Lillibit - wat een ontzettend akelig nieuws zeg! Hoe gaat het nu? Dat je vader niet naar de verjaardag van zijn kleinkind kon zegt veel denk ik.
Lisszy - hoe gaat het met je zieke meisjes? Ben je zelf nog wel helemaal fit? Zelf ben ik nog steeds niet helemaal fit en dan bedoel ik gewoon grieptechnisch gezien
Het weekend lijkt al weer zo ver weg en dat is het ook eigenlijk wel.... Vrijdag en zaterdag gewoon gewerkt natuurlijk. Ga nog steeds braaf elke week en begrijp ECHT niet waarom. Zondag met baby Nowie en zus, mama en papa naar kidzcity geweest. Gisteren ingeschreven bij een sportschool en vandaag voor het eerst gegaan. Donderdag weer...heb nu al spierpijn.
@Roos Zoë is alweer wat opgeknapt maar Lynn is echt nog niet fit! Ik was zelf maandag ook thuis, voelde me niet lekker (last van darmgestel en redelijk energieloos...) Arme Lynnie snot en hoest een eind weg en heeft 's avonds koorts. Zo zielig. Oh, Bowie is al snel jarig! Ik dacht al rond 28 februari! Tijd gaat zo snel... Ik zi Lynn nog steeds als mijn kleine babymeisje, maar dat is ze allang niet meer! Ik dacht eigenlijk dat je helemaal niet aan sport deed? Maar je kan al bijna 10 km hardlopen en nu naar de sportschool? Wauw, goed bezig jij! Merk je ook dat jen u meer energie hebt door het sporten? Dat heb ik wel!
Jessmin - lekker! Bedankt! Lisszy - ja, bowie al bijna 1, ik vind het echt heel erg. Lynn is al best een tijdje ziek nu toch? Ben je al naar de dokter geweest of is dat nog niet nodig? Sporten ja, dat doe ik. Net voor de eerste keer in mijn leven bodypump gedaan en ik ben KAPOT! Ik denk dat ik morgen niet uit mn bed kan komen van de spierpijn. Jij doet dat toch regelmatig? Ik krijg er inderdaad energie van. Is wel nodig ook.
Lynn is vooral vaak ziek. Haar weerstand is niet zo heel sterk. Ben nu begonnen met het geven van vitamine A naast de vitamine D. Vnvnd had ze geen koorts, dus kijk het nog even aan. Anders volg wk even een afspraak maken.... Ik pump 2 keer per week! Heerlijk! Ik heb van de week net weer mijn gewicht opgeschroeft, ik hou van de uitdaging! Maar ga er maar van uit dat je vooral overmorgen veel spierpijn hebt!
Wat zielig, zo'n ziek meisje. Bowie is nog maar 1 keer ziek geweest. Maar weet eigenlijk niet of dat nou wel zo goed is eigenlijk. Ik kan nu al bijna niet meer typen van de spierpijn. Morgen kom ik mn bed niet meer uit denk ik. Krijg jij er nu nog steeds spierpijn van en hoeveel gewicht gebruik je? Ik vond het wel erg lekker hoor....maar erg vermoeiend.
Ik weet niet of dat goed is. Er wordt wel gezegd dat wanneer een baby ziek is, het imuumsysteem wordt versterkt, maar Lynnie blijft maar ziek worden, iig snotverkouden... Tis dan gelijk zo dramatisch bij haar. Ik train mijn "onderstel" nu met 14 kilo intotaal, bovenkant met 8 kilo intotaal. Schouders met dumbels van 3 kilo en op de stang 5 kilo totaal. Die oefening is namelijk zó zwaar!!
Ik heb dat ook gehoord, ook dat kinderen die op het kdv komen ook vaak meer ziek zijn dan kinderen die dat niet doen, en deze kinderen zijn dan later weer minder ziek op basisschoolleeftijd! Dat hoop ik dan maar haha!
Nou, nu eigenlijk weer goed nieuws, voor zover je nog van goed nieuws kan spreken... Mijn vader had woensdag nog zitten huilen in het ziekenhuis dat hij er niet meer uit zou komen. Hij had inderdaad een fikse longontsteking en dat kan in zijn geval fataal zijn, en daarnaast een extreem laag hb.,.. Hij heeft vier zakken bloed gekregen en een antibiotica-infuus. Nu belde hij gisterochtend opeens zelf mijn moeder op, of ze kroketjes voor hem mee kon nemen! Nou, dat was weer een goed teken! Dus mijn moeder kwam gisteravond, zat ie weer rechtop in bed en voelde zich stukken beter! En...straks mag hij naar huis!!! Dat is erg goed nieuws, want mijn vaders zus uit Kroatie komt dit weekend over, ze willen elkaar nog een keer gezien hebben voor het echt opeens voorbij is. Hun andere twee broers hebben zij al verloren aan kanker. Dit wordt ws een emotioneel weerzien en dat is wel zo fijn dat dat thuis kan en niet in het ziekenhuis!
Ja, 1 jaar alweer....ook wel weer leuk toch? Ik kijk er ook wel naar uit hoor, een echte dreumes! Vind het alleen maar leuker en leuker worden en kan eigenlijk niet wachten tot hij straks lekker met mij kan kletsen en met me over straat kan huppelen!!!
Huh? Roos, ik kijk er ws overheen, maar kan even je "werkverhaal"niet vinden, wat je nu gaat doen enzo, met kraamzorg en eventuele andere banen...
Hier een drukke week achter de rug, had veel afspraken, wel leuke dingen allemaal! Helaas gister dan zo ziek geweest...nu gaat het wel weer maar nog wel heel duizelig en zwak.... Moet straks wel naar een vriendinnetje toe, en die kan ik echt niet afzeggen....dat hebben we al twee keer gedaan nl... Daarna uit eten met mijn schoonmoeder, die is vandaag 70 geworden. Gaan naar een restaurant waar ik geen zin in heb dus kijk er echt naar uit....NOT!
Wat fijn dat je tante over is gekomen dit weekend!! Hoe lang blijft ze? Het zal je papa zeker goed doen! Hoe wash et etentje met schoonloeder?
Misschien doen jullie jochies dit al een tijdje, maar Lynn gaat sinds gister zelf staan vanuit zit en blijft dan gewoon los staan!!! Zo trots!! Ik wist niet wat ik zag! En die enorme smile van haar erbij, want ze heeft heel goed door dat ze iets nieuws kan en mama héél trots is! Verder koud hier, ben weer aan het werk en heb weer een ouderwets geen zin! Weekend was prima, zaterdag chill, gister op visitie bij mijn opa en oma en 'sa vonds de buren op bezoek. Zij is 6 mnd zwanger, zo leuk! En natuurlijk een mooie sportdag gister!! Djokovic is the best!! Vooral het einde toen de shirtjes uitgingen, zat ik te genieten!