De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Echooooooooooooo :D

Waar is iedereen?? Vooral met dit weer zou je wel wat meer activiteit op de pc verwachten, whaha :D

Gister koekjes gebakken vandaag cakejes met glazuur. Erg gezelli!

En volgens mij heeft Noah echt een sprongetje gehad ipv dat het door de jpbm kwam, want nu mét jbpm slaapt hij ook nog steeds goed overdag! Heb dit amper meegemaakt na zijn geboorte dus dat is echt heel bijzonder. En als je in Oei ik groei kijkt dan blijkt met 12 wkn een sprong te zijn die max een week duurt en toen ik de jpbm wegliet was hij ook precies 13 wkn dus zijn sprong was denk ik gewoon voorbij! Hemels dit, ben niet echt gelovig maar dank God op mijn blote knietjes hiervoor hoor! En hij lacht veel en brabbelt tegen me *smelt* Dus jongens, met 12 wkn een sprongetje. En je moet wel vanaf 40 wkn zwangerschap tellen dus als je met 41 wkn bevallen bent dan is je kind een weekje ouder dan dat het in het eggie is if u know what i mean.

Nou dikke kus van hieruit!

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - hoe zijn je laatste avonden gegaan? Iets makkelijker hoop ik voor je. Ik snap wel dat je het prettig vindt dat Erwin straks een hele tijd thuis is 's avonds.
    Als ik ga werken is mn vriend inderdaad thuis bij Boaz. Mn vriend werkt dan thuis, Boaz had zich ook voorbeeldig gedragen, hij had 's middags weer 4 uur achter elkaar geslapen! Dat zou hij bij mij ook vast wel doen, maar ik moet hem altijd wakker maken omdat ik Lucas van school moet gaan halen, erg jammer is dat.
    Ik vind ook dat de tijd heel snel gaat. Het is nu al 13 weken geleden dat ik bevallen ben. Lijkt wel een jaar! :)

3. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jessmin - koekjesbakmoeder ben jij! :) Was het naast gezellig ook lekker? Heb je intussen al een keer een fles van 210/7 gegeven? Boaz krijgt nog steeds 150/5, heb hem nu 1 keer 180/6 gegeven, maar toen krijste hij daarna alles bij elkaar. Of het echt door die fles kwam weet ik niet, maar ik wacht nog even. Hij zit nu op 5 flessen per dag.
    Ennuuhmm, ik heb inderdaad al wel 8 keer verteld wat voor melk ik Boaz geef (dat heb ik zo vaak verteld omdat jij het elke keer vroeg!) Maar ik vertel het met liefde nog een keer hoor :) Ik meng de melk met comfort melk en die is dikker, daar zit ook jbpm in.
    Wat ontzettend fijn trouwens dat Noah nu zo lekker in zijn velletje zit.
    Een keer iets afspreken lijkt me ook wel erg grappig, wel irritant dat we zo ver uit elkaar wonen.

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hier gaat alles zn gangetje. Gister weer gewerkt (kots). Weinig rookworsten gezien en geroken gelukkig.
    Vandaag zijn we bij mn ouders geweest, is altijd gezellig, maar wel ver rijden. Boazje heeft zich voorbeeldig gedragen. We hebben nu ook de verkleiner uit de maxi cosi gehaald en hij zit ineens een stuk beter in dat gekke ding.
    Verder ben ik erg moe, ook wel door het werken denk ik. Hoef gelukkig vrijdag pas weer. Lucas hoeft deze week ook maar 2 dagen naar school. Is ook prettig want dan hoef ik Boaz niet elke keer uit zn slaap te halen.

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, ik begin wel wat gaarder te worden ja,..... Jip heeft dit weekend wel weer goed doorgeslapen, maar is al wel vroeg weer fit en actief, terwijl mijn gevoel dan zegt... UITSLAPEN!!! En dat kan dus niet he?? :(

Ik gebruikte ook Avent, maar opens wilde meneer hier niet meer uit drinken met de iets dikkere omneo voeding! En stiekem van ik de difrax fles ook wel mooier, maar conclusie is dat het slechte flessen zijn (vind ik dan...)

