De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Jessmin: Gatverdegatver!!!!! Dat kattenvoer!!!!!! Wat smerig zeg!! Hoe keek Noaz erbij, vond hij het wel lekker? Ik denk niet dat hij er wat van krijgt hoor, het idee is gewoon smerig! Gelukkig staat ons kattenvoer boven, daar kan Jip er niet bij!
    Wat goed dat Noaz zijn slaapjes nu zo goed doet...naja, slaapjes....slaap! Jip moet ook eigenlijk naar 1 slaapje maar denk dat ik er nog niet aan toe ben! :)

@:Lisszy: tjee meis, wat heb jij weer een kutnacht gehad, wat naar!! En dat je dan ook nog eens ruzie krijgt thuis, bah! Ja, dan kan ik me voorstellen dat het fijn is om naar je werk te gaan!

@Roos:wat grappig, iemand uit Vlissingen tegenkomen in Utrecht!!!

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Boaz slaapt nog steeds wel 2 keer. Wel fijn. Een keer om 12 uur en een keer om 17 uur. Anders redt hij het echt niet tot 20 uur. Zijn 2e slaapje is meestal maar een half uurtje.

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Pfff, type een heel verhaal, valt mijn pc uit....kan ik weer overnieuw!! :x
    Hier komt ie nog een keer...

Ik zit een beetje in een dilemma met Jip, wel of geen dokter bellen....

Jip is eigenlijk gewoon vrolijk, gister ging het goed, goed gegeten en gedronken, wel weigert hij de middagfles maar dat kan, dan is hij vast aan een fles minder toe.
    Was heelgezellig bij die vriendin, schattige tweeling, erg klein nog, maatje 68!! En dat terwijl ze een dag ouder zijn dan Jip! Jip leek wel een reus daar!

Thuis lekker geslapen, eten gaat goed, heel potje op, maar bij de laatste hap maakt hij een raar geluid en gaat me vervolgens toch kotsen! Het golfde er als een tsunami uit! Over de tafel, over ons, over zichzelf:$ Dus ik til hem druipend van de kots op, zit ie ook nog eens onder de kak tot aan zijn nek! :$:( Dat klinkt toch echt als buikgriep! maar het rare vind ik dat hij gewoon vrolijk is want ik zou me goed ellendig voelen!
    Daarna lekker zitten spelen en s avonds gewoon de fles weer op.
    Vannmorgen ook keurig de fles op, maar nu weigert hij zijn fruit en koekje, slokje drinken wil hij ook niet.

Kan wel naar de dokter rennen, maar omdat Jip gewoon vrolijk is en wel wat eet, verwacht ik niet dat die wat doet...wat denken jullie?

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - anders bel je de huisarts gewoon even? Dan weten ze er sowieso al van en als het dan weer gebeurt of Jip wordt wel zichtbaar ziek heb je al een geschiedenisje...en doen ze op dat moment misschien sneller iets.

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Jessmin
    Ah Bah!!! Nee, meen je! Vieze Noah! :D
    Ik geloof niet dat hij er heel erg ziek van gaat worden, maar je zal de HA even kunnen bellen natuurlijk!
    Hij is niet misselijk geworden nadien?
    Ik vind het wel een beetje grappig hoor! Jij die niet aan de potjes wou in eerste instantie omdat er vanalles in zit waar Nowie allergisch voor zou kunnen zijn, en meneer eet doodleuk kattenvoer! :D Eigenwijze donder! Hahaha!

Die Noah, valt gewoon lekkerin slaap! Bizar!
    Lynn slaapt echt alleen maar in haar bedje of in de beco/draagdoek, dat heb ik zelf natuurlijk ook in de hand gewerkt... :)
    Slaapt Noah 's nachts ook goed?

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland

Tis dus bij ons klote om een normale afspraak te krijgen bij de huisarts....dat kost zoveel moeite, dat je zoiets hebt van het moet wel ernstig zijn voor ik al die moeite neem...

7. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik zal eerst maar eens bellen met de ha inderdaad!
    Wel raar hoor, vooral dat kotsen!
    Lynn heeft tegenwoordig ook elke dag 1 of 2 luiers tot in haar nek! Vreselijk, alles zit er dan onder. Ik verwijd het aan tanden die doorkomen. Van die ellendige spuitluiers en die ook nog erg pijn doen aan haar billetjes....
    Hoe was jouw nacht met Jip?

Wat een kleintjes die tweeling! :) Schattig!

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Bedoelde ook dat je gewoon moest bellen om het te melden. Niet langsgaan nog.

9. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, julie hebben me over de streep getrokken en heb net toch de dokter maar gebeld. Heb het probleem voorgelegd aan de assistente en die laat de dokter mij zo terug bellen...

