De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Zou Jip dan geen extra dagje naar het kdv kunnen als je moeder een keer niet kan? Vaak is daar nog wel een plekje vrij. Dat kon iig wel altijd bij Luc destijds...

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Dat zou ik eens moeten informeren. Ik heb geen idee hoe dat werkt!

Wat een zalig weer trouwens! Heb zin om naar buiten te gaan!!!

3. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Het is echt geweldig weer! :D Moest net lopend naar het cb, maar dat was geen straf. Bowie ligt nu weer te slapen en als hij wakker is straks gaan we snel weer naar buiten.

Boaz is nu 72 cm en 8070 gram. Had WEER een andere verpleegkundige. Heb nu 1 keer mijn eigen verpleegkundige gehad en verder elke keer een andere en ook elke keer een andere arts. Best irritant eigenlijk. Deze had bijna pauze en wilde ons ook zo snel mogelijk weg hebben geloof ik. Nu vond ik dat niet echt een probleem, maar kan me voorstellen dat als je er helemaal doorheen zit door een baby die nooit slaapt 's nachts dat niet echt een fijn gevoel is.

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Maar wat vonden ze dit keer van zijn verhouding lengte/gewicht dan? Of had deze zo'n haast dat dat niet eens ter sprake was geweest?

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wij zijn net trouwens heerlijk wezen wandelen en het is echt WARM buiten!! Lijkt wel zomer, je kan gewoon zonder jas weg!!:D
    Beetje jammer dat ik altijd hetzelfde rondje loop en het eigenlijk alweer snel gehad heb als ik alleen buiten loop. (naja..alleen.... en Jip dan natuurlijk:))

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Niet ter sprake geweest, maar aan de grafiekjes te zien was het in orde. Vond het wel best ook...

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Je kan inderdaad zonder jas, lekker hoor! Ja, elke keer hetzelfde rondje zonder aanspraak is niet echt verheffend...:( Heb ik ook last van.

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Volgende keer maar samen een rondje doen? ;)
    He, heb je al wat besloten tav het tweede gesprek waar je voor bent uitgenodigd??

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Goed idee :D

Ik ga sowieso het tweede gesprek gewoon doen, daarna komt er nog een psychologische test en nog een gesprek (geloof ik), dus heb nog genoeg kansen om af te haken of af te vallen. Het volgende gesprek is pas de 17e, dus duurt nog even.

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Schrik me net kapot zeg! Had Boaz op de grond op zijn kleed gelegd, op zijn rug, ik loop even naar de keuken en ik kom terug zit ie ineens gewoon op zn kontje! Ik twijfelde eerst nog of ik hem niet neergezet had, maar dat doe ik eigenlijk nooit als ik er niet bij ben. Dus ik leg hem weer neer gaat ie gewoon weer zelf zitten. Belachelijk. Maar volgens mij is hij het nu weer vergeten...hij is in ieder geval behoorlijk frusti.

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Goed zo!!!!!:D Dat is nog wel ver ja, trouwens, dat volgende gesprek!

12. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Waah!!! Wat goed!!!! Go Boaz!!!!!!
    Jip is uberhaupt een slechte zitter, daar heeft meneer het geduld niet voor...als ik hem zittend neerzet, draait hgij zich direct om op zijn buik om er vervolgens weer vandoor te gaan haha!

13. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Goeiemorgen!
    Zo, heb me net al rotgehaast.....heb Jip snel aangekleed en eten gegeven, dan kon Dirk hem nog wegbrengen naar het kdv met de auto en hoef ik zo niet te lopen!! Dus nu lekker op mijn gemakkie opstarten! :)
    Straks komt mijn vriendinnetje, daar waar ik ook getuige van ben. Zij heeft ook oppas geregeld voor haar dochtertje zodat we een gezellig dagje met zijn tweeen hebben, zonder de kids! We gaan in ieder geval ergens heerlijk lunchen en misschien nog even shoppen ofzo! Helemaal zin in!
    En jullie plannen??

14. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ben echt jaloers op jouw dagje! Heb je het naar je zin gehad? Ik ben de hele dag onderweg geweest. Luc weggebracht naar school, daarna ziekenhuis, daarna naar een vriendin in Nijmegen, snel naar huis enzo uitlaten, Luc weer ophalen, boodschappen doen... Was vanaf vanmorgen 8 uur onderweg en was pas om 17 uur weer thuis.
    Boaz was de hele dag erg chill, maar hij heeft net een uur lang alles bij elkaar gegild. Geen idee waarom, leek wel alsof hij ergens pijn had. Nu slaapt hij. Ben erg benieuwd hoe het straks met hem gaat als hij weer wakker is.

15. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hij heeft het vandaag niet meer gedaan, vond het echt heel raar om te zien. Het is ook best een moeilijke handeling. Hoe gaat Jip van zit naar buik? Boaz werpt zich gewoon naar voren. Wel met steeds meer beleid gelukkig.

16. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Meiden, ik ben er weer!
    Niet zo lang want ik lig al in mijn bedje!

Als eerste Lillibit,
    Lief, wat vreselijk van je vader dat hij er zo ellendig aan toe is. En ook voor jullie natuurlijk, kan me voorstellen dat je moeder er doorheen zit! Ze is zo druk, wanneer heeft ze even tijd voor zichezlf?!
    Betreft jullie dilemma, is een goeie wat Roos zegt! Moet kunnen als je de situatie uitlegt, toch?

@Roos
    Waaaaat?! Bowie zelf zitten? Dat is echt heel goed! Knapperd! Maar dat moet ook betekenen dat hij nu doorheeft hoe hij weer subtiel terig kan in lig! Flink hoor!
    Die boef, gewoon zo even als mama niet kijkt! :D

@Lillibit
    Lekker geshopt vandaag? En laarzen gevonden?! Ik ben ook op zoek maar het lijkt een onmogelijke missie.... ;)
    Echt leuk dat je bij je lieve vriendin getuige bent!

17. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @hier
    Nou ben weer thuis! Lenny was heeeerlijk! 'T was mijn derde keer en ik blijf hem geweldig vinden! Next time ben ik er weer bij!!
    En als de meiden ouder zijn, moeten ze mee! Hoort bij de opvoeding! ;)
    Het hotel was ook prima, alleen zaten er uitgerekend deze week ook allemaal jong jongentjes van in de 20 uit bijna heel Europa die met een straatvoetbal toernooi meededen.. ;) Wel goed voor mijn ego, ik werd 19 geschat! :cool: :D
    Dag daarna nog even Antwerpen in geweest om te shoppen en toen weer richting huis. En het allerleukst was om weer thuis te komen bij een dolblije (bijna) man en 2 prachtige meisjes! Ze hadden me heel erg gemsit en ik hun nog meer! :)

Met Lynn gaat het goed! Ze drinkt de Nutramigen goed en haar eczeem neemt af. Maar ik blijf eerst gematig positief want ze reageerde in eerste instantie ook goed op de pepti.
    Verder merk ik echt in haar ontwikkeling dat ze groeit! Ze is zo slim en krijgt alles mee! Heerlijk om te zien!

Verder. Nog 3 nachtjes en dan is het zover! Ik wordt mevrouw P. !!!! Begint nu wel spannend te worden, maar voornamelijk gespannen of de meisjes het allemaal leuk vinden en dan vooral Lynn.... Probeer het los te laten maar is erg moeilijk. Vooral ook omdat we ergens anders overnachten!

Maar goed, nog wat kleine dingetjes regelen en dan is het zover. De familie uit Serviƫ is over en dat is heerlijk! Morgen gaan we wat leuks doen met alle kids! Gezellig!

Nou meisjes, ik probeer nog even te reageren voor het huwelijk maar ik zal niet heel erg actief zijn aangezien ik voor mijn gevoel nog 1000 dingen moet doen...;)

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oja, Roos,
    De standen van Bowie zien er goed uit! Lekker ventje!
    Blijf het wel een heel onpersoonlijk cb vinden bij jullie! Ze kunnen toch gewoon ff de tijd voor je nemen?! :x Zal het de volg keer gewoon op tafel gooien hoor! (Of moet ik mee, doe het graag hoor! ;):D )

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ga ajb mee!!!

Nu ga ik snel slapen...

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Poeh, dat klinkt als een hele drukke gehaaste dag!!!
    Mijn dagje was supergezellig! We hadden helaas een verkeerde keuze gemaakt door een keer naar Tiel te gaan, kijken of je daar kon winkelen....conclusie: NEE! Vreselijke stad!!!! Maar desalniettemin was het supergezellig!

Hoe is het slapen met Boaz gegaan? Kan je nog ergens aan merken dat hij pijn heeft of weet je al wat het was?

Deel Deze Pagina