Jaja, met de kinderwagen de tein in! gelukkig is het maar een minuut of 7, echt ver weg zou ik nog niet durven hoor... stel je voor dat hij gaat janken.....

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hoi meiden!!!!

Jessmin: Ja, ik zie die meeting ook nog steeds zitten hoor!!! Maar idd lastig dat we zo ver huit elkaar wonen..... wel ga ik weer een autootjer kopen en ben dan wel weer een stukje flexibeler... kan niet wachten hahaha!

Roosenzo- haha, heb erg moeten lachen om je rookworsten-verhaal:D Ik kan niet wachten op je boek!! Maar je hebt je er dus redelijk doorheen geslagen, die eerste werkdagen? Pff, ik zou ook janken hoor, als ik Jip ineens achter moet laten..... heb me tijdens die uurtjes KDV goed doorheen geslagen, maar dat was maar voor even..... dinsdag de hele dag......:(

Fijn dat het het opstappen daar wat gemakkelijker is geworden, dat maakt de zaak wel wat anders en makkelijker te dragen he? Welke Hema werk je eigenlijk? En voorlopig ben je weer even vrij! En waarom heeft Lucas zo weinig school deze week?

@Lisszy- hoe is het bij jou en de meiden??? Ja, kan me voorstellen dat je uitleeft naar het moment van de operatie hahaha!
    Ik ben trouwens gegaan voor de Samsung Galaxy S... was twijfelen tussen die en een Iphone..... Lekker belangrijk hahaha!

Hier een topweekend wat betreft Jip achter de rug! Het kereltje is het hele weekend echt top-vrolijk.,.. ga bijna zittenw achten tot het weer fout gaat...
    Vrijdag het beruchte "kippetje"gegeten bij mijn ouders en Jip gedroeg zich zowaar iets beter!:) Wel krijsen bij thuiskomst, maar goed... een keertje niet bij mijn moeder en dat was ook wel fijn! Vervelend is alleen nog steeds dat alleen ik hem getroost krijg, Dirk gewoon bijna niet. Dat put mij wel een beetje uit hoor.... want elke x denk je....laat Dirk het maar proberen, maar als je je kind dan maar niet stil hoort worden... probeer dan maar eens niet in te grijpen....:(
    Zaterdag bijna d ehele dag wakker geweest en ook nog vrolijk ook! We hadden een verjaardag van mijn zus (heb nog gezwaaid, Roos!:D) waar we om 4 uur waren en zijn pas om 9 uur weer weggegaan, met een vrolijke Jip! Hij heeft zich zo keurig gedragen, alleen maar vrolijk geweest!
    En vanochtend werd hij al kwebbelend wakker en is daar niet meer mee opgehouden! ZOOOO lief!!!!!!! Tegen alles en iedereen!! Mijn moeder kwam even gauw langs en pakte hem... hele verhalen had hij tegen haar! ze had de tranen er van in de ogen, hahaha! Hij heeft nu ook een soort van schaterlachje, maar doet dat heel schattig, tijdens het inademen, haha!

Beetje jammer dat ik nu weer mot heb met vriendlief...... dat blijft niet lekker lopen. Merk dat we ons ontzettend snel aan elkaar irriteren, bah! Vermoeiend hoor, en niet leuk:( En ik probeer me echt voor 100% er te zijn voor mijn kind, maar merk wel dat als ik niet oppas, dit me allemaal wel op gaat breken.... het gezeur met mijn werk en met mijn vriend.....
    Ik laat hier naar buiten toe altijd zien dat ik alles wel aankan en dat het goed met me gaat, heb nu geen zin om bijvoorbeeld thuis of bij vrienden te gaan klagen over dat mijn relatie niet goed loopt, maar dat gaat wel steeds minder goed voelen....... Soms denk ik, ik pak me spullen en weg ben ik.... maar vind ook weer dat ik nu geen overhaaste beslissingen kan nemen, met Jip erbij...... pfff..... waren sommige dingen maar wat gemakkelijker he?

7. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi meisjes!