Ik vind dat zo lasatig omdat ik zelf he-le-maal geen type ben die snel naar de dokter gaat en straks niet bij de dokter bekend wil staan als daar heb je haar met haar kind weer. Ik ben best wel nuchter opgevoed wat dat betreft, hoefde nooit naar de dokter, hoefde geen vitaminepilletjes te slikken want als je gezon eet is al die troep niet nodig, dat was het motto van mijn ouders. Had dan ook nooit wat. Dan voelt het heel vervelend aan om met je kind wel om de haverklap aan de lijn te hangen....

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dat heet mama-zijn, schat!
    En beter te vaak dan te weinig! ;)

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ja, je hebt ook gelijk! :)

12. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    :) Ze had inderdaad gelijk.

13. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, dfe dokter aan de lijn gehad en die bevestigde eigenlijk mijn eigen gevoelens...
    Zolang je kindje nog zit te spelen en niet versuft ofzo is, is er eigenlijk niks aan de hand..
    Ook zei hij dat al die uitdroogverhalen vaak erg overdreven worden...een kindje droogt niet zo heel snel uit...dan moet hij echt niks drinken en continu overgeven en waterige diarree hebben, en dat heeft Jip allemaal niet zo extreem....
    Moet het gewoon lekker aankijken en eten in kleine porties over de dag verdelen!

14. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Is toch fijn? Ik word altijd heel graag bevestigd in mijn gevoelens. Hoop dat het goed blijft gaan met Jipje.

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Goed dat je gebeld hebt, want nu ben je wel rustig. ;)
    Kleinere porties eten, klinkt als een hele goede tip!
    Betreft het uitdrogen, wij hebben Zoë hier een week op de bank gehad, volkomen lusteloos en alleen maar overgeven en diarree. Ze dronk aldoor kleine beetjes en ze is niet uitgedroogd. (wel 2x naar HA geweest en tig keer gebeld) Dus ze kunnen wel wat hebben.

Word maar snel weer beter, Jipster!! :)

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Haha ik ook hoor, was hier dus ook heel blij mee! ;)

17. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Zo, hebben jullie je kindjes al een keer extreem driftig meegemaakt omdat ze iets niet mochten?

Wow, ik net Jip hier....hij kan soms best driftig worden, maar net was wel heel erg...
    Ik had een sesamstraat cd opstaan, maar Jip vindt het dan blijkbaar altijd nodig om op de knopjes van de stereo te gaan drukken. Dus ik zeg nee, gaat hij nog harder en sneller erop slaan. Dus ik til hem op en haal hem daar weg, wordt hij zo boos dat hij op zijn eigen vingers gaat bijten uit kwaadheid en vervolgens zichzelf aan de binnenkant van zijn mond gaat krabben! Gevolg: bloed in de mond!
    Raar agressief kind.....

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh meen je? Jemig, heerlijk temperamentvol! Beetje te als hij zichzelf tot bloedens toe krabt! ;)
    Lynn laat zich wel horen als ze bijvb iets niet mag van Zoë (speeltje oid). Ze begint dan heel hard te gillen.
    Als ze van mij iets niet mag, zoals het tv kastje helemaal leegtrekken, dan begint ze te lachen... ;)
    Ik roep dan: Nee nee Lynn! Dat mag niet, bandiet!!! Met mijn vinger omhoog, maar dat vindt ze blijkbaar nogal grappig...
    Maar als ik haar ergens anders neerzet, is het ook goed.

19. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    O joh, 'nee' komt hier nog helemaal niet aan. Als ik dat tegen hem zeg dan kijkt hij heel geschrokken en vervolgt alsnog zijn weg naar het niet aan te raken item. Dus ik zeg maar even geen nee meer en haal alle untouchables even uit de weg. Euhm.. zoals het kattenvoer :D:)

@Lillibit: ja, hij vond het lekker, vrees ik. En hij heeft er ook lekker mee zitten kleien. Ben vnl bang voor ziektes van de kat of wormen ofzo (zal wel meer kans op zijn bij dierenblikvoer), verder is het gewoon een goor idee. (En het riekt ook niet fijn, een baby met kattenvoerlucht). Hij is er iig niet misselijk van geworden.
    Wat jij beschrijft met Jip had No dus ook, eenmalig flink the exorcist zeg maar. Maar hij was superblij, wel nog tot vijf dagen erna diarree, maar nog steeds vrolijkdepolijk.

Au revoir, ik ga naar m'n nest. :D

Oja, p.s. Lisszy: heeeerlijk, dat hotel-idee! Als ik geld had en 'the nerve' had ik het METEEN gedaan. Ik wil dat ook, ik ga er bijna van kwijlen als ik eraan denk.

20. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh dames, ik heb weer mogen slapen vannacht van Lynn!!!!!
    JOEHOEEEOEOEOEOE!!! :D :D :D :D

(Sorry, wou ik even met jullie delen :))

Deel Deze Pagina