De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Of was dit een reactie op mijn vraag of ik Lynn teveel heb gegeven?! :)
    Hahahaha, soms ook zo raar communiceren via internet!:D

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja klopt, in NL is hij al geweest. Maar daarkon ik alleen nog maar van die onmogelijke zitplaatsen voor krijgen en Antwerpen was nog wel volledig beschikbaar!! Ik heb er zo'n zin in!
    Volgens mij is Antwerpen ook een hele leuke stad namelijk!

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh wat k* van je vader!
    Maar door het gezwel, is zijn rib gebroken?! Jemig, wat zal die arme man een pijn hebben. :(
    Hoelang denken ze dat hij aan de chemo moet voordat de ziekte stil staat? Wel fijn dat hij naar huis kan tijdens de chemo, want van zh-omgeving word je ook niet blij...

Ik ging er wel vanuit dat Dirk ook een hele lieve kant heeft hoor! hij is natuurlijk niks voor niks de papa van Jip! ;) Maar momenteel gaat het gewoon niet zo lekker. Ieder gaat op zijn eigen manier om met spanningen en bij jullie botst het nu regelmatig. Tis ook geen makkelijke periode die jullie moeten doorstaan! Maar ik blijf erbij dat het natuurlijk geen doen is als hij alleen maar de leuke dingen doet met Jip en jij de rest. Dat hou je gewoon niet vol.
    Wel onwijs lief dat hij met bloemen thuis komt! :)

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Wat leuk! :D

5. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik denk persoonlijk dat het een reactie is mbt het feit dat je zei dat Nowie veel melk kreeg.

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Maar wat jij zegt kan ook :D

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Antwerpen is echt super leuk. Ik ging er vroeger regelmatig een weekendje heen. Heeeeeel vroeger....

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Als jij hem niet meer wil denk ik dat Lucas hem wel wil adopteren :p Nee, dat hij die bloemen meenam is echt super lief! Het is ook allemaal niet niks wat er allemaal om jullie heen aan de hand is.

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Zie net dat Boaz vandaag precies 8 maanden is. Wat erg.... :(

Hij danst sinds een paar weken op zijn cd. Zooooo schattig. Maar elke keer als ik het wil filmen stopt hij snel. Hij gaat dan met heel zn lijfje heen en weer. Lieffffff!!! Hij zit nu ook al een hele tijd heel vaak en veel op zn knieën, maar kruipen doet hij niet. Hij schuift vooral heel hard achteruit en om zijn as, maar vooruit lukt nog steeds niet goed. Uiteindelijk komt hij altijd wel waar hij wil komen, maar dat gaat met veel gekreun en gesteun.

Jan werd gisteravond gebeld door de man die hem wil 'hebben' in Saoedie met de vraag of hij vandaag kon komen.... Dacht het niet! Sukkels. Ik ben door naar de volgende ronde voor de kraamverzorgende opleiding. Maar weet niet zo goed wat ik nou moet doen...

Ga zo Luc ophalen van school en dan even naar de begraafplaats. Dat wil hij al heel lang, weet niet waarom. Maar wij hebben ook wel een hele mooie waar we elke dag langslopen. Verder heb ik nu al zin om vanavond met heel veel koekjes (vind mezelf zielig) op de bank te zitten zonder geluid van kinderen om me heen. Erg he!? Morgen weer fijn werken, zaterdag ook natuurlijk en het wordt die 2 dagen net heel mooi weer. Akelig vind ik dat.

Bowie eet nu weer een rijstwafeltje. Die vindt ie echt super lekker en het maakt ook niet zo'n troep als die babykoekjes. Dat spul plakt echt aan alles. Vanavond gaan we iets met rijst eten en dat lust Boaz wel dus ga maar weer eens kijken wat ik daar doorheen kan gooien zodat hij ook wat groenten naar binnen krijgt.