Daar zijn we weer! :)

@Jessmin
    Ja, het blijft moeilijk 's nachts: speentje of fles... Ik doe nu de laatste 2 nachten een speen en ze slaapt dan wel door. gisternacht was ze er om 3u en om 3u30, beide keren een speen. Maar als ze daarna zich weer had gemeld, had ik wel een flesje gemaakt, maar ze sliep door tot 8u45 (!!).
    Ik werk bij DUO (voorheen IBG) in Groningen, medewerker controles, erg leuk! Ik draai ook telefoondiensten en krijg dus van alles aan de telefoon, van studenten tot ouders met jonge kinderen en leraren in opleiding. Tis niet mijn droombaan, maar ben hier terecht gekomen, vast contract inmiddels en dan blijf je plakken want het is lekker veilig omdat je zekerheid hebt... ;)

@Roos
    2e dag ook overleefd, meis.. Gelukkig geen rookworsten gister, whahahaha! Wat heerlijk moet het voor je zijn dat Boaz het zo goed doet bij je vriend, werkt voor jou ook fijner, lijkt me.
    Ik maak me er best wel zorgen over, want net als bij Lillibit thuis, krijgt Erwin Lynn bijna niet stil. Ze is zo'n mama-meisje...
    Maar nu lekker bijkomen jij, pas vrijdag weer! En dat duurt nog heeeeeel lang!
    Misschien hier ook een idee, verkleiner uit de mc! Lynn heeft zo'n hekel aan dat ding! En ik dus ook inmiddels..

@Lillibit
    Wat k*t met je vriend! Pfff, moeilijk hoor! Het is natuurlijk ook enorm wennen met een kleintje erbij. Ik merkte dat ook toen Zoë geboren was. Je leert elkaar op een heel andere manier kennen en ieder reageert weer anders op het ouderschap. De ergenis die hier is, en mischien ook wel bij jullie is dat Erwin gewoon z'n ding blijft doen en ik voor mijn gevoel er aldoor voor de kinderen moet zijn. Ik kom gewoon niet aan mijn eigen toe. En dat is juist zo belangrijk.
    Goede vrienden van ons gaan elk jaar een weekend met z'n 2en weg, zonder hun zoontje van nu bijna 3 jaar. Om even weer met elkaar samen te zijn, een relatie-boost! Ik denk dat dat heel goed is, want je bent al gauw alleen maar papa en mama, met alle ergenissen irritaties van dien.
    Wel heerlijk dat Jip zo vrolijk was dit weekend! Wauw! Heeft hij zijn sprong gehad? Zo klinkt het wel namelijk!
    Samsung! Nice!!! Ik wil wel graag een Iphone, heb nu een blackberry.

@meeten
    Lijkt me ook heel erg leuk! Ik heb een auto dus dat is het probleem hier niet. Het wordt alleen wel een hele rit! Maar ik wil er wel bij zijn hoor! Gezellig!! En ja Jessmin, gaan wij samen ééntje roken. ;)

@Hier
    Potverdorie nog aan toe, Lynn zit midden in een enorme sprong. Het komt gewoon allemaal overeen met het Oei-ik-groei-boek! Huilen huilen huilen... Ze heeft ook wel wat krampjes maar dat is het niet want ze poept 2 keer per dag een enorme luier vol. Ze kan het gewoon neit vinden met zichzelf. Vanmiddag ook bijna niet geslapen, dus bekaf mar zich overgeven, ho maar.

Ik had er net nog met vriendlief over dat ik niet tegen huilende kinderen kan. Is best lastig voor een moeder van 2 kleine meisjes... Als Zoë of Lynn hard huilt, dan gaan mijn haren recht overeind staan. En als het maar door gaat , word ik zo pissig. :( Ik heb geen geduld. Ik wou dat ik daar in kon veranderen! Gewoon wat relaxter worden. Herkennen jullie dit ook of ben ik echt een beetje gek...?

