Onee.....heb je eindelijk een heerlijke nacht gehad, reageert er niemand van ons!!!!! SORRY!!!!! Ik hoop dat je afgelopen nacht net zo nacht hebt gehad, of was het een eenmalig geintje van Lynn?
Nou, ging het eindelijk wat beter met Jipperdepip, was ik doodziek gister!! Echt, ik was opeens zo ziek als een hond, niet normaal! Begon in de nacht al, echt kots en kotsmisselijk, en smorgens deed echt mijn hele lichaam pijn, koud, zweten, misselijk, buikpijn, hoofdpijn, de hele rataplan! Tjee, wat een ellende als je dan met een kind zit zeg, en echt zoo ziek bent! Er was niemand die even bij kon springen hier, dus voelde me daardoor nog ellendiger! Maar goed, vanmorgen werd ik eigenlijk best wel weer redelijk wakker! Ben ik blij om, want kan echt niet nog een dg op mijn bed liggen, dat trek ik niet! Dus maar eens kijken hoe ik me door de dag heen ga voelen! Jullie nog leuke weekend plannen?
Meiden...wat is het stil hier!!!!! Hoe was jullie weekend??? Kort he? Ik voel me wel weer ok, alleen zit het nu in mijn keel en begin ik keelpijn te krijgen! Met Jipje gaat het ook steeds ietsje beter, maar hij zit wel in een nieuwe fase, of het hoort nog bij het ziek zijn, ik weet het niet...weet alleen wel dat ik hem superirritant vind zo!!! :x Hij kan zichzelf niet zo goed vermaken als anders en hangt na een paar minuten in mijn broekspijp. Als ik hem dan niet optil is het krijsen. Ook als hij zijn zin niet krijgt of als iets niet lukt...heel driftig is hij dan en meteen janken..... En het was altijd zo vrolijk jongetje.......
Lillibit - jij dus ook al ziek....ik ook. Bagger. Begon donderdagavond na de sushi met Jessmin. Maar heb vrijdag en zaterdag nog wel gewoon gewerkt. Zondag hele dag in bed gelegen en gister naar de verjaardag van mn moeder geweest. Nu voel ik me nog steeds verrot. Bowie is natuurlijk intens irritant. Lekker gillen en huilen. Ben net voor het eerst boos op hem geworden. Heb hem maar snel in zn bed gezet.
@Roos: Onee, wat schijt zeg! Is het meer een griep-idee of echt last van je maag/buikgriep? In laatste geval mag je je afvragen of er misschien een rotte sushi tussenzat (Lijkt me niet, had nu dan toch wel over moeten zijn of ik op z'n minst er ook last van moeten hebben) Maar bah zeg.. beterschap... wel zondag beter zijn hoor!
Hi meiden, even een teken van leven hier! Druk druk! @Roos Ziek geweest? Wat rot! Door die sushi of griep? @Lillibit Arme Jip! En arme jij! Lynn kan er ook wat van hoor maar ik heb het voordeel van zoë, die vermaakt haar wel! @jessmin Hoe gaat het met Noah? Wat gaan jullie zondag doen? Komen jullie naar Roden voor mijn verjaardag? Gezellig!! Ik ga even verder met koken! Reageer later nog wel ff!
Jaaaa!!!! Kom je ook? Maar geen gekkigheid hoor! Gewoon overdag wat vrienden en familie! Maar ik weet al wat ik van Erwin ga krijgen...... 4 dagen Barcelona in maart!!!!!! Ik heb er zo'n zin in! Ookal ga ik de meisjes boel missen, 4 daagjes relaxen met anlief ben ik ook wel aan toe!!
Owwww....nu ben ik heeeel jaloers op jou!!! Wat heerlijk, Barcelona!!!!! Topcadeau!!! Helaas...zondag al twee verjaardagen! Elize is jarig en mijn neefje ook!! Drukke dag dus! Zo met Jip naar de dokter,.....ze gaan zijn trommelvlies controleren, kijken of die goed genezen is! Ben benieuwd!
Goed cadeau hé?! Ik heb toch de allerliefste man.... Oh, zijn ELize en Seppe gelijk met mij jarig? Wat leuk!!! Maarre, Jessmin en Roos komen wel een taartje eten? (homemade by Zoë en papa)
@Lisszy: Hihi, helaas, Groningen is echt een beetje te ver voor een 'change of plans' Maar wel alvast van harte! En idd superleuk cadeau zeg! Wauw!
Goodmorning Girls! Zo, het weekend zit er weer op! Hier ook natuurlijk nog gefeliciteerd Lisszy, maar dat hebben we al uitgebreid gedaan! Jij hebt echt een heerlijke dag gehad heb ik gehoord, en dan ook nog zo prachtig cadeau!!! Hier ook twee verjaardagen achter de kiezen, gisterochtend eerst die van Elize, die werd 1! Jip vond het maar wat gezellig, al die kindjes daar, en heeft daar heerlijk tot twaalf uur zitten spelen! Toen zijn we in de auto richting Utrecht gesprongen naar ons neefje, die is vandaag 1 geworden maar vierde het gister! Jip heeft een klein slaapje gedaan, en moest daar even huilen omdat het zo kort slaapje was, maar al gauw zat hij ook daar weer heerlijk te spelen tot we weg gingen eind van de dag!! Dat heeft mijn knappe kerel goed gedaan!!! Was wel raar, want had gister weer een soort van buikgriepachtige verschijnselen....de hele dag echt hele rare buikpijn en steken, heel vervelend! Tis nog niet helemaal weg.... Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad verder?
Hi girls! Mijn weekend was ook goed! Gister jarig en was een leuke dag! Iedereen was om 18u weer weg dus lekker de avond voor onszelf! @Lillibit Wat een flinkerd is Jip toch!! Ben je niet ziek geworden? Ik had gister ook last van mijn darmen en misselijk. Nu thuis, had geen energie om vndg te werken... Erwin gaat vanmiddag onze trip boeken bij het reisbureau. We gaan 11 maart weg, dat is toch Jips verjaardag? Wanneer is Bowie ook alweer jarig? Meiden, wanneer gaan we daten?!
@Lisszy: Jij dus ook al last van je darmen en misselijk? Apart hoor, alles komt in fases van het ziek zijn lijkt wel! Ja, Jip is inderdaad 11 maart jarig! Goede datum uitgekozen dus om weg te gaan! Wanneer is Lynn precies jarig? Pfff.....mijn moeder belde net in tranen op...het gaat echt heel slecht met mijn vader en ze is hem nu naar het ziekenhuis brengen...ze denken dat hij het niet gaat redden tot die medicijnen gaat starten... Het was gister al klote eigenlijk...hij kon niet naar de verjaardag van mijn neefje omdat het echt niet ging en nu gaat het helemaal niet meer! Ik wacht nu ff af, of hij daar blijft of dat hij weer mee naar huis gaat.... mijn moeder had gezegd dat als ze niks meer kunnen doen en het even kan, ze hem weer mee naar huis neemt zodat hij thuis kan sterven en niet in het ziekenhuis......wat een klotesituatie zeg!
@Lillibit Oh lieverd! Nee, meen je! Gaat nu heel erg bergafwaarts dus.... Ik denk aan je..... Dikke kus!