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Whahaha, dank voor het meedenken! Ben een hoop wijzer! :D:p:D

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Nou, wij gaan ons weer even gedragen zoals heeeeel vroeger! :D :D

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh Bowie iso ok zo muziekaal!! Lynn ook, als ze muziek hoort op tv gaat ze helemaal met haar lichaampje heen en weer, met haar beentjes schoppen en dan in combinatie met die mooie smile van oor tot oor... *smelt* Misschien kunnen ze samen een dansje doen als ze elkaar weer zien! :D
    Dus Bowie ook nog niet kruipen. Wel knap dat hij op handen en knietjes zit! Dat doet Lynn nog niet. Ze ligt alleen maar op haar buik, draait inderdaad om haar as en schuift achteruit.
    En ze is tijdens dit alles heel gefrustreerd. ;)
    Hebben jullie dat ook, dat je af en toe er zo klaar mee bent? Ik denk dan: ga jezelf maar even vermaken!! Speelgoed zat maar ze wil alleen maar geëntertained worden! ;)

Die rijstewafeltjes wil ik ook proberen voor Lynn! Ideaal dus?

Gefeliciteerd!!!! Je bent door naar de volgende ronde, wat goed!
    Als je mij vraagt wat je nou moet? Ervoor gaan, schat! Is dit wat je wil?! Wat je ECHT wil? Dan gaan met die banaaan! Jan's plannen kunnen heel snel gaan maar ook nog heel lang duren!
    Ik neem trouwens aan dat hij dat ook gezegd heeft wat jij zei over dat per direct naar Saoedie komen?!

Lekker chillen vnvnd! Ik herken dat gevoel. Ik kijk dan tijdens het eten op de klok en wou dat ik 'm een uur vooruit kon zetten zodat ze al naar bed kunne... :) En ALS ze dan stil zijn, oh heeeeeeerlijk!! Wat een rust! :D

13. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Roos: pureer jij alles glad wat je voor hem kookt?

@Lisszy en Roos: ik had het over de hoeveelheid die ze Lynn geeft hahahaha. Ik zou zelf niet zo 'durven' reageren over dat andere. Allereerst is het niet 'normaal', het is erg veel water maar anders raakt ie verstopt. En daarnaast ben ik niet zo assertief :)

Oja, ik zou als ik jullie was - maar ja, wie ben ik - niet nu al babytoetjes gaan aanbieden. Het handigst is namelijk om dat te doen op het moment dat je de laatste fles wil laten vallen. Dan vervang je die soort van door dat toetje. Niet op dat tijdstip maar je geeft dus dat toetje extra bij het avondeten zodat ze toch iets voller zitten dan dat het geval was toen de laatste fles er nog bij kon. Daarom geef ik ook de fles vaak gelijk na het avondeten als teotje. Op een gegeven moment gooi ik die fles eruit voor 150 cc yoghurt (biogarde ofzo zo'n alprosoya-ding). Anders wordt het wel heel heftig als je ineens die laatste fles wegdoet maar ze krijgen niets ter vervanging.

@LIsszy en Lillibit: Op zich is dat avondeten 200 gram helemaal prima - dat bedoelde ik ook met dat het normaal was - en dat toetje erachteraan van 125 gram ook prima. Maar ik zou dus niet OOK nog die fles dan geven een uur later (toch? Of was het twee uur later? Dan wordt het een ander verhaal..). Dan zit ze wel erg vol idd. Het is óf 200 gram plus fles 200 ml, of 200 gram plus toetje 100-150 ml, is mij geleerd bij mijn dochter toentertijd. Maar ja, zoals ik al zei, ik heb de waarheid ook weer niet pacht. :)

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Whahaha, wat biedt Luc??? Kunnen we een keer een uitje voor ze samen plannen!!! :p

15. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland

GRRRRRR...:x Ik typ een hele lap tekst terug....druk ik op het verkeerde knopje...tekst weg!!!

Aaah, ik had Boaz graag willen zien dansen! Maar Jipper is er ook zo een hoor, de hele dag gek doen, alle trucjes uit de kast halen, maar zodra de camera aangaat versteent hij....:x
    Jip gaat als een speer over de vloer hier. Niks is meer veilig en zijn kleren zien eruit elke dag. Word zo goerd met mezelf geconfronteerd dat ik beter moet opruimen en poetsen:)

Maar wat goed!!! je bent een ronde door! je gaat er toch wel heen he? Kan je je later altijd nog bedenken! Ik viond dat je iig dat gesprek in moet gaan, echt meis! En die kerel in Saoudi moet lekker wegwezen vind ik! :p

Hoe vond Luc de begraafplaats? Hebben jullie daar bekenden liggen?
    En ben je nog toegekomen aan je koekjes avond? :D

Hoe doet Boaz dat, zo rijstwafeltje eten? Sabbelt hij hem op, bijt hij er stukken af?
    Ik blijf het nl eng vinden....
    Jip heeft vanmorgen voor het eerst zo bambix koekje op, die wegsmelten in de mond...maar blijf het doodeng vinden:$ heb het laaste stukje afgepakt, dat vind ik helemaal eng!
    Hoe gaat dat met zo rijstwafeltje?