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy- Dat van dat huilen herken ik!! Ik heb dat dus ook, kom dus ook meteen in actie om dat huilen te stoppen. Dat is dus ook een van de irritatiepunten tussen mij en Dirk...... ik pak dan direct aan, en Dirk is wat trager, waardoor het geregeld gebeurd dat huilen omslaat in krijsen, terwijl ik dan zie dat dat voorkomen had kunnen worden......:x Je bent dus niet een beetje gek hoor! (Of toch wel, aangezien je mij al een gek vond?? :p)

Hier is dat ook een ergernis... onze vrijheid. Vriend beweert dat ik hem zijn vrijheid afneem, terwijl het er op neer komt dat ik hier thuis zit met kind! Hij denkt dat vrij zijn (verlof) hetzelfde is als vrijheid, maar dat is het dus niet!!! Hij spreekt gerust af s avonds omdat hij err al vanuit ga dat ik dan wel thuis ben bij Jip...... ipv even vragen of ik misschien een keertje weg wil....

Lynn is dus weer flink aan het huilen? Ja, Jip zal wel weer een sprongetje hebben gemaakt, gezien zijn gedrag! Ik meot het boek er weer eens bij pakken, haha!

Ja, ik twijfelde tussen deze telefoon en de Iphone, maar ben toch overgehaald voor deze..... ze kunnen precies hetzelfde, maar de Iphone moet je 150 euro voor bijleggen en geen korting op het abo, terwijl de Samsung gratis is en een jaar lang 50% korting op abo!!

Maar je weekend was verder relaxed, LYsszy??

9. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Hee lieverds,

Wat herkenbaar allemaal! Ik kan echt NIET tegen huilende baby's en kindjes. Het geeft mij - na ooit een uitgebreide analyse van mezelf - dat ik gefaald heb en dat ik geen controle heb op de situatie. Dat maakt mij dus uiteindelijk ook boos (bij peuter) en machteloos en gefrustreerd (bij baby). Ik vind het verschrikkelijk. Daarom voor mij maar twee kindjes en niet meer! Dat kan mijn perfectionistische en controlefreak-aard niet aan.

En dat met Lillibit en hubby: meid dat heb ik dus ook hier! Manlief zelfde reactie. Hij zegt ook dat hij al zijn hobby's voor mij heeft op moeten geven terwijl het voor het gezin is. Hij begint het nu wel iets te erkennen maar er blijft bij hem een soort resentment zitten jegens mij dat ik hem zijn leven heb afgenomen ofzo. Gelukkig snapt hij nu wel dat ik niet in mijn eentje de avonden wil doorbrengen omdat het mij stress geeft er 100 procent voor de kinderen te moeten zijn IN MIJN EENTJE. Ja, heikel punt hier. We survived, dus jullie ook, weet het zeker!

10. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Roos: :) Sorry. Maar hij krijgt comfort melk voor zijn darmpjes neem ik aan. Maar waarom dan niet de hele fles comfort? Zal je vast ook wel verteld hebben vermoed ik :) Tja.. moet ik maar eens eerder naar bed gaan, dan doet m'n hoofd het vast ook wel weer. Op de één of andere manier red ik het niet om voor 22.30 in m'n bed te liggen en dat is echt te laat voor mij.

Hier net een 210/7 fles gegeven maar hij slaapt wel onrustiger want hij geeft steeds van die piepjes tussendoor. Maar of dat nou door de fles komt? Kan ook toeval zijn, of hem te vroeg op bed gelegd terwijl hij nog niet echt moe was, dat soort dingen. Dus denk dat ik het deze dag wel blijf doen en dan als het niet goed werkt de rest van de slaapjes doe ik morgen weer 180/6... Hij kwam hier vanochtend om 06.00 uur, maar dat was omdat dochter al wakker was en keihard zat te zingen :x;) En dát kwam weer denk ik omdat ze gisteravond bijna niets gegeten had, omdat ze gespuugd had. Nee ze was niet ziek, maar ze vond het eten kennelijk heel vies, maar bleef wel hapjes nemen die ik haar voerde omdat ze wist dat ik wou dat ze iets at (ze had ook al veel koekjes gesnoept en dat mocht als ze ook nog iets gezond zou eten). Nou, bij het laatste hapje trok ze zo'n vies gezicht en kokhalsde en toen kwam alles er weer uit :x Dus ik denk dat ik haar maar niet meer moet voeren want kennelijk is het mij niet duidelijk waar haar grens is. Of ze lust geen olvaritpotjes meer :( (Die geef ik alleen in het weekend hoor :), want als ik haar zelf pizza laat eten ofzo, dan neemt ze twee happen en dan is ze klaar, teveel moeite ofzo)

