Whahaha, dat meen je niet!!! Waar was Jan je baas??? Ik heb niet zulke ervaringen met bazen, mijn meeste bazen waren nou niet echt aantrekkelijk....
Hahaha, de mijne ook niet! Nou ja, niet allemaal. Jan is net als mn vader een uitzondering op de 'relatie met bazen regel'.
Als eerste: GEFELICITEERD!!!! Ik had het ook nog niet helemaal zo begrepen dat je de baan daadwerkelijk had! EN wat ben ik trots op je dat het gewoon gaat doen, ondanks de bezwaren van Jan! YOU GO GIRL!!! Wat een heerlijkheid tot 12 uur slapen! Ik geloof niet dat mij dat ooit nog gaat lukken, maar bij jou verbaast het me niks met Bowies slaapgedrag van de afgelopen 10 maanden! Lief van Jan dat hij je even lekker heeft gelaten. Whahaha, dusssssss..... Roos en haar bazen! Maar die droom klinkt erg spannend, met kaarzen in de weer in het magazijn met je baas! Ik heb soms ook van die rare dromen, echt heel genant zoals ongelooflijke seks hebben met een collega, terwijl ik helemaal niks voel voor die jongen. Maar ja, hou zulke dromen maar eens tegen! Voelde me gewoon schuldig toen ik wakker werd... Arme Enzo... Nog maar 2 jaar! Hebben ze 'm al gecheckt op bijvb een tumor in zijn maag o.i.d.? Bah, wat naar! Morgen lekker dagje, ik vind het heerlijk om naar de kapper te gaan! Maar ben al veelste lang niet geweest. Moeten nodig puntjes af! Heb jij gel/acryl nagels?
Zoë had vanmorgen nog koorts maar dat was in de loop van de dag bijna helemaal weg. Volgens mij is het een virus, veel kindjes hebben dit... Hahaha, ja Lynn is een kleine fotomodel in wording! (zegt trotse mama ). Vanavond in de winkel stond ik met Lynn in de rij bij de KV en toen zei de vrouw voor mij dat ze Lynn zo'n mooi fijn meisje vond! *trots* Zo, genoeg gepocht over mijn meisje!
Ik ook!!!!!! Lillibit en ik, wij hadden al even besproken dat we even een datum gaan afspreken met z'n vieren, zodat ie staat! Anders blijft het er weer bij en ik wil jullie zoooooooo graag wil zien!
Ja, ik laat Lynnie ook gewoon lekker scharrelen hier. Als begint ze wel steeds meer boefjes te worden, zoals geluidsboxen omtrekken, glazen stolpen pakken, dienbladen van tafel trekken... Maar als ze samen met Zoë is, vertrouw ik het wel. Maar de box blijft nog wel even hoor, Lynn zit er zeker wel een uur per dag in!
Vanmiddag met Lynn bij bioresonantie geweest. Was fijn, ze heeft haar opnieuw getest en behandeld. Ze heeft er nog steeds goede vertrouwen in dat ze de allergie gaat behandelen. Ik moet alleen even een paar keer vaker achter elkaar komen. Dus even elke week en daarna 1x per 2 week. 4 jan gaan we verder. Zoë at bij mijn schoonouders, dus was alleen met Lynn. Heerlijk is dat even! Lynn geniet er ook duidelijk van dat al het speelgoed even van haar alleen is! Geen gillende zus die van alles uit haar handjes trekt. Zo en nu duik ik zo mijn bedje in, want morgen weer werken... @Lillibit Leuke banner! Vooral Zoë zal er blij mee zijn. Want als ze met me meekeek als ik op zp zit, zei ze altijd dat de krokodil boos is! (van je oude banner )
De laatste keer dat ik bij de kapper was was ik nog zwanger geloof ik....echt lang geleden dus en hoog nodig! Maar heb er echt een hekel aan. Mijn nagels zijn op het moment van acryl. Heb ook wel eens gel. Ze hebben Ens echt overal op getest, maar ze kunnen niks vinden. Vind het heel raar. Nu was hij net wel weer erg blij en vrolijk buiten, maar het kan zo weer omslaan. Die dromen kunnen echt bizar zijn he!? Haha, en je dan ook nog schuldig voelen ook. Dat heb ik ook hoor. Hoe dat nou zit met mij en die bazen, ik weet het niet hoor, het is niet bewust ofzo. Maar kwam elke keer zo uit. Was niet elke keer een even groot succes overigens.
Wat fijn dat die vrouw ervan overtuigd is dat het te behandelen is!! Moet je er alleen niet vreselijk veel voor betalen of wordt het vergoed vanuit het ziekenfonds? Whaha, die banner....vervelening he?
Wauw!!!! Wat onzettend cute, zo met zijn drietjes op de fiets!!! Denk dat Dirk dat ook wel wat vindt, die zou Jip het liefst meenemen op zijn mountainbike of racefiets!
De laatste keer kapper bij mij.....uuhhmmmmm....das denk ik wel meer dan twee jaar geleden! En dat terwijl ik het eigenlijk heerlijk vind! Maar nadeel is dat ik altijd voor het extreme ga..dus alles eraf ofzo, omdat ik het dan zonde vind om zoveel geld te betalen voor alleen de puntjes.... en dan naderhand heb ik weer spijt! Het is wel hoognodig.... Ik zit nu elke keer te twijfelen, of een heel stuk eraf...of niet! En over rare dromen gesproken....had ik vannacht maar seks in mijn droom....ik heb gedroomd dat ik achterna gezeten werd door....een ORKA!!!!
Whahaha, een orka??!?! Gek kind! Dat van de kapper herken ik! Dan zit ik daar en denk ik, zal ik een bob doen, stond toen zo leuk (voordat ik kinderen had en nog een slank koppie had... )! Maar ik heb besloten dat ik het nu lang houd maar moeten nodig punten af....