De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wat apart! Hij houdt niks binnen maar is niet echt ziek? Arme Jip! Zal misschien toch iets van een virusje zijn, naar!
    Hoe was hij toen je hem ophaalde vanmiddag? Niet schuldig voelen hoor! Als hij niet ziek is, toch logisch dat je hem brengt en helemaal als hij het daar zo naar zijn zin heeft! En inderdaad, als hij echt ziek is, bellen ze je wel... :)

We moeten Jip en Lynn maar niet samen in een auto zetten tijdens een lange rit. Kunnen ze canongillen! :D Lynn vindt het dus ook zo'n ellende... Misschien is het ook wel de leeftijd. Ik kan me herinneren dat ik Zoë ook altijd moest bezig houden in de auto. Had een heel overlvingspakket bij me met drinken, koekjes, boekjes en speelgoedjes met geluid! Nu geen enkel probleem meer! Ze is zelfs heel gezellig in de auto.
    Maar ik zie nog niet echt bepaald uit naar onze reis naar Servië komende zomer... ;)

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @hier
    Gister wel ziek naar huis gegaan en thuis mijn bed ingedoken.
    Voelde me vandaag alweer wat beter maar vnvnd ging het weer minder. Ik wil gewoon dat het even doorzet. Zo klaar met dat gekwakkel. Overigens heeft mijn bad net me wel goed gedaan. :)

Lynn had vanmiddag na haar middagslaapje weer zo'n enorme jeuk in haar nek. Ze krabte het gewoon tot bloedens toe, terwijl ik gister nog haar nageltjes heb gekortwiekt.
    Heb er even een fotootje bij gedaan van haar gezichtje gisterenochtend... :( TIs nu alweer wat beter hoor, zo bizar hoe snel een babyhuidje hersteld!

Lynn heeft vnvnd alles bij elkaar gegild. Ze wou niet in haar kinderstoel, alleen tegen mij aan. Ze heeft volgens mij ook last van die kies. Haar plassertje ligt helemal open van de luieruitslag...
    Hebben jullie jongens ook last van luieruitslag? Lynn eigenlijk anders nooit!

Ik zal de brievenbus eens gaan checken, wie weet ligt er toch wat in!!! ;)

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nee gelijk heb je hoor! Ik bedoelde eigenlijk meer dat als het bij mijn ouders rustiger was geweest, had ik het ws ook allang een keertje gedaan, maar om hem nu "zomaar" bij een vriendin te brengen, das toch ander she? Begrijp je wat ik bedoel?
    En heb je een beetje kunnen slapen toen ze er niet waren?
    Hoe heeft Boaz het gedaan bij je ouders?

Mijn vader moet vandaag weer naar het UMC..daar krijgt ie weer te horen hoe verder...

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, inderdaad.....hij is de hel;e dag supervolijk geweest daar en thuisgekomen is het alleen maar jammeren en janken!:(
    Ben dus blij dat ik hem weg heb gebracht,...daar hij had er blijkbaar minder last van dan hier!

Jip is inderdaad ook niet zo lekker en hij zit ook een beetje in de jengel fase volgens mij, waarbij hij alleen maar aan mij wil hangen en ik niet uit beeld mag verdwijnen!

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wauw!! wat ontzettend knap van Boaz!!!! Dat doet Jip echt nog niet hoor! Hij loopt nu sinds een weekje mee aan twee handjes, maar dat is het dan ook wel!

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, ik was niet van plan wat te doen, maar s morgens kreeg ik eerst al een kaart per post van Dirk, en 's middags werd er ook nog een grote bos bloemen bezorgd!!! Echt lief, had ik niet verwacht!
    En jij?

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Had Lynn gister geen post ontvangen???? Vreemd....

Mijn hemel!!!!:$:$
    Wat erg dat gezichtje!!! Het is echt ook nog veel erger dan ik me kon voorstellen! Tjee, als het kon, had ik het graag van haar overgenomen! wat een ellende zeg!

Jip heeft ook soms wel echte kapotte billetjes hoor, sinds kort eigenlijk, vaak met tandjes enzo!
    Weet je wat heel fijn spul is? Billenspray van Zarqa! Wel duur (12,50 volgens mij), maar toen Jip pas echte rauwe billen had was het echt pijnlijk om aan te zitten. Met die spray hoef je aleen maar te spuiten en kan je er verder vanaf blijven, ideaal!