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Jessmin: Fijn om te horen dat ik niet de enige ben, met van die crisissen thuis! En in zo'n ruzie denk ik ook elke keer, rot maar lekker op, ik red het wel met Jip, maar ik ben ook erlke avond weer blij als hij er is, zodat ik er niet ook s avonds nog eens alleen voor sta! :(

Meiden, wat een weertje vandaag he? Maar even lekker van genieten! Dat mis ik steikem wel een beetje.... lekker in de tuin liggen in bikini! Dat doe ik dus nu niet zo snel met Jippie, veel te veel gedoe.... moet ik alles de tuin in slepen (onze tuin is ook nog eens in verschillende hoogtes, alles moet dus een trappejte op:(), en als we dan net zitten, begint Jip weer te piepen en gaan we weer naar binnen haha! Zit dus wel een stuklje meer binnen nu........hebben jullie dat ook?

Maar goed...... ga nu lekker een stukkie wandelen met de lieve Jip, boodschapjes doen enzo!

Vanavond ons eerste avondje uit zonder Jip (en dat terwijl we nog half ruzie hebben......).... we hebben al een tijdje kaarten voor Roué Verveer, kennen jullie die? Weet nog niet of ik er zin in heb..... moet Jip morgen ook al missen, dan moet hij van 10 tot 3 naar het KDV om te wennen, bah!

12. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Haha, die banner van Jessmin!!!:D:D:D

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - wat goed dat Jippie zo lekker vrolijk is de laatste tijd. Ben jaloers, ik heb vandaag een heel boos jongetje...zucht.
    Ik ben inderdaad erg opgelucht dat het ontslag nemen nu makkelijker is geworden bij die debiele Hema, dat scheelt een hoop voor mn gevoel. Werk trouwens in Houten, dus als je een keer lekker veel korting wilt!? Hihihi!
    Zaterdag was ik ineens aan het zwaaien, maar ik wist even niet waarom, maar dat was dus naar jou! Dacht al zoiets :)
    Wel K dat het zo moeizaam gaat met je vriend af en toe. Als je behoefte hebt om het er over te hebben moet je dat gewoon lekker hier doen hoor! Snapt hij het niet als je uitlegt hoe jij je voelt?
    Hoe is de stand van zaken met je werk nu? Mag je thuis blijven die laatste maanden? Hoop het zo voor je.
    Wel lekker dat je weer een autootje gaat kopen, is fijn als je gewoon overal naar toe kunt wanneer je dat wilt.
    Ik heb trouwens ook dat ik veel minder buiten kom nu met Boaz. Straks ga ik wel Luc halen met de kinderwagen en nog even wat boodschapjes doen. Maar lekker een paar uur op mn balkonnetje
    (ik mis mn tuintje zo!!!) zitten is er niet meer bij helaas.

Lisszy - volgens mij is Lynn nog ietsje groter dan Boaz en hij zat gister echt een stuk lekkerder in de maxi cosi, dus als ik jou was zou ik het gewoon eens proberen. Boaz werd ook altijd chago als ik hem in de mc zette, maar gister dus niet. De beco is hier trouwens nog steeds geen succes. Heb het vandaag weer even geprobeerd, maar meneer zette het meteen op een krijsen, niet normaal meer!
    Het is voor mij, als ik het objectief bekijk, geen probleem om Boaz bij mn vriend te laten want hij zorgt echt heel erg goed voor hem. Maar toch voelt het vervelend. Heel suf.
    Ik ben er trouwens vrijwel van overtuigd dat jij niet gek bent, ik denk dat geen enkele moeder (debiele uitzonderingen daargelaten) tegen huilende kinderen kan. Geduld is een schone zaak, maar daar heb ik ook te weinig van meegekregen helaas. Als Boaz huilt en Luc wil vanalles van me dan ben ik ook niet de leuke serene moeder die ik wil zijn.

Ow! Boaz wordt al weer wakker (zucht). Kom later nog even terug hoor!

Ik heb trouwens een titel voor mn boek 'ik rook worst'. Is het wat?

