah geen last heeft gehad van zijn prikken. Jij denkt ook dat hij heftig reageerd op prikkels? Denk dat bij Boaz ook. Resultaat is dat ik bijna niks meer doe en me heel erg verveel...

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - ben ook wel benieuwd hoe je avondje was! ;)

Lillibit - Ik ben ook wel blij met dat overtijd lopen, toch weer wat langer verlof inderdaad. Geen geduld voor films ken ik wel, heb ik ook.

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Mn vriend is ook weer thuis. Was wel een beetje een desillusie. Hij ging meteen naar bed, want hij had maar een paar uurtjes geslapen in het vliegtuig. Hij was daar elke avond uit geweest met collega's. Leuk, naar de hoeren....word ik niet blij van. Hij heeft zelf niks gedaan hoor, maar vind dat toch geen fijn idee. Word er gewoon een beetje kwaad van, ik heb serieus nog geen een nacht langer dan 3 uur achter elkaar geslapen sinds Boaz er is. Boaz slaapt heus wel langer dan 3 uur 's nachts, maar als hij beweegt word ik daar al wakker van. Mn vriend heeft daar gewoon de kans gehad om normale nachten te slapen en dat heeft ie niet gedaan en hij ging gewoon meteen slapen toen ie thuis was gekomen. Hij heeft Boaz gister niet eens 1 flesje gegeven. Boaz ging alleen maar harder krijsen als hij mn vriend zag. Tis meteen weer een puinhoop in huis en daar word ik ook altijd heel erg chago van. Vanacht kon ik er ook weer steeds uit als Boaz wakker werd, hij hoort het echt niet als Boaz wakker is, of hij doet alsof. Op zich ga ik er graag uit hoor, maar was toch ook wel eens fijn geweest als hij het een keertje gedaan had.
    Pfff, ben echt niet blij! Ergens had ik ook nog wel gehoopt (heel dom) dat hij iets voor moederdag had meegenomen...

Het feit dat Boaz weer zo veel aan het huilen is helpt ook niet echt voor mijn sereniteit. Hij heeft nu gewoon laten zijn hoe blij en vrolijk hij eigenlijk is en hij wordt constant belemmerd door zijn buikpijn, want dat is het echt. Vind dat zo erg voor hem.

Ga maar eens douchen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dag meisjes!!

Wat is het weer een prachtige dag vandaag, hier in het noorden iig wel! Blauwe lucht en een zonnetje, ik word er blij van!

@lillibit
    Was de curry lekker?!

@Roosenzo
    Dat was dus niet zo gezellig! Ik zal er ook behoorlijk onrustig van worden als Erwin naar de hoeren zou gaan! En vooral als je net bevallen bent en al heel lang niet "gezellig" hebt gedaan! Ookal is heeft hij niks gedaan, het blijft niet leuk!
    Hoe is het nu dan? Is hij nu zijn tijd aan het inhalen met Boaz zodat jij eventjes rust hebt?
    Ben wel echt trots op je hoor! Een hele week alleen met je jongens: supermama!! :)

@Jessmin
    Greys kijk ik nooit, mijn vriendinnen wel en zeggen dat het echt een serie voor mij is. Moet misschien ook maar eens de serie op dvd aanschaffen! :D De serie die ik volg is Desperate Housewives maar die is oo kalweer afgelopen. Voor de rest lukt het me gewoon niet om het te volgen. Op maandagavond kijken wij altijd CSI!
    Dus Noah heeft wel wat last gehad van de prikjes? Hoe was zijn groei?
    Lynn is volgens mij niet echt heel gevoelig voor prikkels. Maar ik merk aan mezelf dat ik zoveel mogelijk thuis blijf om een beetje een ritme te gaan krijgen.

@hier
    Lynn doet het goed! Ze is zo vrolijk, ze lacht heel veel en probeert geluidjes na te doen! Zo leuk, net alsof ik een gesprek kan voeren met haar in babytaal!! :D Ik merk dat ik echt de tijd met haar aan het inhalen ben die we de eerste weken gemist hebben..
    Ons avondje eergister is redelijk gelukt. Lynn in bad en dan in bed en ze sliep! Zo trots op haar! Wijntje en kaasjes waren lekker en we hebben het over de bruiloft gehad aangezien we er nog steeds niet over uit zijn of een feestje gaan geven of alleen etentje.
    Gisteravond was hij ook bijzonder vroeg thuis, al om 21u30! :)
    Ik was Lynn net op bed aan het doen en daarna hebben we het weer even bijzonder gezellig gehad! :D Even weer vriendje en vriendinnetje zijn! ;)

Verder niks bijzonders, gister zijn mijn collega's op bezoek geweest. Weer erg leuke kleertjes voor Lynn gekregen en eersgister Erwin collega's en ook goed verwend!

