De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hoe gaat het met je zieke echtgenoot?

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Stomme programma Het Spijt Me is erop.. En gaat over een vader die zijn dochter al 3 jr niet heeft gezien. Bah, komt veelste dichtbij! :(

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Het gaat wel weer wat beter, geloof ik! Hij is redelijk opgeknapt!
    En inderdaad, mannen met een verkoudheid denken echt dat ze zowat afgevoerd moeten worden, zo zielig zijn ze.... ;)

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    :( Gewoon snel uitzetten als je er geen zin in hebt....

5. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hahaha, ja inderdaad. Fijn dat je man zich weer wat beter voelt.

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hahaha, ja gelukkig zit er een afstandsbediening bij! Maar het kwaad is al geschied en ik worstel dan weer met de feiten dat die van mij er n iet was bij Lynns geboorte en ook niet op mijn huwelijk. Gelukkig was Erwin er met een brede schouder! ;)

Ach eignelijk vind ik het heel gezellig dat hij thuis is. Maakt de avondspits met de meiden iets makkelijker en hij kon mooi Lynn haar bedje nog even naar beneden schroeven (aangezien mevrouw vanmiddag ook al bij schoonmama in bed zat)! :D

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nee...dom....ben gewoon weer helemaal vergeten om foto's te maken...:)

En ja, het is de skoda geworden!! Hoop dat ik hem vanavond op kan halen! :)

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    En? Hoe was je thuiskomst?? Lag hij dood te gaan? ;)
    Haha, inderdaad...niets is zo erg als een zieke man! Al moet ik zeggen dat die van mij echt nooit ziek is....

9. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jipje precies hetzelfde hoor...die was ook niet in zijn hum...heeft twee uur liggen pitten nadat jullie weg zijn gegaan en vannacht was het een drama.....echt elk half uur janken!! :(

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh meis! Meen je! Komt het door al dat snot?!
    Arme jij! :(

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik denk het wel, al kan het ook aan de tanden liggen of aan de 8 maanden sprong....:(

12. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Bah...hebben jullie naar buiten gekeken?? het regent!!!! En ik moet er zo nog doorheen ook....zonder auto!!! :(
    Moet naar het postkantoor, de auto vast over laten schrijven.....

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    #2573 Lisszy, 25 nov 2011
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
    yep... regen... troosteloos triest weer!
    Maar wel leuk! Eindelijk weer een fijne auto voor jezelf! :D
    Wanneer kom je? ;)

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou....ik zag net de hoogte van mijn uitkering.....dan hou ik niet eens genoeg geld over voor benzine om tot Veenendaal te komen! :$:(

15. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - hoe was de afgelopen nacht? Iets beter? Ik heb intussen de schoentjes binnen gekregen hoor, ze zitten goed. Vallen niet uit gelukkig. Ook de bestelling van kixx is er, errug leuk allemaal! Gaat Jip niet zitten in zijn bed 's nachts? Ik word er echt niet goed van. Bowie gaat constant zitten en gaat dan huilen omdat hij moe is. Heel irritant.

Heb gister en vandaag gewerkt en ben echt kapot. Maar goed, morgen lekker zondag en we hoeven helemaal niks te doen. Heerlijk. Bowie is vandaag voor het eerst echt goed gaan staan zelf. Heb ik dus gemist omdat ik met rookworsten in de weer was e.d. Gelukkig deed hij het vanavond nog een paar keer. Vind het wel prettig dat hij ook weer redelijk beheerst kan gaan zitten zelf.

In wat voor maar slaapzak slapen jullie kindjes nu? Bowie nog in 68/80 maar dat wordt een beetje krap.

16. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Nog steeds rustig hier! ;)

Hier alles rustig! Gister gewerkt en van die 2 dagen werken meot ik het weekend altijd goed bijkomen. Gelukkig zijn de nachten hier de laatste tijd redelijk rustig. In tegenstelling tot bij jou, Lillibit... Vannacht weer drama las ik op FB?
    Vandaag moest ik naar mijn opa en oma in Assen want opa was jarig. Was erg leuk, Zöë heeft zich enorm vermaakt en ook Lynn was goed gemutst!
    Vnvnd schoentje gezet, zo leuk! Zoë begint zwarte Piet en Sint steeds leuker te vinden, ze zong zelfs even het liedje mee! :)
    En ook Lynn mocht d'r schoentje zetten en morgen hebben ze allebei een mooi cadeautje! ;)
    Morgen naar verjaardag van zoontje van Erwins beste vriend, is 3 geworden. Maar Erwin zelf moet morgen werken...:( Zijn collega gaat vader worden dit weekend en Erwin moet voor hem werken.

17. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    OH wat frustrerend lijkt me dat, dat Bowie aldoor gaat zitten! Lynn doet het alleen 's morgens tot nu toe! Die arme lieve Bowie, hij weet niet wat 'm overkomt met al z'n nieuwe vaardigheden! ;)
    En echt staan nu! Heb je er al een filmpje van gemaakt? We zijn errug benieuwd! :D Ik hou van filmpjes van Bowie!
    Wel balen dat je de eerste keer gemist heb... Lynn en ook Zoë deden hun nieuwe dingetjes ook altijd als ik aan het werk was...;)

Ik heb de A@pie laarsjes ook, vorige week al en had ze in het lichtroze besteld maar ik vond ze zo lelijk! Ik hou gewoon niet van lichte laarzen, dus ik heb ze snel omgeruild voor de knalroze (die ze ook al had, maar dan een maandje kleiner) en ze staan zo leuk! :D
    Ik heb 3 vestjes besteld bij Kixx maar nog niet binnen.. Maandag denk ik! Heb je veel besteld voor de jongens?

Lynn slaapt ook nog in de 68/80 slaapzak en wil nog prima. Ik heb een keer gehoord dat het ook helemaal niet erg is als het kindje niet helemaal kan strekken omdat ze toch nooit gestrekt slapen.

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Lynn kan nu bijna zelf zitten, als ze maar wat houvast heeft zoals in de box en in bedje.
    En ze begint nu wat te tijgeren, gaat niet snel maar ze komt vooruit! :D En optrekken tot haar knietjes gaat af en toe goed! Kleine meisjes worden groot....:)

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh meiden, dat filmpje van Lynn die fan is van Gers Pardoel heb ik op hyves geplaatst! Lukte niet op FB maar hyves wel! :)

20. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Zo zie je maar weer, niets mis met hyves; eerlijk waar, áls ik over zou stappen zou ik het alleen maar doen omdat alle anderen overgestapt zijn en ik dus meer meekrijg op fb, maar als ik de sites met elkaar vergelijk vind ik hyves veel fijner werken..

@Roos: Wanneer heb je die psychologische test? Ga je dan juist wel of juist niet vertellen over de bestralingen en alles? Ik vraag me bij dat soort tests altijd af of het juist handig is om maar alles te vertellen of juist heel erg diplomatiek te werk moet gaan. Weet nooit wat ze nou eigenlijk van je willen ;) Hopelijk gaat het alleen maar over hoe je in het contact met gezinnen en baby's bent; je mag mij altijd aanvoeren als ref :D

Deel Deze Pagina