De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hahaha, handig zo'n zwager en een schoonvader met rondliggende laptops is ook best fijn.

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    :D:D
    Dirk ging dat opeens ook doen maar ik was het daar dus ook niet mee eens!! GHet voelde voor mij aan als belonen voor het niet eten van je groente, want dat toetje vindt hij maar wat lekker!

3. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Fruit uit potjes vindt hij ook smerig. Je wil echt niet weten wat voor hoofd hij trekt als ik dat in zn mond stop. Maar kan het wel eens proberen het koud te geven, misschien scheelt het wat.

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Whahaha, ik denk dat Bowie gewoon naar de Mac wil!!!!!:D

5. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hahahaha, dat had ik ook! :D:D:D

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Dat wil ik wel worden....melkknipper!! Roept in ieder geval vragen op bij mensen! :D

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Haha, ja dat gevoel heb ik dus ook. Dus hij krijgt het alleen als hij een substantiële hoeveelheid naar binnen heeft gewerkt. Dat toetje geef ik ook wel eens 's middags na zijn boterham. Die eet hij wel graag.

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh het is zo'n mooierd! Hij lag in een stuit dus heeft met z'n koppie helemaal niet vastgelegen. Dus bijna geen rimpeltjes, heel gaaf! En heel veel zwarte krulachtige haartjes! :)
    Mijn vriendin voelde zich bijzonder goed, ze had geen hechtingen dus dat scheelt enorm. Ze moeten vannacht ook nog in het zh blijven, gewoon omdat hij nog zo klein is en ze hem nog even in de gaten willen houden. MAar hij drinkt en poept goed, kan zichzelf goed warmhouden dus waarsch morgen lekker naar huis!

@Lillibit
    Whahahaha!!! Moet toch vaak zo lachen om jou! :D

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Zou het? Lekkere happymeal...

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Wat zou het verdienen? Heb trouwens vandaag een sollicitatiegesprek gehad. Niet voor een baan als melkknipper... Hoe gaat het met jouw sollicitaties? Heb je daar überhaupt zin in?

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Haha, zo grappig vind ik mezelf nou weer niet.....:)
    Oww, wat fijn dat Twan het goed doet en dat ze lekker bijna naar huis mogen! Jip had ook geen rimnpeltjes, die was en niet ingedaald en met de KS gehaald, dus ik weet niet beter dan dat alle babies er zo uitzien.....

12. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Oww, waar heb je op gesolliciteert???? En blijven jullie dan toch in Nederland??

En nee, met mijn soillicitaties gaat het niet goed en mijn hoofd staat er ook echt totaal niet naar.....:(

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ooooow, ik heb ook zin in een baby! Zo lief! Ik heb natuurlijk een baby, maar dat is al weer zo'n reusje. Hoeveel woog hij?

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Whahahahahaha!!! Melkknipper!! Nou wie weet! Ik heb namelijk geen idee hoe het anders gaat!!!:p:D

Oh appelstroop! Dat mag Lynn natuurlijk ook hebben! Goede tip! En smeerworst denk ik ook wel maar kon er niet echt uitkomen toen ik het etiket van Zoë's Bob-de-bouwer-smeerworst doorspitte.
    Dus Lynn krijgt tot nu toe alleen maar fruithapje op boord, of gewoon droog in haar handje.

15. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Bowie was 1 grote rimpel.

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ja, ik heb wel van die soeciale smeerworstjes, volgens mij van Kips... zitten in een zakje en zijn speciale kindersmeerworstjes, een soort miniworstjes zijn het, dus ook makkelijk houdbaar!

17. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    HA, nou mijn meiden waren allebei de eerste 2 dagen behoorlijk ingedeukt! Vooral Zoë, ze had al van die bolle wangen en lag al met 32 weken in gedaald. Nou, ze was net zo mopshondje! :D
    Gelukkig is ze helemaal bijgetrokken!

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Whahaha, dat had ik graag willen zien!!! Maar ze zijn mooi opgedroogd!!!;):D

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Nee, snap dat je hoofd er niet naar staat. De mijne ook niet eigenlijk. Maar als ik moet wachten tot mn hoofd er naar staat word ik bejaard in de hema en dat moet ik zien te voorkomen. Weet niet of we in nederland blijven, maar het duurt allemaal zo lang. Kan moeilijk blijven wachten. Het duurt al bijna een jaar al met al. Ben het een beetje zat. En als dit niks wordt gaat Jan gewoon op zoek naar een andere mogelijkheid en voor je het weet ben je weer jaren verder.
    Maar ik heb gesolliciteerd naar een opleidingsplaats om kraamverzorgende te worden.

20. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja, jij wil echt weer, he?
    Dat gevoel had ik niet gister. Ik ben superverliefd maar ik ben best blij dat Lynn alweer wat ouder is en de dingentjes wat makkelijker gaan. MAar goed, de eerste periode was natuurlijk ook drama hier en dat zit nog best vers in mijn achterhoofd.

Hij was ruim 2900 gram, best flink voor een kindje die 4 wk te vroeg is! Mijn vriendin was in ieder geval blij dat hij niet tot 40 weken was blijven zitten!:D

Ja, hoe sit dat trouwens met jullie buitenland plannen?
    Ik wou het 2,5 geleden nog vragen, maar dat was ik vergeten...:)

Deel Deze Pagina