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Roosenzo
    Door de map heen gefietst?! Wauw, het was toen al een doorzettertje! hahaha!
    Ik was nog maar 1 keer ongesteld geweest (10 mnd na bevalling Zoé ivm bv) en patsboem zwanger! Terwijl we dachten dat dat helemaal niet kon omdat erwin zijn zaadjes erg slecht waren...
    Het was wel de bedoeling want we hadden al een nieuwe afspraak gemaakt in het zh voor een tweede maar die konden we dus weer afzeggen! :D

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Goedemorgen meiden!

Ff gauw, want moet zo weer naar het CB, de navel weer aan laten stippen, is nog steeds niet goed.....:)

Roosenzo- wat balen zeg, dat je vriend thuiskomt en dat het dan vervolgens zo verloopt. das dan wel een beetje een desillusie he? Ik zou er ook echt niet vrolijk van worden als Dirk mee zou gaan naar de hoeren, ook al gebeurd er niks.... dat zou bij ons uitlopen in een ruzie hoor, dan kan ik me niet inhouden!
    Ook een beetje jammer dat hij de zorg voor Boaz niet even heeft overgenomen....
    Maar goed..... misaschien was hij wel heel moe en haalt hij het straks in?? ;)

Lisszy- wat fijn om te horen dat het nu zo goed loopt met je meisje! En dus lekker hebt kunnen genieten van jullie avondje!! EnWow, dat soort verhalen hoor je altijd... op het moment dat je het opgeeft, of iets anders in touw zet, ben je opeens zwanger!!

De Curry was heerlijk!! :p

Jip zit nu naast mij in de weipper, hele verhalen op te hangen tegen het speeltje dat ertvoor hangt.... zo schattig!!!! Net lag hij ff op bed voor de tv (doe ik als ik moet douchen, dan hoor ik hem niet hahaha!), ligt hij daar ook hardop te lachen en te praten tegen de tv, echt om verliefd op te worden!!!!!

Wel een rotnacht gehad..... Jip had nu ook de hele nacht last van zijn buik, en werd om de haverklap huilend wakker:(
    Dit heeft hij nog niet eerder gehad! En nog steeds geen poep nu, als dat er nu eens uitkwam.......
    Boaz het vannacht wel beter gedaan, Roos?

Nou, ik moet even gaan, tot later!!!

12. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - fijn dat jullie het weer lekker gezellig gehad hebben. Ben heel erg blij te lezen dat Lynn zo blij en vrolijk is. Geluidjes nadoen doet Boaz ook, zo lief. Hij kijkt dan heel goed naar mn mond en dan probeert hij zijn mondje net zo te krijgen als mijn mond. Ook als ik mn tong uitsteek doet hij dat na.
    Mn vriend is vandaag gewoon weer naar zijn werk gegaan, dus van tijd inhalen met Boaz is geen sprake...
    Wat bijzonder dat je zo snel zwanger bent geworden van Lynn. Moest zo zijn blijkbaar :)
    Geniet lekker van je vrolijke Lynn!

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - Jippie is dus ook zoveel aan het praten. Grappig is dat he!? Boaz doet dat ook en sinds kort heeft hij ook ontdekt dat het heel grappig is om je benen omhoog te gooien en dan vooral als je luier verschoont wordt. Hij kan dan ook heel hard lachen met zo'n hoog geluidje. Lieffff!
    Mn vriend was vast moe, zwakke geslacht he!? Maar vandaag is hij weer naar zn werk gegaan, dus wordt nog niet veel ingehaald.
    Jouw nacht lijkt een beetje op de mijne helaas. Maar Boaz poept wel gewoon elke dag een keertje. Merk wel dat hij het fijn vind als het eruit is. Deze nacht was voor ons wel iets beter dan de vorige, maar het was nog steeds geen feest. Vanochtend was ie wel weer lekker blij en nu ligt ie alweer lekker een uurtje te slapen in zijn bedje.

14. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    De navel van Boaz is ook aangestipt en toen kreeg hij een hele grote donkere vlek op zijn buikje. Heeft Jip dat ook?

15. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Roosenzo- ja die navel..... nou, het bleek dat het al goed was en niet meer aangestipt hoefde te worden, maar zijn navel is inderdaad nog zwart, we erin dan en niet erboven, maar daardoor dacht ik dat het nog een keer moest. Voor niks gegaan dus, maar goed, kon wel snel ff weer wat dingen tussendoor overleggen en we hebben besloten dat ik toch de omneo ga proberen, zij het half om half in de fles. Vond het zo zielig vannacht!!!