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh wat een weertje! Heeeerlijk! Ik lig buiten met Lynn want Erwin is de keuken met alle daarbijhorende tegeltjes en gipsplaten er aan het uitbreken en het is in huis een grote stofbende.... Jeeeeej.....
    Ik zei ook vanmiddag nog: over een jaar spelen de meisjes lekker zelf in de tuin en kan ik weer in mijn bikini zonnen!!:D de laatste keer dat ik dat heb gedaan, was ik zwanger van Zoë, mijn huidje is er wel weer aan toe, aan een lekker kleurtje!

Ik ben vanmorgen al even op de fiets naar de winkel geweest met mijn grootste meisje. Geshopt bij de Hema (kleertjes voor Zoë, geen rookworsten ;) ) en ik heb er nu inderdaad een heel ander gevoel bij, whahahaha!

Fijn dat jullie dat ook hebben, dat niet tegen gehuil kunnen. Ik zat me al te bedenken of het iets was dat ik uit mijn rottige jeugd heb overgehouden, maar dat valt dan weer mee! ;) wel herken ik me heel erg in wat Jessmin zegt over controle. Ik ben ook zo'n freak daarin, alles moet zoals ik in gedachten heb en als ik ergens geen controle over heb, wordt ik echt een stressmuts!

@Lillibit
    Nee ik hem niet waar je heen gaat! Is het een cabaretier? Waar gaat Jip heen of oppas aan huis? Misschien is het juist wel even goed dat jullie er even lekker met z'n 2tjes uitgaan. en inderdaad bij ons kun je altijd stoom afblazen! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje! :D

@Jessmin
    Ga je Noah 5x 210/7 geven? Wat veel! Lynn zit nog op 4 of 5x 180/6!
    Eetgedrag van kleine meis komt heeeeel bekend voor! Peuterpubers.... Zucht......

Nou, Lynnie wordt weer onrustig dus moet gaan. Meiden, geniet vh zonnetje!

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wou ik even met jullie delen, mijn zonnige baby (en ja dames, weeer in het roze! :D )

16. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Whahahahahaha! GENIAAL!!!! Ik kan niet wachten! Hahahaha :D

17. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Roosenzo- Wanneer kunnen we dat boek in de winkel verwachten???? :D

18. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jessmin - ik meng de comfort met de gewone melk omdat Bowie anders 4 x per dag poept. Dan is het ook ongeveer water, dus omdat wassen niet mijn hobby is mengen we het. Gisteravond ben ik gelijk met Boaz naar bed gegaan en dat was om 20.00 uur en ik sliep meteen, ben om een uur of 4 nog even wakker geweest toen mn vriend (jawel!) boaz een flesje ging geven en heb daarna nog door kunnen slapen tot half 7. Ben nog steeds moe, maar het scheelt wel.
    Balen trouwens dat je man zijn examen niet heeft gehaald (of had ik dat nou al gezegd?) wat voor studie doet hij eigenlijk? Vind het wel echt knap van hem hoor dat hij het sowieso volhoudt naast zn baan.

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - met wat voor gevoel ga je nu naar de Hema dan??? En met wat voor gevoel ging je eerst of had je er gewoon nog geen gevoel bij. Want dat had ik namelijk wel voordat ik er moest werken.
    Ow, stof in je huis! Bleeeh, moet je dat ook nog op gaan ruimen? Of komt de schoonmaakster snel weer?
    Wat een heerlijke roze foto van je mooie meisje! Ik laat regelmatig foto's zien van Lynn aan Boaz en ik zou eigenlijk de reactie eens moeten filmen want dat is zo grappig. Hij gaat dan heel hard enthousiast trappelen met zn pootjes en hij geeft gilletjes. Doet hij trouwens ook als hij zichzelf ziet :)

20. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik heb er serieus wel over nagedacht om iets over de hema te gaan schrijven. Staat ook leuk op mn cv...want welk excuus heb je nou om bij de hema te gaan werken nadat je een goeie baan had? Misschien moet ik maar beginnen als we in Saoedie wonen...heb ik er in ieder geval tijd genoeg voor.

Deel Deze Pagina