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy: Hoe voel je je vandaag? Nog steeds ziekjes of is het weer aan het wegtrekken? Tis echt een rare winter hoor, wat betreft ziek zijn. Dirk was gisternacht ook weer ziek. Nou, sinds wij elkaar kennen is hij nog nooit ziek geweest, hij is echt een bikkel wat dat betreft, maar nu dus al 3x in korte tijd. Ikke trouwens ook al en Jip ook....

Wat ontzettend knap dat Lynn uit zichzelf gaat staan! Dus helemaal zonder zich ergens aan op te trekken??

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Lynn is heeeel blij met haar valentijnspost! :D

Ja, vreselijk he, dat gezichtje van haar?! Gelukkig vanmiddag weer naar de HA. Gisteravond heeft ze ook zo panisch lopen krabben... kan niet zo!
    Ik heb de billecreme van Weleda, ook duur maar wel goed! MAar die van Zarqua kan ik wel eens proberen als de tube op is!

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Nou voel me knap ellendig vandaag! Vannacht hield Erwin me aldoor wakker met zijn gehoest. Hij is uiteindelijk op de bank gaan liggen.
    Maar lijkt wel wat door te zetten, voel me niet lekker...

Ja, Lynn gaat op handen en voetjes staan en dan komt ze overeind.
    Ik meot zeggen dat ik er ook nog wel aan moet wennen hoor, staat er zo'n klein meisje opeens midden in de kamer! Heeeeel apart! :)

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Go Jip!!!! Hoe het vandaag met hem? Nog ziekjes?

Wat lief van Dirk!!! Helemaal leuk als je het niet verwacht!!!
    Hier niks hoor, maar goed, wij zijn afgelopen periode wel romatisch genoeg geweest en over 3,5 wk gaan we weer heel romantisch doen! ;)

12. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy: Ja, en dat Zarqa is ook goed voor de gevoelige huid, is op basis van dode zeezout...bij Jip ging ook zijn berg er mee weg!

Tjee, het zet toch door dus?
    Nou, beter hoor, dan ben je er misschien sneller vanaf!

Jip eet weer wat beter en is niet echt ziek, maar wel erg jengelig!
    Ik wilde dat hij vandaag wat later zou gaan slapen, dit omdat ik eind van de dag nog ff naar de dierentuin ga, zal je net zien, waren we vanmorgen ff gauw een boodschap doen, valt hij om kwarty over tien al in slaap in de kinderwagen...:(
    Ben dus heel benieuwd hoe het gaat vanmiddag!

Ik ga met een oud studiegenootje en haar kids naar de dierentuin! Elkaar sinds de studie niet meer gezien, maar zij woont hier ook niet ver vandaan en heeft ook een abo op de dierentuin. Dus ik kreeg een mailtje van haar of ik het lukt vond hier samen heen te gaan met de kids! Dat lijkt mij wel gezellig!

Ik ben net gebeld door een of ander bureau:(, die op zoek waren naar maatscahppelijk werkers. Ik stond onder de douche dus ze staan op mijn voicemail en moet hen nu terugbellen. Ben benieuwd...

13. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @lillibit: hoe heet dat spul van zarqa wat tegen berg werkt? ik wil t ook! :D zi4e soms nog steeds gele plekjes door zn haar heen...

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Het is gewoon de haarlotion van Zarqa. TRegen hele zware berg zal het misschien niet helpen, maar Jip had ook meer van die gele plekjes en die zijn er direct mee weggegaan!

Het staat er volgens mij ook op, dat het berg tegengaat!

15. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @lillibit: ideaal! Die ga ik halen. Waar haal je het eigenlijk? Zal wel niet gewoon bij de drogist verkrijgbaar zijn neem ik aan...?

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nee, de gewone drogist heeft het niet, wel de Tuinen bijvoorbeeld en de DIO, weet niet of die bij jullie zit?
    Ik hoop dat het bij Naoh net werkt als bij Jip, ik doe dus geen belofte dat het werkt! Ik vind de haarlotion trouwens ook erg lekker ruiken!

17. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Wordt het ook nog een beetje hard ervan zodat je het mooi rechtop kan laten staan? haha, geen enkele gel is tegen zijn haar bestand, het valt toch weer slap op z'n voorhoofd (nou ja, wel met slag hoor ;))

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy: Meis, ik wil je ook nog even hier laten weten dat ik constant aan jullie denk en dat ik heeeel hard aan het duimen ben dat lieve kleine Lynn snel weer beter is en jullie lekker naar huis kunnen!

19. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nee, het wordt niet hard hoor!

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010