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wat een heerlijk weer trouwens vandaag!

@Lisszy: wanneer vertrek je nu precies naar Antwerpen en hoe lang blijf je daar? En je krijgt ook nog familie over las ik? Hoe lang blijven die?

Hebben jullie verder nog weekendplannen?

Ikke niet.....ben weer teleurgesteld door Dirk.....hij mocht thuis werken vandaag, maar moest nog wel "even" naar een afspraak in Weert....anderhalf uur rijden hier vandaan! Dus ik vraag toen hij wegging, is het een lange afspraak? Nee, valt wel mee, zei hij. Dus ik zeg, kom je dan lekker meteen naar huis, je hebt al zoveel uren gemaakt deze week, kan je best wat eerder stoppen. Nee, meneer had bedacht dat hij dan nog wel even langs wat boeren kond daar in de buurt, die een produkt van hun hebben staan, gewoon om te kijken hoe het gaat!!! :x:x
    Nou, mijn klomp brak! Ten eerste heeft die deze week volgens mij al 20 overuren gemaakt, die NIET uitbetaald worden, ten tweede krijgt hij toestemming om thuis te werken, nee meneer moet perse weg, en ho maar om eens een kwartiertje eerder thuis te zijn.....
    Snappen jullie dit?
    Ik moest het ff kwijt want ik kan hier gewoon niet over uit.....

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ow, wat schattig dat Lynn ook zo van muziek houdt. De meeste baby's wel denk ik. Maar die van ons zijn het schattigst en het meest muzikaal natuurlijk. :p
    Ik heb gelukkig Luc die Boaz af en toe nog wel eens een tijdje entertaint, maar anders zou ik er ook gek van worden hoor. Gelukkig heb ik altijd nog zijn cd, als ik die opzet is Boaz eigenlijk altijd stil en hij zit ook erg graag in de wipstoel. Dat scheelt een hoop.

Ik vind de rijstwafeltjes inderdaad ideaal. Hij is er nog nooit van gaan kokhalzen ofzo en heeft zich er ook nog nooit in verslikt. Ik vind brood enger.

Jan had gelukkig hetzelfde idee als ik over het gelijk naar Saoedie gaan. Het zou dan inhouden dat hij zonder visum gaat en gewoon heen en weer reist voor een aantal maanden in de hoop dat dat visum wel gewoon gaat komen. Als het dan niet komt heeft hij ook meteen geen baan meer. Niet echt handig lijkt me.

Heeft Lynn netjes geslapen vannacht? Ga je nou vandaag naar Antwerpen? Is wel een eind rijden voor jullie zeg.... Verstandig dat jullie daar blijven slapen. Veel plezier!

18. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jessmin - ik pureer eigenlijk niks. Of in ieder geval zo min mogelijk. Ik geef hem gewoon een paar boontjes in 1 stuk en wat rijst ofzo. Een totmaat snij ik dan weer wel in kleine stukjes. Maar die eet hij koud. Rijst eet hij ook gewoon zoals rijst bedoeld is. Aardappels zou ik wel pureren, maar dat lust hij eigenlijk niet echt.

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Vandaag schijnt het ook mooi weer te worden hoor!

Nou, die Dirk zeg! Wat een rare actie. Heb je al eens aan hem gevraagd waarom hij doet wat hij doet? Misschien wil hij het huis wel liever ontvluchten omdat jij niet zo gezellie bent (zijn mening, niet de mijne hoor!:p) en wordt het nu een vicieuze cirkel. Dat hij nog meer weg gaat en jij steeds woester wordt en hij dus maar weer weg gaat.

Nou ja, dit gezegd hebbende ga ik maar eens naar mijn werk :( Na weer een nacht zonder slaap....

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Pureer jij zijn eten nooit? Heb je dat wel geprobeerd of ook niet? Want zou het dan niet daar aan kunnen liggen dat Boaz geen groente wil eten?

Deel Deze Pagina