Haha, Boaz doet dat dus ook met zijn beentjes? Jip hier ook, heel fijn tijdens het verschonen.... krijg de luier amper nog goed om hahaha! :p

Ja, wat dat betreft zijn mannen echt wel het zwakke geslacht hoor! Al zou Diederik zich denk ik niet gauw laten kennen en toch wel die fles geven.
    Boaz ligt heerlijk in zijn bedje nu? Ik hoor Jip nu lanzaam wakker worden in de wagenbak, helaas! :p Haha, nee hoor, maar moest eigenlijk gauw wat dingen doen, en nu is die tijd alweer verloren haha!

Bij jullie allemaal ook zo lekker weer? Tis hier echt al heel warm!

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Fijn trouwens dat je dat zwarte spul ook niet meer uit de kleertjes krijgt he? :(

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - wat is dat omneo voor melk? Tegen krampjes? Hoop voor jullie dat het gaat werken. Slaapt Jip ook in de kinderwagenbak als je stil staat? Zodra de wagen niet meer beweegt wordt Boaz wakker. Hij slaapt er alleen we aan het lopen zijn.
    Hier is het ook erg lekker warm, maar heb eigenlijk niet zo veel zin om naar buiten te gaan...stom he!

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wat is dat met die naveltjes dan?
    Zijn die bij jip en Boaz niet goed ingedroogt ofzo?!
    Lynn heeft een heel mooi naveltje, mar in het begin leek dat niet zo. Na een dag of 3 viel het klemmetje er al af en zag het er erg eng uit... Hij is eg maar in 2x in gedroogt. Bij Zoë viel het klemmetje er op de 8e dag af en toen was het gelijk een mooi dicht kuiltje.

@Lillibit
    Dus toch aan de omneo. Ik ben heel benieuwd! Doe je dan 3 schepjes Standaard en 3 schepjes Omneo (bijvb bij een 180/6 fles)?

Hier gaat het wel redelijk met de krampjes. Volgens mij is ze wat gewent aan de nw voeding. Maar ze poept dan ook 2 keer per dag, en het zijn dunne luiers.
    Ik hoop voor Jip dat het helpt...

*grrrrrrr :x Werd even onderbroken door die asociale kl**tz*k van een buurman van ons! Gaat ie met grof geweld een kast inelkaar staan timmeren in zijn tuin. En een lawaai, alsof ie bij mij in de keuken staat! En je raadt het al, Lynn wakker!!! Dus ik vroeg of het wat zachter kon. Was zijn antwoord dat het overdag is!! JA EN?!! ook overdag moet je rekening met elkaar houden. Uiteindelijk eindigde ons gesprekje met "l*l"... ;) Kan me nog steeds niet zo goed inhouden met al die hormonen! ;)*

@Roosenzo
    Gezellig, is ie een week weg moet hij gelijk weer aan het werk... Ik hoop dat hij vnvnd wat meer tijd voor jullie heeft!

Wat leuk dat jullie jochies ook zo kletsen! Lachen met geluid doet Lynn nog niet, maar ik kan niet wachten!! :)

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja hier ook! Heb ik lekker lang gelopen, denk ik dat ze in diepe slaap is... Begint ze gewoon weer te huilen!
    Ik ga straks denk ik even met de 2 meisjes naar de winkel, de eerste keer samen mee en kan me er nu al druk om maken! Wat een avontuur! :)

20. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Haha, Noah slaapt zelfs niet altijd als ik rij met de wagen! Daarom slaapt ie overdag ook boven in z'n bedje. Hij wordt echt overal van wakker. Nu ben ik de hele dag aan het wassen en wordt ie dus steeds jengelend wakker van de wasmachine als die aan het centrifugeren slaat.. Dus Jip slaapt in de kinderwagenbak, knap dat ie daar lang in slaapt in stilstand zeg! Boaz en Lynn slapen toch in hun bedje overdag? Ook lekker lang en diep? Hier is Noah niet zo van lekker lang overdag, nog steeds niet. 's Nachts op zich wel. Hoop echt zo dat hij binnenkort die voeding om 05.00 uur gaat laten vallen. Vannacht was het 04.00 uur, verschrikkelijk! Haha, hoort erbij hè. Maar zulke grote 180/6 flessen zijn nog niet handig zolang hij aan de nutriton is volgens mij. Misschien moet ik het maar afbouwen, vind toch dat het niet optimaal helpt... Ja, ik heb geen vuile was meer, maar ja, dat is ongeveer wel alles. Vind het maar lastig allemaal.. Ik ga ook bijna de deur niet meer uit, want ik merk gewoon dat het 's aovnds dan één grote ellende is :( Maar ja, ik verveel me dus nu wel. En ben ook nog eens moe dus wil niet de hele dag kleuren, kleien, keukentje spelen, puzzels maken et cetera.

@Roos: wat een ***streek zeg van vriendlief! Grmmm.. Ik vind het idd al heel wat dat je niet pissig bent op hem dat hij meeging naar de hoeren.. Hij is zeker ook het soort waar je niet een gesprek hierover hoeft te beginnen zeker? ;)

Deel Deze Pagina