Ow ja, vreselijk is dat. Ik ga ook heel vaak aan hem 'voelen' of hij nog leeft. Niet dat dat zo veel zin heeft...maar goed.
Ik ben ontzettend blij dat ik niet vaak verkouden ben. Heel blij zelfs. Dokters kletsen sowieso best vaak uit hun nek. Dokter Lokhorst niet trouwens, die ken ik wel. Ja, ik weet ook ECHT niet wat ik moet doen met die kraamzorg. Neig er steeds meer naar om het niet te doen.
Ik ook hoor....kijken of zijn lichaampje nog wel beweegt op zijn ademhaling... Net als vanmorgen....Jip is normaal om 8:00 stipt wakker, maar om half 9 sliep hij nog. Ik heb hem wakker gemaakt, want dat vertrouw ik niet hihi!
Lynn slaapt ook op haar buikje! Doodeng maar ze wil het eenmaal zo. Als ze 's nachts begint te jammeren. kom ik bij haar en dan ligt ze ook met haar neus in het matras. Als ze 's ochtend lang slaapt of een lange middagslaap, dan word ik ook erg onrustig. Vergeet nooit meer die keer op Zoë haar verjaardag, ik op haar kamertje kwam nadat ze al 3 uur lag te slapen en dat ze roerloos met op ogen in haar bedje lag en niet op mij reageerde. Mijn wereld en hart stonden echten stil... Zoë heeft nooit op haar buik geslapen, daar was ik altijd heel erg blij mee. Krijg ik daarna gewoon een echte buikslapertje!
@Lillibit Ik wil ook een dierentuin bijna in mijn tuin!! Ideaal! Ik ben benieuwd wat ze van plan zijn met je papa.... @Roos Inderdaad wat raar dat ze haar zoontje niet vast wil hebben. Juist dat jochie zal het zo nodig hebben want zijn start hier in de grote wereld is niet bepaald makkelijk! En net papa en mama worden staat synoniem aan NIET slapen! Wanneer moet je laten weten of je door gaat met de kraamzorg? Wat gaat Jan doen als je het wel besluit te doen? Ik neem aan als je het niet doet, je het niet doet omdat jij niet wil, niet om Jan? Arme Enzo, nog steeds ziekjes... Naar!
Oh nog een leuk iets: Lynn loopt!!!! Whahaha, zo grappig om te zien. Al een tijdje aan de handjes maar nu heeft ze ontdekt dat en ook achter een speelgoedding kan lopen. En trots dat ze is! Zo lief! *trots*
Wauw!!!! Wat goed zeg!!!! Loopt ze dan echt achter een speelgoedding op wieltjes zonder dat ze naar voren valt! Echt knap! Jip kan zichzelf goed verplaatsen, bijvoorbeeld langs de bank, maar zodra wij hem aan de handjes nemen laat hij zich op de grond zakken, dat wil hij ab-so-luut niet!!
Het is zo'n muziekding op pootjes zonder wieltjes waar een baby onder kan liggen. Maar doordat er geen wieltjes onder zitten, gaat het niet zo hard en houdt ze het makkelijk bij (daar gaat onze houten vloer )! Ik heb ook zo'n baby-walker maar dat gaat nog wat te snel. Oh en ze heeft ontdekt dat ze op Zoë haar speelgoedauto kan zitten, Zoë duwt haar dan en dan giert ze het uit!
Nou, ik hoop niet dat Jip alsonog ziek gaat worden...hij eet al twee dagen wat moeizaam, eet op zich alles wel op, maar duurt uren en gaat moeizaam dus. Nu heeft hij tussen de middag zijn brood maar half op, dus dacht net, de fles zal er wel in glijden,....maar nee, hij weigert de fles compleet! Ook wil hij geen ander drinken dus nu ben ik bang dat hij straks te weinig vocht binnen krijgt. Ben dit ook niet gewend van hem, Jip eet altijd!
Oh arme Jip! Nee!! Voelt hij ook warmpjes dan en niet zo fit als anders? Lynn weigerde sinds de vakantie opeens de laatste fles! Nu laat ik de bambix weg en drinkt ze weer braaf haar melkje op.
Nou, dat is dus vreemd, hij voelt niet warm aan en is in principe gewoon fit. Gister liet hij ook al de laatste fles staan, dus had verwacht dat hij vandaag wel wat hongeriger zou zijn. Ook hebben de de middagfles al verlaagd, dus ook daar kreeg hij al wat minder. Misschien toch keelpijn ofzo? dat slikken niet fijn is? Hij is nl nog steeds zo aan het hoesten, dus wie weet voelt eten niet fijn aan in zijn keel....
Hmmm... Dat is zeker vreemd! Drinkt hij niks anders zoals een sapje? Misschien moet je even de hoest-siroop van VSM halen! Werkt hier altijd er goed!
Nee, sapje weigert hij nu dus ook....vindt hij sowie so niet heel geweldig, drinkt meestal een halve beker per dag, maar ook dat krijg ik er nu niet in! Van vsm bedoel je Tussikind? Want die heeft hij al! Daarnaast geef ik hem ook nog eens Phytobronchin, een of andere siroop...die had ik gehaald voor Dirk maar mag ook aan babies gegeven worden, echt zo'n zware tijmsiroop is dat.
Ja, ik wacht nog even af wat hij straks met zijn eten doet, en hoe het morgen op het kdv gaat, anders maar weer een afspraak maken!
Lillibit - hoe gaat het met Jipje? Is hij al weer aan het eten? Lisszy - hoe stoer dat mooie Lynn kan lopen achter een karretje! Bowie duwt ook zijn kinderstoel vooruit en soms een gewone stoel. Hij heeft bij mijn ouders ook zo'n loopkarretje, maar die gaat te hard. Vroeger had ik een hele mooie voor Luc, maar die ben ik kwijt.... Ik verveel me.